Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Fuj, teď ale čtu o sežraný kartě ve Švédsku:-( ty jejich benzínky jsou děsný, v noci většinou jen na automat na kreditku, hotovost nebere, potvrzení o platbě nevydává
Já myslím, že záleží na daným obchodníkovi, jak má nastavený vztahy s provozovatelem platebního systému – nakonec i u nás člověk narazí na krámy, kde kartu neberou, případně neberou s nadšením
Já tyhle rizika většinou rozkládám – tzn. vozim karet víc + hotovost
Já domněnku potvrzuju:- ) S kreditkou VISA platim v Norsku, Dánsku i ve Švédsku bez problémů, debetní kartu VISA už mi kolikrát odmítli, ve větších supermarketech a krámech s oblečením tedy nikdy, ale na benzínkách běžně
Hellstar, registrace kreditky je absolutně bez problémů, minulý měsíc mi vrátili zbývající nevyčerpanou částku na kartový účet, trvalo to zhruba ty tři měsíce, jak píšou na stránkách.
Registrovala jsem až v Norsku, druhý den po projetí mýtných bran, odečetlo se vše
Taky mi přišel od nich nějaký elektronický dotazník ve smyslu, jak jsem s tímhle způsobem úhrady spokojená, jak jsem se o něm dozvěděla a tak – asi chtějí mít zpětnou vazbu, tak jsem jim jí poskytla:- )
V Oslu je památník 158 obětí lodi Scandinavian Star, stalo se to ve Skagerraku, na trase z Osla do Frederikshavenu
Čtrnáctiletýho kluka vytáhl vrtulník přímo z okýnka kajuty, který předtím rozbil… je to hrůza
1990 byl požár Scandinavian Star, patřila stejný společnosti, DFDS (resp. tenhle letošní trajekt patřil litevský dceřiný společnosti od DFDS)
Taky by mě zajímalo, jakou náhradu v takovým případě společnost poskytne za auto / náklad
To Rk: Tak tahle je dost dobrá,já odjakživa myslela, že ta potvora v ikonce se vylíhla ve fotoshopu:- ))))
No jo, sopka ovlivnila asi celý léto.
Začátek srpna, kousek nad lokalitou, kam jezdí Šroubek a bylo to jedno velký trápení:- )) Na vláčku nic, po děsný dřině jen na velký pilkry (250 g) s masem a na hloubce… když se zadařila konečně větší treska, tak byla plná červů
Borůvky teprv začínaly zrát a brusinky nestihly za 14 dnů ani zrůžovět
ZM mluvíš mi z duše, nedovedu si představit, jak “šetrně” se taková potvora dá chytnout, vytáhnout z vody a bez újmy zas odeslat zpět… a ještě kolem toho poskakovat s nějakou čtečkou čipů!
To spring:
Fakturu možná ani nečekej, my projeli bez placení jednu mýtnou bránu minulej rok a dodneška nepřišlo nic
Příští rok se zaregistruj tady:
http://www.autopass.no/Visitors/Visitors%27+Payment
k registraci potřebuješ kreditku s povoleným limitem pro platby přes internet
Hlásím, že registrace kreditky funguje, první částky mýtného byly stržený po 10 dnech – ta rychlost by fakt napovídala tomu, že vyúčtování probíhá ručně:- )))
Každopádně jsem ráda za tenhle způsob, hledat benzínku k zaplacení bylo nad naše síly a rozhodně lepší mít za pár korun všechno, co můžu ovlivnit, v pořádku
To plukas: LIDL už v Norsku nehledej, od března 2008 ho převzal právě ten zmiňovaný řetězec REMA 1000
Zrovna tenhle týden mají akci na grilovací klobásky, mňam:
To MP: Díky, přesně takovou zkušenost jsem chtěla slyšet:- )
Tzn. přihlásit na http://www.autopass.no SPZ auta a zadat číslo kreditní karty a vše se bude dít automaticky… kreditka musí mít povolený platby přes internet, předpokládám
To Kormoran: a už jsi fakturu dostal? Ty nebo někdo ze známých??
Paní Janka nahoře píše, že částka může být o nějaký peníz vyšší, tak nevím, co si pod tím pojmem představit:- )
Pak tu taky někdo psal, že si zaregistroval kreditku na internetových stránkách autopassu – taky o tom uvažuju – ovšem už nenapsal, jak to dopadlo, tzn. jak vypadal výpis z jeho kartového účtu, zda si systém automaticky strhával mýto atd.
Sice se poslední dobou zdá, že toto fórum žije pouze fotkami úlovků a praktické otázky cest se tu už moc neprobírají :- )) – ale přesto to znovu zkouším:
Kdo má praktické zkušenosti se systémem Autopass??
Neříkejte mi, že všichni po roce od jeho zavedení vyčkáváte, až dorazí pokuta:- )))
-
AutorPříspěvky