Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Tak to by mě taky zajímalo. Já už mám rukověti rozpíchaný jak jehelníček.
Bednu mám k dispozici. Je 70l s 5cm stěnou v kartonovém obalu. Má sajtnu, takže po sundání má 55l. Ovšem plastové dno nemá 🙂
Pánové a dámo to jsou jen novinářské kachny. Ruská ponorka tam nikdy nebyla…..:-D:-D:-D:-D:-D
Ahoj Scarabo. Moc si neumím představit elektromotor na lodi v Norsku. Při větším driftu nebo větru to motor nedá. Kdysi dávno jsme s tím jezdili na gumácích typu Fishhunter apod. Jednou v Chorvatsku to viděl domorodec a hnedle zahlásil -igráčka. Tak to dnes vidím i já. Taky si představ bitelnou baterku kterou budeš muset denně dobíjet. Jestli chceš motor půjčit, tak mě Minn kota Endura LBS 30 leží v regále. Na druhou stranu při olejíčku a menší lodí, by to při pobřeží jako druhý motor zřejmě fungovalo.
Příliv a odliv včetně předikce braní(věř a víra tvá tě zachrání) je docela dobře zmáknutý v aplikaci Global tide od Solotu. Stahneš grátis z gogle play. Zadáš místo a máš všechno v grafice na display telefonu.
Na tohle téma se napsalo již mnoho řádků. Z vlastní zkušenosti mohu říci toto: Když si chceš zkazit týden v Norsku na který se celý rok těšíš, tak si kup Banax a spol. Mě vydržel vždy 2 dny a potom růčo fůčo. Daiwa je držák i když má taky svoje bolístky. Ale 100% servis u Michala je jistota že si dovku užiješ.
S tímto kouskem ukecávám norský rybky již třetím rokem. Bez jakýchkoliv problémů. Můj názor – super prut.
https://www.youtube.com/watch?v=Eos-HcfEzJU
BEST FISHING FAILS
To by nas…..[yt=Eos-HcfEzJU =yt]Eos-HcfEzJU [/yt]
pro:poteh. asi jsem to blbě napsal. Ale myslím tím, že když má motor nouzový startovací systém tak se můžu v klidu připojit aniž bych riskoval nějaký případný problém.8-)
Pro : poteh. Je-li na lodi voltmetr a ty přesně víš při jaké voltáži to už nenatočíš a jak baterka drží a věříš pípáku tak ano. Ale to je kdyby, to na moři neplatí. Jíná věc je manuální start. Když ho máš, víš že funguje, majitel ví že jsi připojen tak směle do toho.
Rozhodně je třeba mít vlastní baterku. Nevím jak velké baterky jsou v které lodi. Ale dobití baterky po krátké jízdě vezme okamžitě za své při dalším startu. Takže baterku nenabíjíš ale v lepším případě udržuješ přibližně ve stejném stavu. Když za této situace připojíš 3 navijáky a budeš mít kliku na záběry tak ti garantuji, že budeš opravdu v ři… Běžný naviják v plné zátěži za den udělá baterku cca 5-7 Ah. Asi bych byl v klidu při baterce min. 100Ah. Ale ta na lodi asi nebude.
Nechci bejt drzej. Ale není to sépie?:-D
Odjezd – TT LINE 23:00, STENA 22:45
Dnes trajekt Rost – Trell a zpět, na konec června. WV transportér+5, 4kajuta tam i zpět – Stena 460E, TT LINE 400E
Tohle je taky mňamka. Zamražené olíhně. To vozím z Chorvat – cirka 150Kč
-
AutorPříspěvky