Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
2 honzak, Pafka: Já ten Curver mám taky od roku 2009 a nemůžu si stěžovat, ani na netrvanlivost nebo chatrnost – prostě je pořád celej (jak vypadá zdemolovanej jsem už taky viděl – ale tomu nepředcházelo rybářské a nemyslím ani že rozumné použití)
Vrtá mi hlavou nákup dalšího a následné vyčlenění jednoho na “pilkrovací hračky” druhého na “vláčecí hračky” 😉
Ahoj, neznám, spíš bych se zeptal co Tě na ní láká ? Já jsem si na doporuční J. Frause v jeho knize Norsko, fascinující rybolov pořídil tento plastový box. Nelituju a do lodi i do auta mi to přijde vhodnější než cokoliv textilního.
A jedna aktuální zpráva z MS v hokeji která mi udělala velkou radost: Norsko : Německo 12:4 krásná práce, budu norskejm a našim klukům držet palce ať oba týmy postoupí.
A po cestě pozor na losy – občas mají snahu blokovat dopravu. I když tenhle už zřejmě nikoho “ohrožovat” nebude :-(.
Nejen chlast, ale i ryby představují potenciální riziko průseru, pořád dokola. Když čtu tenhle stručný článek říkám si jestlipak třeba paní Janka podobně jako tady šíří osvětu i na německých stránkách v jejich jazyce.
Pokud správně rozumím tak tento případ znamená:
60kg navíc v autě = 5000 NOK míň ve šrajtofli
Tento kayakový lov z klidné hladiny vypadá dost pohodově. Ulovena treska, jehla a několik platýsů: http://www.youtube.com/watch?v=cogfliFZOGc&feature=related
2 Jindrich : zkusil bych Honzu Dufka
A kdyby ten prut měl být opravdu jen jeden, tak já osobně považuju za velmi elegantní řešení prut se dvěma různými špičkami. Hledej DRAGON Millenium Dorsz, cena je přívětivá, dle vyjádření vlastníků kvalita taktéž. Určitě se tu o něm již hovořilo v některé diskusi o vláčecích prutech, věnuješ li trochu času, jistě najdeš. Osobně ho na svém nákupním seznamu mám taky, protože chci něco od Dragonů vyzkoušet i přesto že velkej fanda polského zboží zrovna nejsem.
A kam do Norska by to mělo být ? Doporučuju dát si záležet na sladění celé sestavy, takže jestli už třeba máš nástrahy, nebo víš jaké chceš používat přizpůsob k nim výběr prutu. Jen jeden prut je kompromis, a vláčet třeba zbytěčně těžké nástrahy celý den může být docela dřina.
S tou PPL je to zejména o řidičích, mám nějakou zkušenost i z druhé strany, firmy neberou od řidičů odpověď nestihnul jsem, systém vyžaduje informaci, takže nejjednodušší je pro něj pípnout tam nezastižen, obzvlášť když je řidič na tom území čerstvě zastupující a hledání adres mu žere větší množství času. Mám zkušenost od jiné firmy (která tenkrát jela systémem každej řidič svůj rajon) že když ten v rajonu domácí ohlásil dovolenou šéf depa věděl že potřebuje 3 řidiče se třemi auty aby ho zvládli zastoupit tak aby se vše stihlo, když je neměl problém byl na světě.
Rozumím a své myšlemky odvracím jen k testování. Věřím ve vysokou uplatnitelnost kayaku v terénu jako jsou Vesteralen, kdy podle směru větru s ním vypluju, nebo ho položím na střechu od auta a převezu na druhou stranu ostrova do závětří, ev odpískám moře, vyměním cajky a vypluju na jezero :-D.
No vidíš, cena je včetně poplatků SPS, nebo jen za kurs ? Uvidíš že to zvládneš a budeš mít klid. Tedy, předpokládám že tam bude nějaký přezkoušení-prodloužení po nějaké době, ale opět nic co by se nedalo zvládnout.
Nevím jak dejure, defacto věřím že máš pravdu a že v takovém případě pokud nedojde k nějaké nehodě to žádná Politi nebo Kystvakt řešit nebude.
Ale na druhou stranu, já nevím kolik to stojí, jen věřím že to není tak moc aby se to nedalo absolvovat a mít klid.
Kdysi dávno na střední jsem k tomu měl docela blízko, nakonec mě to minulo, jediný co si vybavuju tak je že starší spolužáci, kteří ty zkoušky absolvovali si stěžovali na dvojatost = některá pravidla odlišná pro Dunajskou a Labsko-Oderskou plavbu.
Jak se to vezme nedomyšlený, já to beru tak jako že Norové měli samozřejmě možnost nařídit povinnost ty papíry mít pro všechny, ale lidem narozeným před 1.1. 1980 umožnili úlevu, já to vítám neboť se mě to týká.
______________________________________________________________________
Za pár let bude ten zákon říkat stále to samé – lidem narozeným před 1.1. 1980 bude umožňovat řídit větší lodě bez papírů.
2 kliknis – ne, nikam se to neposunuje, je to pevně stanoveno a tudíš se k možnosti řídit větší loď bez papírů nedá “pročekat”.
-
AutorPříspěvky