Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Kejra napsal: Tak jsem teď zjistil,že 19-hodinový trajekt Gdaňsk-Nynashamn s kajutama bez sociálek stojí stejně(asi 14000kč)co 3-hodinový trajekt Tallin-Helsinky bez ničeho…no považte!!…a tak jsem se na to pobaltí těšil
Zdar Kejra ,
ja to nechápu ja platim za trajekt Riga -Stockholm, Helsinki talin , 2xTranzit 3 kajuty 12 lidí 23500 , vsechno , jak ti to spočítali , dyt tam se jede tak max 3 hodiny . Ale asi to tak je , když říkáš
Tak to je masakr, to snad ani není treska . Michale nevíš jaké je tam počasí , máme to za 15 ale stále se tam objevují velké větry .:-S
ty blaho tak ten trajekt je teda dost drahy , bud jste trefili nejakou exponovanou dobu nebo jste se nejak spatne pochopili , co si pamatuju tak jsem platil s periskopem cca 150 € a zpetne bez periskopu pak 200
Nazdar už jsem o tom psal , dokonce jsme myslím s tebou volal , my jsem tam jeli bylo to supr , polsko opruz , ale zbytek nádhera , přes polsko doporučuji jet v noci. Máme to za 16 jedeme do sarnes Honningsvag , kvůli poznávačce jedeme letos tam přes Rigu a trajektem do Stockholmu , zpět už jedeme ale přes finsko, Hels. tallin , Waršava až Ostrava. Nákladově určitě lepší , časově taky .Sice nejsou tam skoro žádné dálnice , ale krásné silnice . Odjíždíme 8,4 a vracíme se 23,04 tak pak můžu napsat jaké to bylo letos.
odpověď na: Upevnění nástražní ryby na Megajig Dead Bait a upevnění ripera na Megajig #18316 9.3.2011 v 13:22Díky Michale,
jo s tím sleďem to je pěkné , ještě pokud by se někdo našel na tu montáž s riperek a tím obyčejným Megajigem
David
Dobrý den ,
chtěl bych poprosit, jestli náhodou někdo nemá Mapy dna okolí Nordkapu , Sarnes , Honningsvag ?
Děkuji
David
Nazdar Dalibore ,
přijedu určitě David +3 lidi
Nazdar kluci , záleží taky hodně odkud jedete . Moje zkušenost je nejlepší přes Polsko, Estonsko, Finsko do Norska, Přespali jsme za 20€ v Hotelu v Talinu , prošli si Tain a pak pokračovali dále. Talin je pro nás z Ostarvy v polovině cesty a je tam levně. Nejhorší trasa je přes Polsko , doporučuji jet přes noc a vyhnout se tím zácpám okolo waršavy. Jinak cesta supr rovná . Ujeli jsme cca 3000 km do Honnisvagu a trvalo nám to čistá cesta 41 hodin.
Nazdar kluci,
tak najde se někdo , kdo už má vyzkoušené Schimano DM4000 , Daiwa Leobritz a Daiwa 600 Fe? Jak je vidět na hlasování to taky nějak drhne , sice vede Leobritz , ale ostatní taky nepokulhávají , na diskuzi zase většinou všichni máte schimano, Leobritz je zase nový ? Je ta leobritzka opravdu tak kvalitní ? Nejde mi o to dostat pilkr z hloubky jak raketou , ale jde mi hlavně o to , abych nemusel řešit nějaké technické problémy , polámané věci apod. Zkusím se zeptat z druhé strany , už měl někdo špatné zkušenosti s některým z uvedených mulťáků?
Díky
To: Sim
Ahoj Michale , terazky sem z toho nějaký zmetený :-), je mi jasné , že těch 500 m využiju možná jen jednou v životě , pokud mi zabere nějaký ten životní halibut , ale nerad bych zase to kvůli chybějícíˇšňůře ztratil, je otázka jak říkáš kolik krát to využiju ? Jsem trošičku extremista a možná nkdy zbytečně , ale chtěl jsem zkusit v dubnu , kdy jsou halibuti ještě ve vtších hloubkách to spustit dolů okolo těch 200 m , máme tam vyhlédnuté místo, ale je tam velký proud , proto z 200 metrů je hned 250 i s kilovým magickým okem a pak mám na souboj jen 50 m a to mi připadá hodně málo a to nemluvím o tom , že když něco potrhám . Je to vnitřní boj , který musím nějak zdolat . Máš už tu loebritzku s nějakým normálním jazykem , nebo pořád ty japonské hyeroglify ? CO se baterky týče , máš velkou pravdu , ale zase jsem extremista , já mám baterky 2 :-))
Ahojte kluci , jedu do této oblasti již podruhé , ale stejně jako nováček poprvé v první polovině dubna . To že tam bude asi problém s dopravou asi musíme počítat? (Máme si sebou vzít i řetězy?) Ale asi dle německého kolegy se kterým jsem se tam seznámil , kde on byl zaměstnán u majitela jako servismen na lodě , tak v tomto období ta bude asi ta pravá rybí polévka . Jediný problém v této lokalitě je pravděpodobně malý počet ubytovací kapacity . My jsme byli před rokem ubytováni ve vesnici Repvag, kde se jedná o normální ubytování ale jsou tam velké lodě k pronajmutí (kůtry dieselové ) Velkou nevýhodou je spolehlivost těchto kůtrů, zde je opravdu velký nedostatek kvalitních lidí , kteří by se dokázali postarat o dobrou kvalitu poskytovaných lodí. My jsme jeli přes Helsinki. Vyjížděli jsme z Ostravy do Talinu, kde jsme přespali , musím říci , že jsme byli velice příjeně překvapení až na trasu přes polské území , se jednalo o velice příjemné cestování. , Po přespání v Talinu(Hotel se snídaní 21€) jsme pokračovali trajektem do helsinek a dále přes karasjok až do repvágu , Celá trasa přes finsko byla absolutně bezproblémová a při dodržování rychlostních limit musíte počítat s dobou 48 Hodin na celou trasu) Příští rok jedeme zase od 12,4 do 22,4 do vesnice Sarnes (jedeme s Nováčkem spolu ) může nám někdo poradit , jestli už někdo plul trajektem z Rigy do Stockholmu , chtěli bychom cestou poznat taky nějaké jiné trasy a tím bychom přespali v Rize a přes noc jeli Trajektem do stockholmu. Pokud to bude mIchal Simčo číst jestli by mi neporadil , stále vybírám nový Mulťák , mám dva favority daiva Leobritz a Schimano dendou maru 4000 , zatím vyhrává Shimano, jelikož Daiva má jen 300 metrů návinu . Chceme vyzkoušet hloubky okolo 200 m na Halibuty a k tomu mi přpadá 300 m málo , už jen proto, že jsou tam velké hloubky a nedostaneme návnadu rovně dolů . Z poslední výpravy máme zkušenosti s výjezdem na volné moře , na kopci jménem “sve” jsme během dvou hodin vytáhli každý minimálně 5 ks tresek obecných přes 1 metr, největší byly 134 cm treska obecná .
-
AutorPříspěvky