Hasvik, NO
temperature icon 9°C
jasno
Trondheim, NO
temperature icon 17°C
zataženo
Oslo, NO
temperature icon 18°C
zataženo
Bergen, NO
temperature icon 17°C
skoro jasno
Malé, MV
temperature icon 30°C
polojasno

AUTOPASS

Už o tom bolo niečo písané v minulej diskusii, ale predsa.

V Norsku sa platí mýto niekoľkými sposobmi. Hotovosť, karta a predplatenka - AUTOPASS. Mám pocit, že AUTOPASS sa rozširuje stále viac a preto by ma zaujímali podrobnejšie informácie. Priznám sa, že minulí rok sme prešli asi tri automatické mýta a nevedeli sme poriadne, čo s tým. V podstate sa nič nestalo a počítame, že nám príde faktúra. Je to však už viac ako 1/2 roka.

Na stránkach http://www.autopass.no sú informácie o tomto systéme.

V češtine je tam aj leták http://www.autopass.no/binary?id=192616

Platené úseky http://www.autopass.no/binary?id=221487

Možno pletiem hrušky s jabkami, ale pre systém AUTOPASS je asi potreba mať zakúpenú palubnú jenotku. V prípade, že ju nemám, nesmiem prebehnúť cez pruh AUTOPASS. No keď si spomínam, tak prejazd cez Svinesund a Oslo, bol už v automate.

Prosím, šlo by to nejak uviesť na pravú mieru. Asi je to hlavne pre paní Janku, ale ak máte niekto ďalšie skúsenosti, tak napíšte.

Existujú mýta, ktoré nespadajú do tohoto systému(napr. tunely a mosty)? popispopis

Odpovědět

to je divne s tou kartou - mas VISA nebo Mastercard?

Over si to jeste v bance - tam asi bude nejaky zadrhel ... povoleni na zahranicni platby nebo tak neco ...

nebo zkus jinou kartu - treba manzelcinu ;-) :-D

[citace]janka napsal:

to je divne s tou kartou - mas VISA nebo Mastercard?

Over si to jeste v bance - tam asi bude nejaky zadrhel ... povoleni na zahranicni platby nebo tak neco ...

nebo zkus jinou kartu - treba manzelcinu [/citace]

Mam pouze MasterCard. Uz jsem psal i na podporu Autopassu (dnes mi odpovedeli ze to preposilaji zase dal :-D ).

Povoleni na zahranicni platby mam. Platim s ni normalne pres internet, v zahranici i v zahranicnich internetovych obchodech. Manzelka sice ma Visu, ale ta zase nema povolene platby na internetu a nez by to vyridila (ma SK ucet) tak uz budu na ceste :-D

To Mifak:

Na Tvoje upozornění jsem dával pozor na tu novou mýtnou bránu...

ale hned za Mosjoen visí na sloupu cedule o mýtu (v tom místě kde mají rozkopáno jako minulý rok - tankodrom) a jinak nikde nic...:-?

Nevím kde by co bylo, ale nikdo z nás žádnou bránu ani žádnou budku neviděl....

2 Hoop

Díky za zprávu, vím přesně o kterém místě mluvíš. Je tedy možné, že ta brána tam teprve přibude. Ale že by ji už dali dopředu na stránky Autopassu...???... možná aby se na to lidi připravili. Jiné vysvětlení mne nenapadá (pokud jste ji tedy jen nepřehlédli - budka tam určitě nebude, tipoval bych to na kamery)

To Mifak:

Já jsem měl teď také jeden probléms platbou s MasterCard, když jsem nakupoval v zahraničí a bylo to tak, že ikdyž mám povolené platby přes internet a fungovalo mi to i v zahraničí tak tahle konkrétní platba byla bankou zablokovaná z důvodu, že to byl nezajištěný server nebo tak něco. Zavolal jsem na klientskou linku u KB, tam mě to na půl hodiny odblokovala, zaplatil jsem, proběhlo ještě ověření telefonem a vše proběhlo v pořádku. Je to prý automaticky ze strany banky.

Zatim kdo mel jake problemy s platbou, vzdy to bylo k odstraneni v bance. Jako pise i Vogon - zavolej tam.

Od loňského roku, kdy jsem naposled použil Autopass jsem vyměnil platební kartu. Nyní se nemohu přihlásit na svůj účet a nevím, je li to tou výměnou. Píše:

An error situation has been detected:

Your reference = xxx-644-xxx-861 (čísla jsou změněna) :-D

Try again, possibly closing browser window and opening another first.:-D

Nevím o jakou chybu situace se může jednat a zavírání s novým otevřením prohlížeče napomáhá. Mohl bych sice udělat novou registraci, ale zajímalo by mne, jak se toto dá řešit.

Máte někdo zkušenosti s touto hláškou?? Autopass používám již mnoho let ale toto jsem ještě neviděl.:-?;-)

Ahoj Jirko, uz je to dost let, co jsem menil kartu, ale tehdy jsem se prihlasil na svuj ucet a cislo karty jsem tam normalne zmenil ( stare cislo jsem vymazal a napsal nove ...

Ahoj Pafko, tak nějak jsem to očekával i já, ale realita je jiná. :-|

Jedu ale až v polovině září, takže je dost a dost času to vyřešit.:-D

Neplánuješ cestu na jih? Na kafe a na kus drbu?8-)

zkuste jiny prohlizec - Google chrome, ...

[citace]husky19 napsal:

Ahoj Pafko, tak nějak jsem to očekával i já, ale realita je jiná.

Jedu ale až v polovině září, takže je dost a dost času to vyřešit.

Neplánuješ cestu na jih? Na kafe a na kus drbu?[/citace]

Jirko, až budu vědět kdy, dám Ti včas zprávu :-) :-)

Na pokec a kávu se těším, přivezu Ti i ty fotky a videa z vrtulníku, ať máš případně co zařadit do filmu :-) :-) :-)

[citace]janka napsal:

zkuste jiny prohlizec - Google chrome, ... [/citace]

Hned ráno jsem zkoušel Explorer a je tam stále stejná hláška. Nyní jsem nainstaloval i Chrome, a stále stejné. Poslal jsem žádost o radu na helpline Autopassu. Uvidíme.

V každém případě děkuji! 8-)

[citace]Pafka napsal:

husky19 napsal:

Ahoj Pafko, tak nějak jsem to očekával i já, ale realita je jiná.

Jedu ale až v polovině září, takže je dost a dost času to vyřešit.

Neplánuješ cestu na jih? Na kafe a na kus drbu?

Jirko, až budu vědět kdy, dám Ti včas zprávu

Na pokec a kávu se těším, přivezu Ti i ty fotky a videa z vrtulníku, ať máš případně co zařadit do filmu [/citace]

Záběry jsem včera stáhl do PC a začnu pozvolna stříhat. Určitě tam nechám místo na letecké záběry i fotky. Budou tam sedět!! :-D:-D

Tak dnes jsem prověřil i situaci v bance - tam se mi dušují, že je vše OK, platby povoleny, vše je v normálu. Žádné omezení nemají. Tak jsem z toho tak trochu zmatený. Ještě mi v bance řekli, že ta chyba co stránka vypisuje je ze strany poskytovatele toho serveru

(tedy na straně https://epayment.bbs.no/ )

Dotaz na Janku - lze použít AUTOPASS na platbu mýtného v Dánsku -Oresundský most? Dle http://easygo.com/nb/betalingsanlegg/danmark/oresundsbron by to mělo fungovat - nebo se pletu a funguje pouze na "krabičky v autě"? Díky

  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.