Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › AUTOPASS
- Toto téma obsahuje celkem 326 odpovědí. Do diskuze (85 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel husky19 a poslední změna proběhla před 4 roky.
-
AutorPříspěvky
-
#92800 11.6.2014 v 18:40
to je divne s tou kartou – mas VISA nebo Mastercard?
Over si to jeste v bance – tam asi bude nejaky zadrhel … povoleni na zahranicni platby nebo tak neco …
nebo zkus jinou kartu – treba manzelcinu 😉 😀
#92801 11.6.2014 v 18:44janka napsal:
to je divne s tou kartou – mas VISA nebo Mastercard?
Over si to jeste v bance – tam asi bude nejaky zadrhel … povoleni na zahranicni platby nebo tak neco …
nebo zkus jinou kartu – treba manzelcinu
Mam pouze MasterCard. Uz jsem psal i na podporu Autopassu (dnes mi odpovedeli ze to preposilaji zase dal 😀 ).
Povoleni na zahranicni platby mam. Platim s ni normalne pres internet, v zahranici i v zahranicnich internetovych obchodech. Manzelka sice ma Visu, ale ta zase nema povolene platby na internetu a nez by to vyridila (ma SK ucet) tak uz budu na ceste 😀
#92803 11.6.2014 v 19:08To Mifak:
Na Tvoje upozornění jsem dával pozor na tu novou mýtnou bránu…
ale hned za Mosjoen visí na sloupu cedule o mýtu (v tom místě kde mají rozkopáno jako minulý rok – tankodrom) a jinak nikde nic…:-?
Nevím kde by co bylo, ale nikdo z nás žádnou bránu ani žádnou budku neviděl….
#92804 11.6.2014 v 19:262 Hoop
Díky za zprávu, vím přesně o kterém místě mluvíš. Je tedy možné, že ta brána tam teprve přibude. Ale že by ji už dali dopředu na stránky Autopassu…???… možná aby se na to lidi připravili. Jiné vysvětlení mne nenapadá (pokud jste ji tedy jen nepřehlédli – budka tam určitě nebude, tipoval bych to na kamery)
#92805 11.6.2014 v 20:22To Mifak:
Já jsem měl teď také jeden probléms platbou s MasterCard, když jsem nakupoval v zahraničí a bylo to tak, že ikdyž mám povolené platby přes internet a fungovalo mi to i v zahraničí tak tahle konkrétní platba byla bankou zablokovaná z důvodu, že to byl nezajištěný server nebo tak něco. Zavolal jsem na klientskou linku u KB, tam mě to na půl hodiny odblokovala, zaplatil jsem, proběhlo ještě ověření telefonem a vše proběhlo v pořádku. Je to prý automaticky ze strany banky.
#92808 11.6.2014 v 21:08Zatim kdo mel jake problemy s platbou, vzdy to bylo k odstraneni v bance. Jako pise i Vogon – zavolej tam.
#92821 12.6.2014 v 4:21Od loňského roku, kdy jsem naposled použil Autopass jsem vyměnil platební kartu. Nyní se nemohu přihlásit na svůj účet a nevím, je li to tou výměnou. Píše:
An error situation has been detected:
Your reference = xxx-644-xxx-861 (čísla jsou změněna) 😀
Try again, possibly closing browser window and opening another first.:-D
Nevím o jakou chybu situace se může jednat a zavírání s novým otevřením prohlížeče napomáhá. Mohl bych sice udělat novou registraci, ale zajímalo by mne, jak se toto dá řešit.
Máte někdo zkušenosti s touto hláškou?? Autopass používám již mnoho let ale toto jsem ještě neviděl.:-?;-)
#92824 12.6.2014 v 4:30Ahoj Jirko, uz je to dost let, co jsem menil kartu, ale tehdy jsem se prihlasil na svuj ucet a cislo karty jsem tam normalne zmenil ( stare cislo jsem vymazal a napsal nove …
#92826 12.6.2014 v 5:44Ahoj Pafko, tak nějak jsem to očekával i já, ale realita je jiná. 😐
Jedu ale až v polovině září, takže je dost a dost času to vyřešit.:-D
Neplánuješ cestu na jih? Na kafe a na kus drbu?8-)
#92836 12.6.2014 v 6:38zkuste jiny prohlizec – Google chrome, …
#92842 12.6.2014 v 6:49husky19 napsal:
Ahoj Pafko, tak nějak jsem to očekával i já, ale realita je jiná.
Jedu ale až v polovině září, takže je dost a dost času to vyřešit.
Neplánuješ cestu na jih? Na kafe a na kus drbu?
Jirko, až budu vědět kdy, dám Ti včas zprávu 🙂 🙂
Na pokec a kávu se těším, přivezu Ti i ty fotky a videa z vrtulníku, ať máš případně co zařadit do filmu 🙂 🙂 🙂
#92850 12.6.2014 v 7:47janka napsal:
zkuste jiny prohlizec – Google chrome, …
Hned ráno jsem zkoušel Explorer a je tam stále stejná hláška. Nyní jsem nainstaloval i Chrome, a stále stejné. Poslal jsem žádost o radu na helpline Autopassu. Uvidíme.
V každém případě děkuji! 😎
#92852 12.6.2014 v 7:51Pafka napsal:
husky19 napsal:
Ahoj Pafko, tak nějak jsem to očekával i já, ale realita je jiná.
Jedu ale až v polovině září, takže je dost a dost času to vyřešit.
Neplánuješ cestu na jih? Na kafe a na kus drbu?
Jirko, až budu vědět kdy, dám Ti včas zprávu
Na pokec a kávu se těším, přivezu Ti i ty fotky a videa z vrtulníku, ať máš případně co zařadit do filmu
Záběry jsem včera stáhl do PC a začnu pozvolna stříhat. Určitě tam nechám místo na letecké záběry i fotky. Budou tam sedět!! :-D:-D
#92885 12.6.2014 v 15:17Tak dnes jsem prověřil i situaci v bance – tam se mi dušují, že je vše OK, platby povoleny, vše je v normálu. Žádné omezení nemají. Tak jsem z toho tak trochu zmatený. Ještě mi v bance řekli, že ta chyba co stránka vypisuje je ze strany poskytovatele toho serveru
(tedy na straně https://epayment.bbs.no/ )
#95041 13.7.2014 v 14:23Dotaz na Janku – lze použít AUTOPASS na platbu mýtného v Dánsku -Oresundský most? Dle http://easygo.com/nb/betalingsanlegg/danmark/oresundsbron by to mělo fungovat – nebo se pletu a funguje pouze na “krabičky v autě”? Díky
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › AUTOPASS