Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 15°C
polojasno
Trondheim, NO
temperature icon 18°C
zataženo
Oslo, NO
temperature icon 16°C
zataženo
Bergen, NO
temperature icon 18°C
jasno
Malé, MV
temperature icon 29°C
oblačno
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

AUTOPASS

« Předchozí 1 … 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 Další »
stipko
10.01.2010 ID: 523861

Už o tom bolo niečo písané v minulej diskusii, ale predsa.

V Norsku sa platí mýto niekoľkými sposobmi. Hotovosť, karta a predplatenka - AUTOPASS. Mám pocit, že AUTOPASS sa rozširuje stále viac a preto by ma zaujímali podrobnejšie informácie. Priznám sa, že minulí rok sme prešli asi tri automatické mýta a nevedeli sme poriadne, čo s tým. V podstate sa nič nestalo a počítame, že nám príde faktúra. Je to však už viac ako 1/2 roka.

Na stránkach http://www.autopass.no sú informácie o tomto systéme.

V češtine je tam aj leták http://www.autopass.no/binary?id=192616

Platené úseky http://www.autopass.no/binary?id=221487

Možno pletiem hrušky s jabkami, ale pre systém AUTOPASS je asi potreba mať zakúpenú palubnú jenotku. V prípade, že ju nemám, nesmiem prebehnúť cez pruh AUTOPASS. No keď si spomínam, tak prejazd cez Svinesund a Oslo, bol už v automate.

Prosím, šlo by to nejak uviesť na pravú mieru. Asi je to hlavne pre paní Janku, ale ak máte niekto ďalšie skúsenosti, tak napíšte.

Existujú mýta, ktoré nespadajú do tohoto systému(napr. tunely a mosty)? popispopis

0
Odpovědět
janka
11.06.2014 ID: 1092800

to je divne s tou kartou - mas VISA nebo Mastercard?

Over si to jeste v bance - tam asi bude nejaky zadrhel ... povoleni na zahranicni platby nebo tak neco ...

nebo zkus jinou kartu - treba manzelcinu ;-) :-D

0

Odpovědět

MifakM
11.06.2014 ID: 1092801

[citace]janka napsal:

to je divne s tou kartou - mas VISA nebo Mastercard?

Over si to jeste v bance - tam asi bude nejaky zadrhel ... povoleni na zahranicni platby nebo tak neco ...

nebo zkus jinou kartu - treba manzelcinu [/citace]

Mam pouze MasterCard. Uz jsem psal i na podporu Autopassu (dnes mi odpovedeli ze to preposilaji zase dal :-D ).

Povoleni na zahranicni platby mam. Platim s ni normalne pres internet, v zahranici i v zahranicnich internetovych obchodech. Manzelka sice ma Visu, ale ta zase nema povolene platby na internetu a nez by to vyridila (ma SK ucet) tak uz budu na ceste :-D

0

Odpovědět

Hoop
11.06.2014 ID: 1092803

To Mifak:

Na Tvoje upozornění jsem dával pozor na tu novou mýtnou bránu...

ale hned za Mosjoen visí na sloupu cedule o mýtu (v tom místě kde mají rozkopáno jako minulý rok - tankodrom) a jinak nikde nic...:-?

Nevím kde by co bylo, ale nikdo z nás žádnou bránu ani žádnou budku neviděl....

0

Odpovědět

MifakM
11.06.2014 ID: 1092804

2 Hoop

Díky za zprávu, vím přesně o kterém místě mluvíš. Je tedy možné, že ta brána tam teprve přibude. Ale že by ji už dali dopředu na stránky Autopassu...???... možná aby se na to lidi připravili. Jiné vysvětlení mne nenapadá (pokud jste ji tedy jen nepřehlédli - budka tam určitě nebude, tipoval bych to na kamery)

0

Odpovědět

Vogon
11.06.2014 ID: 1092805

To Mifak:

Já jsem měl teď také jeden probléms platbou s MasterCard, když jsem nakupoval v zahraničí a bylo to tak, že ikdyž mám povolené platby přes internet a fungovalo mi to i v zahraničí tak tahle konkrétní platba byla bankou zablokovaná z důvodu, že to byl nezajištěný server nebo tak něco. Zavolal jsem na klientskou linku u KB, tam mě to na půl hodiny odblokovala, zaplatil jsem, proběhlo ještě ověření telefonem a vše proběhlo v pořádku. Je to prý automaticky ze strany banky.

0

Odpovědět

janka
11.06.2014 ID: 1092808

Zatim kdo mel jake problemy s platbou, vzdy to bylo k odstraneni v bance. Jako pise i Vogon - zavolej tam.

0

Odpovědět

husky19
12.06.2014 ID: 1092821

Od loňského roku, kdy jsem naposled použil Autopass jsem vyměnil platební kartu. Nyní se nemohu přihlásit na svůj účet a nevím, je li to tou výměnou. Píše:

An error situation has been detected:

Your reference = xxx-644-xxx-861 (čísla jsou změněna) :-D

Try again, possibly closing browser window and opening another first.:-D

Nevím o jakou chybu situace se může jednat a zavírání s novým otevřením prohlížeče napomáhá. Mohl bych sice udělat novou registraci, ale zajímalo by mne, jak se toto dá řešit.

Máte někdo zkušenosti s touto hláškou?? Autopass používám již mnoho let ale toto jsem ještě neviděl.:-?;-)

0

Odpovědět

Pafka
12.06.2014 ID: 1092824

Ahoj Jirko, uz je to dost let, co jsem menil kartu, ale tehdy jsem se prihlasil na svuj ucet a cislo karty jsem tam normalne zmenil ( stare cislo jsem vymazal a napsal nove ...

0

Odpovědět

husky19
12.06.2014 ID: 1092826

Ahoj Pafko, tak nějak jsem to očekával i já, ale realita je jiná. :-|

Jedu ale až v polovině září, takže je dost a dost času to vyřešit.:-D

Neplánuješ cestu na jih? Na kafe a na kus drbu?8-)

0

Odpovědět

janka
12.06.2014 ID: 1092836

zkuste jiny prohlizec - Google chrome, ...

0

Odpovědět

Pafka
12.06.2014 ID: 1092842

[citace]husky19 napsal:

Ahoj Pafko, tak nějak jsem to očekával i já, ale realita je jiná.

Jedu ale až v polovině září, takže je dost a dost času to vyřešit.

Neplánuješ cestu na jih? Na kafe a na kus drbu?[/citace]

Jirko, až budu vědět kdy, dám Ti včas zprávu :-) :-)

Na pokec a kávu se těším, přivezu Ti i ty fotky a videa z vrtulníku, ať máš případně co zařadit do filmu :-) :-) :-)

0

Odpovědět

husky19
12.06.2014 ID: 1092850

[citace]janka napsal:

zkuste jiny prohlizec - Google chrome, ... [/citace]

Hned ráno jsem zkoušel Explorer a je tam stále stejná hláška. Nyní jsem nainstaloval i Chrome, a stále stejné. Poslal jsem žádost o radu na helpline Autopassu. Uvidíme.

V každém případě děkuji! 8-)

0

Odpovědět

husky19
12.06.2014 ID: 1092852

[citace]Pafka napsal:

husky19 napsal:

Ahoj Pafko, tak nějak jsem to očekával i já, ale realita je jiná.

Jedu ale až v polovině září, takže je dost a dost času to vyřešit.

Neplánuješ cestu na jih? Na kafe a na kus drbu?

Jirko, až budu vědět kdy, dám Ti včas zprávu

Na pokec a kávu se těším, přivezu Ti i ty fotky a videa z vrtulníku, ať máš případně co zařadit do filmu [/citace]

Záběry jsem včera stáhl do PC a začnu pozvolna stříhat. Určitě tam nechám místo na letecké záběry i fotky. Budou tam sedět!! :-D:-D

0

Odpovědět

MifakM
12.06.2014 ID: 1092885

Tak dnes jsem prověřil i situaci v bance - tam se mi dušují, že je vše OK, platby povoleny, vše je v normálu. Žádné omezení nemají. Tak jsem z toho tak trochu zmatený. Ještě mi v bance řekli, že ta chyba co stránka vypisuje je ze strany poskytovatele toho serveru

(tedy na straně https://epayment.bbs.no/ )

0

Odpovědět

petr
13.07.2014 ID: 1095041

Dotaz na Janku - lze použít AUTOPASS na platbu mýtného v Dánsku -Oresundský most? Dle http://easygo.com/nb/betalingsanlegg/danmark/oresundsbron by to mělo fungovat - nebo se pletu a funguje pouze na "krabičky v autě"? Díky

0

Odpovědět

« Předchozí 1 … 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 Další »
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Přihlásit

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.