Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Máme jedno volné místo,lokalita Alesund.Odjezd z Ostrova u K.Varů-/možnost přibrat cestou z Pardubic,jedou dva lidi/13.9.Chytáme dvanáct dní,cena 18 5oo,-Kč.V ceně je uplně vše-jídlo,ubytování,nafta-benzin,pití,káva čaj atd.Dost věcí-prut,naviják,pilkr,návazce můžeme půjčit.Jedeme po šesté,dobrá lokalita. Dotaz na tel.773520123 nebo 732 563 299
Táké už jsem to sem dával ale to snad nevadí.Salát a matesy z makrel.Filetuji makrely hned na lodi.Do kyblíku dávám sůl-filety-sůl-filety,nakonec vždy sůl,solí opravdu nešetřit,filety uplně pokrýt solí.Potom odlévám vodu a dosipávám sůl.Filety mám i dva roky v poměrně teplém sklepě.No a jdeme na salát,filety vyndám-v soli jsou jak zabetonované-pořádně opláchnu a stáhnu kůži,potom dám na jeden a půl dne do neředěného octa.Filety opláchnu a nakrájim na kousky asi jako článek prstu,přidám na jemno nakrájenou cibuli,asi 40% váhy ryb,rozdrcené koření-pepř,nové koření a bobkový list,zakápnu olivovym olejem a pořádně promíchám.Minimálně den nechám odležet.Recept od Nora.Někdy když dělám salát tak vyndám více filetů a po opláchnutí a stažení odříznu podélně asi třetinu filetu-hřebetní část.Do hrnce dám olej a ohřeju ho-asi 60 stupňů-naleju ho na dno nějaké krabičky/pozor na teplotu/a skládám na kolečka nakrájenou cibuli,bob.list,celý pepř,nové koření a filety,to opakuji a končim cibulí.Celé zaliji opět olejem a nechám aspoň čtyři dny odležet.Vinikající matjesy nebo matesy-obojí je dobře.Na tyto matesy je ale lepší když jsou filety v soli aspoň dva měsíce,čim ale déle tím lépe.Dělal jsem je po roce a půl a všichni řikali že lepší nejedli.Dobrou chuť.
Šestého září jedeme na 14 dnů do Alesundu,jedeme z Ostrova nad Ohří.Máme jedno místo volné,osvědčená parta-12 lidí,jedou s náma i z Pardubic,možnost přistoupit cestou.Cena 17700+pekáč buchet na cestu/bere to tak půlka-hlavně ženatí/.V ceně je uplně vše,jídlo,káva pití,lod,benzin-nafta,doprava,ubytování,pojištění.Info na ottazoubek@seznam.cz nebo tel.773520123,mail pondělí,úterý,jinak telefon-jsem na chatě .
Nejlepší škrabka je VAPKA,čistíme s ní pruty,lodě ale hlavně ryby-BOMBA.
Piva:Když tam tu vazelínu nacpeš,tak ložisko může běhat—ALE–den,dva dny nebo i tejden,jestli ale už jednou začlo blbnout tak ta vazelína neni na totální opravu.To je tak nouzovka třeba na místě ale z nejistym a určitě né dlouhodobym výsledkem.
Piva:Jsem vyučen strojní zámečník u ŠKODŮ,je ale pravda že v rcoce 68-71-A TO SE JEŠTĚ LOŽISKA MAZALA.Ale vážně,kdo píše že se ložiska nemaj mazat je totálně mimo,zajímalo by mě co má za vzdělání.Dej do vyhledavače –Vazelína na ložiska–a mrkni co ti vyskočí,je mě záhadou na co ty vazelíny dělaj.
Piva:Ložisko neopravíš,to je postavené z výroby a s tim nic neuděláš,možná drobátko ale fakt drobátko natáhneš životnost ale s tim bych na vodu nešel,leda mít u sebe náhradní naviják.
No 550,-kaček a něco doprava,to bych fakt hodně rozmejšlel.Takhle to je dnes nastavené téměř u všeho.Jedině ho skusit proměřit a dát dotaz,ale zase kam.U nás se výroba zlikvidovala.Jedině zlaté české ručičky,podobné a vyfutrovat ale ty zlaté české ručičky taky vymíraj.
Já teda žádného Slammera nemám takže se jen pletu do debaty a nevim o které ložisko vám jde/nečetl jsem debatu od začátku/ ale pokud jde o ložisko v rozpisce pod číslem 98c–jak píše JirkaZ– tak přeci neni problem ho najít.
Jen dotaz,po třech letech jsem prvně rozebral multík// WFT Deep Water Super N High speed 14 LH// je naprosto v perfektnim stavu. Jakou vazelínu je nejlepší použít na promazání.Neni to elektrika a tak se tam voda asi dostává hůře protože když ten muj porovnám s tim nahoře na obrázku tak ten muj je jak novej a to jsem o něj málem přišel.Při cestě na chatu se nám bláznil motor na kutru a vše se hrozně klepalo,důsledkem toho se vyklepal prut z držáku a zůstal viset na tej kroucenej šňůře za tim ůčelem dělané,ani nevim jak dlouho jsme ho táhli za sebou,to jsem ráno přemejšlel jestli ho mám připnout–VYPLATILO SE.
Sime,jen dotaz,co to je za multík,neni to WFT?
-
AutorPříspěvky