Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Norek
Účastník2 Soroya team: Čumím s otevřenou hubou a nemám slov. Móóóc dobrá práce.
Norek
ÚčastníkMožná by se měla zavést značka – Konec kruhového objezdu…..pro blondýny.
Norek
ÚčastníkZa 72 Soroya Hasfjord I od 21.5. -31.5. Před námi Heny, po nás Fous. Kdo bude v uvedený termín v Hasfjordu na „dvojce“?
Norek
ÚčastníkJá si myslím, že Jonas má naprostou pravdu. Michalova značka „Rybolov Norsko“ je hodně známá. Jestli se hlásíme k „norským závislákům“ a komunikujeme přes tento web, tak je výsadní právo Michala, ať si zvolí logo, kterým se zviditelníme. Naše parta (a několik kamarádů) má vlastní výšivky na čepici, triku i bundě. Na autě vozíme Michalovo logo, které tady prezentoval „tuky“ na str.2.
Naše logo:
Norek
ÚčastníkDo Norska (střední N i Soroya) jezdíme Rostock – Gedser a pak přes most Kodaň – Malmo. Zpátky ze Soroy nám to vždy vychází na noc, tak jedeme Rodby – Puttgarden. Nikdy jsme lístky nebukovali a nestalo se, že by jsme se na trajekt nevešli (jezdíme v květnu, červnu , červenci nebo v září). Volíme zásadně krátký trajekty, který jezdí často, takže odpadají čekací doby. Do Gedseru to jezdí každý 2 hodiny, Puttg.-Rodby „alle 1/2 Stunde“. Přeci platí, že čas jsou peníze.
Norek
ÚčastníkNorek
ÚčastníkPreikestolen jsem zdolal za 3 hodiny a zařekl jsem se, že žádnou další „8tisícovku“ už zdolávat nebudu. Nahoře to ale stálo zato, měli jsme jasno, takže krásné výhledy na fjord. Cesta dolů po mokrých šutrech je ještě horší, než nahoru. Tento výlet každému doporučuji …. ale musí být pěkné počasí. Největší průšvih je, když vylezeš na kazatelnu, ta je v mracích a nic není vidět.
Norek
ÚčastníkS 8místným Transitem jezdíme Praha – Oksfjord nonstop za 39 – 42 hod.(záleží jak chytneme trajekt Rostock – Gedser). Jezdí nás 6, z toho 5 řídí. Žádný problém s únavou nemáme, po příjezdu vypakujeme to nejdůležitější a hurá na vodu. Máme cestou jednu vychytávku, kterou mi řekli kamioňáci, kteří jezdí do Skandinávie. U jezera Vattern neodbočujeme na E4 na Norrkoping, Stockholm a Gavle, ale jedeme dál podle jezera na Orebro, Fagersta, Avesta a u Botnického zálivu se napojíme na E4 v Gavle. Je to o 65km kratší, a přesto, že nejedeme po dálnici jako na Stockholm je to o hodně rychlejší. Je tam malý provoz a málo radarů. Také se tato cesta dá jet přes Falun, ale tam už to bývá zdržovačka kvůli většímu provozu.
Norek
ÚčastníkTo Clickbeetle: Jak pro koho. Byl jsem tam dneska a pokecal jsem s hodně kamarádama, který třeba celý rok nevidím. Další výhodu takových výstav vidím v tom, že si tam „ošahám“ výbavu, kterou znám z internetu a potom ji můžu koupit přes e-shop.
Norek
ÚčastníkVýhradní dovozce a prodejna je VIPA s.r.o. v Újezdu nad lesy v Praze 9. http://www.vipa-sro.cz
Norek
ÚčastníkJeště pár halibrků
Norek
ÚčastníkTo Hena: Na Soroy v Hasfjordu jsme byli 20-30. května 2008. Do velkých tresek jsme se netrefili, všechny byly kolem metru. Halibutů bylo 44…. nej 25,4kg. Letos vás v Hasfjordu střídáme, nastupujeme 21.5. Pošli mi zprávu s kontaktem.
Norek
ÚčastníkTo Fish a bocman: Všechno je na tý fotce zkreslený. Měl jsem tam dát něco, aby se dala porovnat velikost toho návazce. Snad pro porovnání bude stačit to, že je to focený na papíru A4. Vůbec to není poddimenzovaný, trojobratlík je Cross-Line Rolling Swivel vel. 3/0 s pevností 100kg. Háčky používám nejčastěji 6/0 a 10/0. Větší propíchnu hlavou odspodu nahoru, nebo skrz hubu nahoru (záleží na velikosti nástražní ryby), vždy tak, aby háček hodně vyčníval. Zadní do boku. Hrazdičku nepoužívám. Vlasec používám 0,80 nebo 1mmm, ta hadička má vnitřní míru 1,5mm a vnější 2,65mm.
Norek
ÚčastníkJá používám tandemový návazec z jednoháků dlouhý cca 80 – 100cm. Návazec je protažen lékařskou hadičkou. Ta hadička chrání vlasec před zuby ryby, ale hlavně se to nemotá. Na trojobratlíku je shora hlavní šňůra, dolů je připevněná zátěž na trhacím vlasci, který má 50% pevnost, než hlavní šňůra.
Norek
ÚčastníkTo SIM: Michale hoď sem info o tý tresce co chytli na Soroy.
-
AutorPříspěvky