Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
meky
ÚčastníkByl jsem v Norsku 4x. Vždy na jiném místě a vždy jsme jeli jinou cestou. V partě je na tom polovina stejně, druzí byli vícekrát. Na této taktice jsem se dohodli všichni a cestu tam věnujeme i poznávání. Jel jsem přes Německo, Polsko i pobaltí.Vše má své kouzlo. Přes Německo je to rychlé, ale v tahu. Polsko je na vrchu hodně rozkopané z nedostavěných dálnic (ale brzy to bude hotové)a až úděsné, ale trajekt z Gdaňska totální pohoda. Pobaltí je na poznání krásné. Může se do Rigy a nakonec prohlídka starobylého Talinnu.Pak navazuje opravdu kýčovitá realita finské přírody.Cesta dlouhá, ale zážitkově bohatá.
meky
ÚčastníkKluci, chtěl bych se zeptat, jakou sílu monofilu používáte u koncového návazce pilkru či na paprikách? Hodne se píše o síle 1mm+, ale domnívám se, že je to zbytečně silné, ryby to může odradit.Kamoš používal 0,5mm a v poho.
meky
ÚčastníkRoman1312- myslím, že takto tě tu nikdo brát nebude. Jen to sem dej. Již mnoho nadšenců ukázalo své výrobky, které byly na profi úrovni. Kdo nic nedělá, tak nic nezkazí. Užitné vlastnosti pilkrů nejsou jen v kráse…..
meky
ÚčastníkJeště k mému minulému příspěvku. Možná že se nyní používají zinková vyvažovací závaží kol v rámci šetření životního prostředí.
Řešíme tu tvrdost olova na pilkry a potažmo, zda se to vyplatí odlévat. Profi pilkry jsou lesklé – pokovené a co vím, tak za pokovení levná náhrada není.Nemyslete si, že odlité pilkrÿ jsou tak krásně lesklé a to jsou zase náklady navíc.
meky
Účastník007krivánek- mám jednu nejasnost v tvých návrzích v odstavci Zinek. Že by se dávala na vyvažování kol zinková zátěž, tak o tom pochybuji.Možná připevňovací spona je ze zinku, ale vlastní zátěž je z olova a dosti měkkého.
meky
ÚčastníkRoman1312- Křivánek ji má za relativně nízkou cenu oproti nabídce jiných firem. Přesto je vysoká v přepočtu na výrobu.
meky
Účastníkmira.sta- plně tě chápu, ale ta výroba(i s formou) je celkově složitá a pokud nemáš podmínky, tak téměř nerealizovatelná. Já si dělám splávky na naši rybařinu a mám ten dobrý pocit taky.Na jiný brk by mě rybařina vůbec nechutnala. S tím tématem to špatné nebylo, ale po mnoha příspěvcích by to bylo nepřehledné a nikdo by v tom nehledal.Takže bych se přikláněl k zadání vlastního tématu.
meky
ÚčastníkTrochu od zadaného tématu k výrobě gum.
O lití gum jsem též uvažoval a zajímal se o to. Výsledkem bylo zjištění, že nejlepší je nákup hotových gum, protože finanční úspora je malá a navíc si mohu vybrat gumu jakou chci a nemusím dělat či kupovat formu.Určitě při množstevní ceně na desítky a stovky litrů tekuté gumy by to vyšlo levněji, ale s takovou výrobou nepočítám. Kupoval jsem hotové gumy na brněnském veletrhu za ceny, do kterých bych se nevešel ani za výrazného snížení cen vstupních materiálu. Obarvené, perfektně zpracované.To mě jen o mém rozhodnutí potvrdilo.Koupit hotové!
meky
ÚčastníkŘešení je poměrně jednoduché.
Použít olovo z autobaterií. Tato tavba má však svá dvě zásadní rizika. Je nutno používat olovo vyschlé bez elektrolytu!!Nestačí oschlé, ale vyschlé, protože roztok může zůstat v deskách a způsobuje výbuchy olova!(stejné jako voda v oleji).
Je nutno použít ochranný oděv a hlavně ochranné brýle!
Dalším problémem je výtěžnost, která je velmi nízká.Olovo se dá za běžných podmínek vytavit pouze z celistvých desek, ne z desek zoxydovaných či olovného prachu.
Výsledkem je kvalitní „cinkající“ olovo.
meky
ÚčastníkK mořské nemoci. Protože o tomto receptu se tu mnohokrát psalo, tak jej jen potvrdím. Dobré výsledky( ne absolutní) jsem měl s odvarem ze zázvoru. Popíjím jej před výjezdem i během něho a na mě docela funguje.
meky
Účastníkpro kim. Špatně jsem se vyjádřil při zadávání dotazu. Bylo myšleno mazání pro skladování, aby se nelepily, popřípadě se nerozpadaly.
meky
ÚčastníkMám dotaz. Čím „mažete gumy“?
meky
ÚčastníkMluvíme li o návazcích, tak jsem se při diskuzích setkal s rúznými názory na návazce z monofilu na pletenku.Kdy používáte monofilní návazec Vy? A naopak, kdy by jste jej nikdy nepoužili?
27 května, 2013 v 8:00 odpověď na: Severní Norsko – Lofoty, Tromso, Soroya, Havoya, NordKapp #1063700meky
ÚčastníkTady to pěkně smrdí komercí……
13 května, 2013 v 9:04 odpověď na: Severní Norsko – Lofoty, Tromso, Soroya, Havoya, NordKapp #1062335meky
ÚčastníkDík. Jevilo se to nějak divně. Ani nerez drát, ani pletenka.
-
AutorPříspěvky