Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
No, taky by mě zajímalo, jestli se zhruba poroce něco změnio,protože toto téma na barvy na pilkry jsem zde kdysi vedl, ale moudří jsme neskončili. Výsledkem byla jedinná možnost a to galvanování.Ale kdo ví…..
U pilkrů jsem narazil na jeden problém, který většina lidí nemůže samostatně překonat a to pokovení.Stříbřitý pilkr je základem výbavy.Závěrem diskuzí na téma stříbřitě lesklé barvy je, že taková barva není(nebo není známá).Malá množství jsou na pokovení drahá, včetně vysokých režií.Pro kutily tato zátěž muže být tak velká, že se nevyplatí doma pár výrobků dělat.
Tož norci, zlomte vaz a my brňáci a z jeho okolí se na Vás těšíme zjara na brněnském veletrhu.(“fšak my se taky dočkáme”)
pro zerp- máš pravdu, na jižní Moravě se dá i 40% jagrmeister zařadit do nealka. pětapadesátka meruňka to jsou jiná grády!Ale já dojdu fakt na tu vodu.
pro zerp: nebuď skoupý a kup i nealko! Kurňa, ne všichni mohou pivečko, tak ať nám to není líto. Při pokecu vyprahne i nám. Nějaká minerálka by to spravila:-P.Je třeba bojovat za rovnoprávnost alkoholiků a antialkoholiků:-D
Nechte nám taky něco do Brna!!!!
Jo, o barvách by se daly psát dalekosáhlé slohovky. Pěkná alchymie s nejistými závěry. Jednou to funguje super a podruhé vůbec. Takže i u barev platí-Babo raď.
pro ZM- ono záleží na úhlu pohledu. Cesta se dá třeba z běžných 40h zkrátit na 35, ale s vyplazeným jazykem. Cesta je pak utrpením. Já a spousta jiných v autě prakticky neusne a jet 35h téměř v tahu je pro mě zcela likvidačních. Pojedu raději 50h a dojedu téměř v pohodě. S rybama je to horší, ale 50h se i s rybama dá jet.
Je to věcí názoru, buď stáhnout cestu na minimum, nebo déle na pohodu.
Lubomir napsal: Stále krásne ryby, Soroya láka stále viac. Už sa fakt teším.Len tá cesta tam a potom hlavne späť. To už nie je ani dobrodružstvo, ale utrpenie. Pozná niekto návod, ako cestu autom zvládnuť lepšie?
1. Velké auto, půjčujeme Ford transit a 6 lidí do něho
2. Perfektní parta, která se vzájemně zná (hádky zcela znepříjemní celý výlet, naopak, sranda a “štengr” pomáhají zapomenout na čas a únavu.)
3. Jezdit s časovými rezervami a asi po 2h zastávka. (výměna řidičů)Jezdit v časových tísních je velmi špatná alternativa.Sem bych připojil i zdánlivou maličkost- mít neustále dostatek PHM. Nepřeji nikomu tankovat s 1l v nádrži.Vozíme kanystr, který určitě odstraní dosti obav či hlubokých stresů.
4. Jet trajektem delší čas (spoň 6h, kdy člověk něco zaspí). Budoucnost vidím v cestách přes Gdaňsk-Stokholm. Aspoň pro Moraváky a Slováky.Cesta se super rozdělí a před sebou není jizda autem nad 24h.(reálně asi 10h,trajekt,20hodin). Na lodi relax a nasedáš, jako bys nejel.
5. Minimálně 3 řidiči, ale to pohodlí moc neřeší, spíš možnost spánku řidičů. Jsou kluci, co sjedou do Rostoku na jeden zátah.
6. Zásadně jezdíme bez požívání alkoholu a dobrou “baštou”
7. Tam jezdíme s nadějí, zpět s pěknými vzpomínkami!
pro Zerp- to bude teda na veletrhu mazec, povstali čeští norkaři!Konečně to nebude veletrh hlavně o “gulách”.Ten stánek je dobrej nápad. Tak ať se daří a nám dobře nakupuje.
Odpovím ti všeobecně.Cesty ve Švédsku a Finsku jsou prakticky stejné-kvalitní a rychlé.Volil bych proto kratší kilometráž.Konkrétní příjezdové cesty neznám, ale v těch oblastech jsem se pohyboval.
Netýká se to tvého případu, ale přes Norsko se nejezdí hlavně proto, že je tam nízká povolená maximální rychlost.Raději se volí švédské cesty, kde to odsípá, ikdyž je to delší. Všichni víme, že jedním z hlavních problémů norské rybařiny je doba cestování.
Roman1312- dík za odpověď a hlavně za fotky.Výrobky jsou perfektní a tvoje obavy o špatném zpracování byly zcela zbytečné. Určitě je radost na ně chytat, když si to člověk vyrobí celé sám.Já si na rybařinu také něco dělám, ale opravdu jen na základní úrovni.Líbí se mi také, že jsi ukázal i kopyta, která jsou asi časově nejhorší a vyžadují přesné zpracování.Z čeho jsou ty formy? Navíc, taky velmi pěkné svým zpracováním.
Roman1312-můžeš napsat, kde se dá ten lodní lak koupit a pokud víš i cenu?
Pro Sim- velmi inspirativní. Opravdu je otázkou, zda krásné pilkry jsou efektivnější než jednoduché odlitky. Letos jsme řešili jinou”záhadu”. Byly místa kde to šlo na pilkry a na papriky nic a jinde úplně naopak a to velmi extrémně.
Byl jsem v Norsku 4x. Vždy na jiném místě a vždy jsme jeli jinou cestou. V partě je na tom polovina stejně, druzí byli vícekrát. Na této taktice jsem se dohodli všichni a cestu tam věnujeme i poznávání. Jel jsem přes Německo, Polsko i pobaltí.Vše má své kouzlo. Přes Německo je to rychlé, ale v tahu. Polsko je na vrchu hodně rozkopané z nedostavěných dálnic (ale brzy to bude hotové)a až úděsné, ale trajekt z Gdaňska totální pohoda. Pobaltí je na poznání krásné. Může se do Rigy a nakonec prohlídka starobylého Talinnu.Pak navazuje opravdu kýčovitá realita finské přírody.Cesta dlouhá, ale zážitkově bohatá.
-
AutorPříspěvky