Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 16°C
oblačno
Trondheim, NO
temperature icon 14°C
zataženo
Oslo, NO
temperature icon 14°C
oblačno
Bergen, NO
temperature icon 13°C
oblačno
Malé, MV
temperature icon 28°C
oblačno
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

Elektronické mýtné v Norsku

« Předchozí 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Další »
hellstar
17.12.2010 ID: 524295

K mému překvapení mi došla faktura za el. mýtné na E6 (ne dálnice) za úseky Hovinmoen-Dal a Kaberud-Kolomoen, poslaná přes Europarking Collection PLC, London. Jezdím do Norska X let a letos to bylo poprvé. Dotazem na norské ambasádě v Praze jsem zjistil, že je faktura oprávněná a v Norsku bylo na některých úsecích silnic zavedeno elektronické mýtné i pro osobní auta a mýtné brány stejné jako u nás. Takže buď si člověk pořídí krabičku za sklo (kredit NOK 200) nebo registruje Visa či Mastercard v online systému a poplatky průjezdy se mu odečítají. Je možné platit i na benzínkách, které jsou v okolí mýtných zón. Vzhledem k tomu, že se ke mně tato informace nikdy nedonesla (moje blbost), zaplatil jsem EUR 15 a nějaké drobné a byl jsem moc rád, že mi nenapařili pokutu NOK 300.

Protože jsem jediné informace zatím získal na www.autopass.no, kde jsou mýtné body i poplatky, ale o pořízení přístroje toho tam zas tak moc není, byl bych rád, kdyby tu někdo, třeba paní Janka, mohl uvést, kde pořídit onu krabičku a kde ji pak vrátit. Kreditku se mi nějak registrovat nechce.....

0
Odpovědět
Vaca
11.08.2022 ID: 1343210

Prosím o radu. V červnu jsem byl v Norsku, auto mam registrované u Evropass, po návratu jsem se dočetl že Evropass v Norsku skončil a přebírá to Epass24. Tak jsem udělal registraci auta hned my přišla faktura na mýtné kterou jsem hned zaplatil, ale nebyly tam pladby za trajekty, jeli jsme třemi trajekty. Nemá někdo s tím zkušenost? Děkuji za odpověď

0

Odpovědět

Holzby
11.08.2022 ID: 1343211

Ne všechny trajekty jdou přes Epass24. Pokud se nepletu, něco jde přes https://ferrypay.no/

0

Odpovědět

Vaca
11.08.2022 ID: 1343212

Děkuji za odpovědi. jenom oprava byl jsem registrován u Euro parking ten prý skončil

0

Odpovědět

Kronkdiavolo
19.08.2022 ID: 1343438

Ahoj Vaco,

díky za tvůj příspěvek. Už druhý měsíc čekám na fakturu od europarking a nic. Jen díky tobě jsem teď provedl registraci Epass24 a hned zaúčtováno. Celkem se mi ulevilo.

Díky a Norsku zdar

0

Odpovědět

Vaca
19.08.2022 ID: 1343455

To jsem rad že ta informace pomohla dost mě zaráží že společnost neposlala mail upozornění, přitom jsem jsem měnil registraci auta. Ja pořad nedostal fakturu za trajekty a mam z toho docela obavy a nevím jak to mam řešit

0

Odpovědět

Sidonius1
20.08.2022 ID: 1343460

Také nic už druhý rok nepřišlo. Zeptám se jinak. Máme povinnost se někam registrovat? Pokud je mi známo tak v minulosti kdo nebyl registrován dostal domů fakturu.

0

Odpovědět

vostrmar
24.08.2022 ID: 1343509

Epass24 funguje bez problémů, cestu za 07/2022 mi teď naúčtovali.

0

Odpovědět

Holzby
24.08.2022 ID: 1343511

Ahoj,

ještě doplním info, že na vyúčtování je vidět počet účtovaných úseků a to jak v položce silnic, tak trajektů. Některé trajekty co nepřepravili v roce 2021 více jak 100.000 lidí, jsou letos od cca poloviny roku ZDARMA a tak tam nebudou (odkaz na Norské stránky s informacemi tu už někde proběhl). A taky ne všechny společnosti jsou v AUTOPASS zařazeny (Fjird1 třeba ano) a je potom možnost je platit přes FERRYPAY.NO . To lze použít i v případě že nemáte registraci na AUTOPASS (třeba u EPASS24.COM), jelikož nevyužíváte placené úseky silnic.

0

Odpovědět

Vaca
24.08.2022 ID: 1343512

Silnice mam zaúčtovaný ale dva trajekty na Bakkan Wahl 2xtrajekt Valset ferjekal a 1x Fjird1 tam nejsou

0

Odpovědět

Sidonius1
24.08.2022 ID: 1343513

Jaká povinnost vás nutí se někam registrovat??

0

Odpovědět

Holzby
25.08.2022 ID: 1343514

Jaká povinnost vás nutí se někam registrovat??

A co třeba slušnost? Jsou to placené úseky a ty by se tedy měly platit.

Opravdu mne někdy reakce tady zaráží ... Je to jako s pašováním alkoholu tam a ryb zpět... celé to vrhá špatné světlo na nás jako národ a škodí to i těm, co se chovají slušně. Jezdím do Norska už 25let a buďte si jist, že pohled na Čechy se dosti zásadně změnil a bohužel ne k lepšímu. Nezadávám tímto námět k diskusi, je to čistě jen můj osobní názor.

0

Odpovědět

Sidonius1
25.08.2022 ID: 1343517

Nezlob se na mě pleteš 5 přes 9. Toto není o slušnosti ale o norském systému a přístupu.  Že tam jezdíš 25 je hezké ale je úplně jedno jak kdo tam jezdí dlouho. Kdysi jsem měl registraci autopass, pak EPC, faktury jsem platil řádně. NIKDO se  ale už neobtěžoval registrované upozornit, že je potřeba registraci změnit.  Na stránkách norské správy se jasně píše:  Pokud nemáte registraci, bude vám zaslána faktura bez slev. Tak jaká slušnost??? Kamarád registraci neměl a já ano u EPC. Světe div se, platit úplně stejně jako já, když mu myslím z GB přišla poštou faktura.

Nechápu proč tě moje reakce zaráží? Naopak, mě zaráží, že poukazuješ na "neslušné" chování !! Alkohol ani cigarety nepašuji a vozím sebou dokonce svoji váhu aby jsem nepřekročil povolený limit ryb. Dodržuji norské zákony a pravidla silničního provozu. To, že už nehodlám hledat co kam kde registrovat, když  se norské instituce ani neobtěžovali to dát vědět a faktura by měla přijít automaticky poštou NELZE POZAVŽOVAT ZA NESLUŠNOST!!!

0

Odpovědět

Holzby
25.08.2022 ID: 1343520

Nezlob se na mě pleteš 5 přes 9. Toto není o slušnosti ale o norském systému a přístupu. Že tam jezdíš 25 je hezké ale je úplně jedno jak kdo tam jezdí dlouho. Kdysi jsem měl registraci autopass, pak EPC, faktury jsem platil řádně. NIKDO se ale už neobtěžoval registrované upozornit, že je potřeba registraci změnit. Na stránkách norské správy se jasně píše: Pokud nemáte registraci, bude vám zaslána faktura bez slev. Tak jaká slušnost??? Kamarád registraci neměl a já ano u EPC. Světe div se, platit úplně stejně jako já, když mu myslím z GB přišla poštou faktura. Nechápu proč tě moje reakce zaráží? Naopak, mě zaráží, že poukazuješ na “neslušné” chování !! Alkohol ani cigarety nepašuji a vozím sebou dokonce svoji váhu aby jsem nepřekročil povolený limit ryb. Dodržuji norské zákony a pravidla silničního provozu. To, že už nehodlám hledat co kam kde registrovat, když se norské instituce ani neobtěžovali to dát vědět a faktura by měla přijít automaticky poštou NELZE POZAVŽOVAT ZA NESLUŠNOST!!!

 

Ok. Přijmi tedy prosím mou omluvu. V záplavě toho všeho jsem to pochopil špatně.  Omlouvám se

0

Odpovědět

Sidonius1
25.08.2022 ID: 1343521

Ok. Možná jsem to na začátku i špatně formuloval.

0

Odpovědět

husky19
26.08.2022 ID: 1343536

Nazdar kamarádi.
Je pravda, že s registrováním do systému placení mýta je chaos. Mám registraci na Autopass, následně na EPC a přiřazenou platební kartu.  Rok jsem čekal až mi za loňské Norsko srazí poplatky. NIC. Až tady jsem se dočetl, že je třeba udělat zase novou registraci. Tu jsem asi před měsícem udělal a hned jsem viděl dvě faktury ze srpna 2021. Hned jsem je zaplatil, neboť zastávám názor, že by se to mělo. Ale přišla by mi faktura kdybych registraci neudělal? Už to byl přeci jen rok a nic.
Asi bych se přiklonil k tomu, že by měli registrované uživatele informovat o změně systému a nutnosti přeregistrace.

0

Odpovědět

« Předchozí 1 … 4 5 6 7 8 9 10 Další »
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Přihlásit

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.