Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 19°C
jasno
Trondheim, NO
temperature icon 19°C
zataženo
Oslo, NO
temperature icon 18°C
zataženo
Bergen, NO
temperature icon 21°C
skoro jasno
Malé, MV
temperature icon 29°C
oblačno
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

Elektronické mýtné v Norsku

« Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 … 10 Další »
hellstar
17.12.2010 ID: 524295

K mému překvapení mi došla faktura za el. mýtné na E6 (ne dálnice) za úseky Hovinmoen-Dal a Kaberud-Kolomoen, poslaná přes Europarking Collection PLC, London. Jezdím do Norska X let a letos to bylo poprvé. Dotazem na norské ambasádě v Praze jsem zjistil, že je faktura oprávněná a v Norsku bylo na některých úsecích silnic zavedeno elektronické mýtné i pro osobní auta a mýtné brány stejné jako u nás. Takže buď si člověk pořídí krabičku za sklo (kredit NOK 200) nebo registruje Visa či Mastercard v online systému a poplatky průjezdy se mu odečítají. Je možné platit i na benzínkách, které jsou v okolí mýtných zón. Vzhledem k tomu, že se ke mně tato informace nikdy nedonesla (moje blbost), zaplatil jsem EUR 15 a nějaké drobné a byl jsem moc rád, že mi nenapařili pokutu NOK 300.

Protože jsem jediné informace zatím získal na www.autopass.no, kde jsou mýtné body i poplatky, ale o pořízení přístroje toho tam zas tak moc není, byl bych rád, kdyby tu někdo, třeba paní Janka, mohl uvést, kde pořídit onu krabičku a kde ji pak vrátit. Kreditku se mi nějak registrovat nechce.....

0
Odpovědět
Karavela
20.12.2010 ID: 1015754

Hellstar, registrace kreditky je absolutně bez problémů, minulý měsíc mi vrátili zbývající nevyčerpanou částku na kartový účet, trvalo to zhruba ty tři měsíce, jak píšou na stránkách.

Registrovala jsem až v Norsku, druhý den po projetí mýtných bran, odečetlo se vše

Taky mi přišel od nich nějaký elektronický dotazník ve smyslu, jak jsem s tímhle způsobem úhrady spokojená, jak jsem se o něm dozvěděla a tak - asi chtějí mít zpětnou vazbu, tak jsem jim jí poskytla:- )

0

Odpovědět

zdeněk křešnička
20.12.2010 ID: 1015755

TO Janka, i já jsem letos nezaplatil v květnu, ten nový úsek při cestě Ze smoly a také čekám fakturu,zatím nic...

0

Odpovědět

hellstar
20.12.2010 ID: 1015757

Janka, Karavela: Díky za informace, vládnu dost slušně jak angličtinou tak němčinou, takže absence češtiny není problém. Jen jsem to nějak nevěděl a dneska člověku posílají na zaplacení kde co....

Fajn, příště v pohodě zaregistruju kreditku a SPZku. Teď si jen ověřím, že Anglánům platba na udaný účet dorazila (dokonce tam mají někoho, kdo komunikuje po mailu česky) a bude po ptákách.

0

Odpovědět

janka
20.12.2010 ID: 1015758

To Gruvearbeider:

:-) ja taky projela tenhle usek a nechtelo se nam uz vracet... :-)

Predtim tvrdili nekteri Norove ze Smoly dokonce, ze to mytne je rozpocitane nejak do ceny trajektu. Na listku opravdu stalo, ze jizdne je vcetne vsech poplatku. Pak tam postavili tu automatickou mytnici a ted jsem schvalne znovu koukla do vyuctovani a je to strzeno.

0

Odpovědět

20.12.2010 ID: 1015761

[citace]janka napsal: To Hellstar

Ja vim, jak to vypada. Bohuzel to neni uplne vsude stejne kdyz tech plne automatickych stale pribyva.

To s temi jinymi mytnymi stanicemi bylo pro pana Kormorana, on vi o co jde, jen se k tomu uz nevyjadruje ... a stacilo by jen napsat, ano je to to, co jsem myslel. Bohuzel tu par lidi zmatl a tak vzniklo "mnoho povyku pro nic".

Take jsem se snazila i pro ostatni najit fotky ruznych mytnic, aby vedeli, jak takove mytnice muzou vypadat. Davala jsem je do te diskuze k clanku. Clovek musi jen koukat po dopravnich znackach a pak se nic nedeje. Myslim si, ze vse je docela prehledne znaceno, vcetne servisnich stanic, kde se da zaplatit v hotovosti.

Kdo si zaregistruje auto a kreditku se nemusi o nic starat. Podle me je to stale nejjednodussi, i kdyz konecne vyuctovani muze trvat dlouho. Mne doslo konecne vuctovani 1.12. 2010 a posledni prujezd byl nekdy kolem 14. 9. 2010. Ale nejedna se o nejake velke sumy, aby clovek na tom zbankrotoval, kdyz pocka 3 mesice na vraceni penez.

Vloni se mi podarilo projet pres most bez zaplaceni a fakturu jsem nedostala. Myslela jsem, ze to treba dodatecne priradi ted k tomu vyuctovani, ale nic tam nebylo.

Co se tyce tech 14 dni - na vyuctovani se muzete registrovat do 14 dni po projeti prvni mytne stanice, tedy muzete platit 14 dni dozadu. [/citace]

To janka:

Já vím, paní janko, vždy ten zlý Kormoran!

(příště budu mlčet až píšete zase nějaký příspěvěk a vše bude ok!)

Pozdrav, Kormoran:-D

0

Odpovědět

janka
20.12.2010 ID: 1015762

To Kormoran

ale ja nechci, abyste mlcel, naopak!!

Na neco se vas konkretne ptam a vy se vyhybate odpovedi! myslela jsem, ze jste si toho nejdriv nevsiml, ptala jsem se podruhe a zase jen nejake reci kolem a zadna konkretni odpoved.

Nejdriv vnesete nejake vzruso a pak delate mrtveho brouka. A nemuzete se na me zlobit, kdyz na sobe nenecham sedet nejake reci o blbinach. A i kdyby tam byly, tak mi je mate konkretne vyvratit. A kdyz uz to neudelate a ja najdu, o cem jste asi mluvil, tak mi to muzete srucne a jasne potvrdit a nebo nopak opet konkretnim odkazem vyvratit.

Ale tohle je uz nase soukroma diskuze, odpovedi se jak videt nedockam a ostatni to snad pochopili ...

0

Odpovědět

20.12.2010 ID: 1015764

Vše je v pořádku paní janko, ale s dovolením budu stejně už mlčet k tématu "Elektronické mýtné v Norsku".

Děkuji Vám za pochopení ... jdu koupit vánoční strom!

S pozdravem, Kormoran

:-D

0

Odpovědět

janka
20.12.2010 ID: 1015765

.. a zase nic ..

:-D

0

Odpovědět

20.12.2010 ID: 1015767

To není pravda paní janko, že "zase nic".

Mám ho! Je krásný! Můj vánoční strom!!!

Pozdrav, Kormoran:-D:-D:-D

0

Odpovědět

20.12.2010 ID: 1015769

Paní janko, co je? Míč je u Vás ... žádná reakce???

Pozdrav, Kormoran:-D

0

Odpovědět

janka
20.12.2010 ID: 1015772

ja uz nemam, co bych vam rekla, cekam na odpoved na mou otazku, ale ta neprijde, jak vidim, jen nejake pri...... komentare .. a abych si tu s vami jen tak pinkala, to me ted prave nejak nebavi. Neprinese to nic mne a nikomu jinemu. Tedy asi krome vas ..

0

Odpovědět

Vojtko
20.12.2010 ID: 1015776

Pani Janka je u mňa brilantne presvedčivá dáma. [

0

Odpovědět

Jisto
21.12.2010 ID: 1015806

Se hlásím s dotazem na ty co už jim přišla faktura: Jak poznám na první pohled, že jde o placení mýta?. Jsem totiž neznalý cizích jazyků (snad bych si vzpomněl na povinný jazyk do r.1989). Chodí mi kvanta obchodních ptákovin,některé i z různých exotických zahraničních lokalit a řeším je tak, že je dám k recyklaci přes Sběrné suroviny, aniž vím co mě nabízeli. Začínám mít obavu, abych tak nesešrotoval i fakturu za mýtné a Noři mě pak nezatkli jako notorického neplatiče mýta hned u Svinesundu za mostem. Zatím si blaze žiju v domnění, že mi nic neposlali

0

Odpovědět

Fish
21.12.2010 ID: 1015808

[citace]janka napsal:

ja uz nemam, co bych vam rekla, cekam na odpoved na mou otazku, ale ta neprijde, jak vidim, jen nejake pri...... komentare .. a abych si tu s vami jen tak pinkala, to me ted prave nejak nebavi. Neprinese to nic mne a nikomu jinemu. Tedy asi krome vas .. [/citace]

Plně s Tebou souhlasím, diskuze s Kormoranem nebere konce ani nemá žádný přínos pro ostatní. Koupil si stromeček, to je fakt info k věci!

0

Odpovědět

hellstar
22.12.2010 ID: 1015814

Jisto: Pokud dorazí faktura, budou na ní jak SPZ a tovární značka vozidla (např. Ford), tak i inkriminované úseky s datem a přesným časem průjezdu i přesnou částkou mýtného v EUR. Stejně tak tam bude i bankovní spojení a účet, na který se má zaplatit.

0

Odpovědět

« Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 … 10 Další »
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Přihlásit

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.