Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 15°C
zataženo
Trondheim, NO
temperature icon 14°C
oblačno
Oslo, NO
temperature icon 15°C
zataženo
Bergen, NO
temperature icon 17°C
polojasno
Malé, MV
temperature icon 26°C
zataženo
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

AUTOPASS

« Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 … 22 Další »
stipko
10.01.2010 ID: 523861

Už o tom bolo niečo písané v minulej diskusii, ale predsa.

V Norsku sa platí mýto niekoľkými sposobmi. Hotovosť, karta a predplatenka - AUTOPASS. Mám pocit, že AUTOPASS sa rozširuje stále viac a preto by ma zaujímali podrobnejšie informácie. Priznám sa, že minulí rok sme prešli asi tri automatické mýta a nevedeli sme poriadne, čo s tým. V podstate sa nič nestalo a počítame, že nám príde faktúra. Je to však už viac ako 1/2 roka.

Na stránkach http://www.autopass.no sú informácie o tomto systéme.

V češtine je tam aj leták http://www.autopass.no/binary?id=192616

Platené úseky http://www.autopass.no/binary?id=221487

Možno pletiem hrušky s jabkami, ale pre systém AUTOPASS je asi potreba mať zakúpenú palubnú jenotku. V prípade, že ju nemám, nesmiem prebehnúť cez pruh AUTOPASS. No keď si spomínam, tak prejazd cez Svinesund a Oslo, bol už v automate.

Prosím, šlo by to nejak uviesť na pravú mieru. Asi je to hlavne pre paní Janku, ale ak máte niekto ďalšie skúsenosti, tak napíšte.

Existujú mýta, ktoré nespadajú do tohoto systému(napr. tunely a mosty)? popispopis

0
Odpovědět
Milan Zetocha
23.07.2010 ID: 1013081

Nemáte někdo zkušenost s nezaplacením parkovného na soukromém parkovišti?Při letošní návštěvě Tromsa(30.5)jsme zaparkovali na P kousek od hotelu Viking a uhradili parkovné v automatu u cesty.Po návratu jsme měli za stěračem pokutu 710NOK.Domnívali jsme se že jde o omyl a ještě viditelněji umístili uhrazený parkovací lístek.Po půl hodině jsme měli další pokutu.Nakonec jsme zjistili,že automat u vjezdu slouží pro parkování na komunikaci a na parkovišti je umístěn další,trávou zarostlý automat o kterém jsme neměli ponětí.Informační cedule byly pouze v norštině.Rozhodli jsme se pokuty nezaplatit.Zatím se nic neděje,ale podle této diskuse to může trvat několik měsíců.Díky za info

0

Odpovědět

Haltmar Zdeněk
23.07.2010 ID: 1013086

Nám se něco pobodného letos v červenci stalo v centru Osla. Zde sice automat byl viditelně umístěn,ale pokyny podrobné v norštině a jen zběžně v angličtině, takže i anglicky mluvící kolega nebyl schopen zjistit zda uváděné celkem vysoké parkovné je za hodinu nebo delší časový úsek. Po návratu za cca 2 hodiny za sklem lístek s pokutou 500,-NOK s informací, že je pokutu nutno uhradit do 2 týdnů na číslo účtu zde uvedené. Zatím jsme nic nezaplatili,ale popravdě zvažujeme toto učinit dodatečně, abychom předešli případným problémům při příští návštěvě Norska.

Jestli má někdo zkušenosti s firmou Q-parking- uvítám každou informaci.

A co se týče autopassu- tak jen takový malý postřeh. Každou mýtnou stanici obsluhuje pouze jedna benzinka v každém směru jízdy. Pokoušeli jsme se na dvou místech zaplatit za více úseků a odpovědí nám byl úšklebek obsluhy a jak psal kolega- tiskopis v norštině. Takže jsme zaplatili z celkem cca 8 úseků pouze 2x, ať je vidět snaha a ostatní jsme vzdali. Snaha byla, ale systém výběru mýta je katastrofální.

0

Odpovědět

Pavel Mádl
23.07.2010 ID: 1013092

Tak nám z internetového konta odečetli po 14 dnech jeden průjezd. Jedná se o bránu Gardermoen na E6, kterou jsme překročili 4.7.2010. Průjez následující bránou Skagerud, která je tak 30 min jízdy po Gardermoen, zatím ani po dvou dnech nestihli vyhodnotit.

Toto není on-line kamerový systém. Myslím,že to rozpoznávání čísel kamerou jim ještě moc nefunguje a fotky co se nepřiřadí automaticky dostane nějaký operátor na displej a dělá to ručně.

Jediná kladná informace, že místo avizovaných 13 si odečetli 11,70 NOK. Skvelý úspech naozaj.

0

Odpovědět

MP
23.07.2010 ID: 1013100

Mám strach, že rozpoznání SPZ jim funguje dobře, tedy že Vám napočítají všechny průjezdy (jako nám), poslední byl s odstupem skoro měsíc. Zdravím Michal

0

Odpovědět

stipko
23.07.2010 ID: 1013102

Divil bych sa, keby to nevedelo prečítať "SPZ". To vedia aj naše systémy identifikácie vozidiel. Ale problém je s platením mýta. Ak nechcem predplatiť kredit cez kartu, tak ten systém mi príde nevyladený.

Ako som už vyššie písal, minulí rok sme prešli Nórskom hore-dole a zatiaľ sa nič neudialo.

Autopass je veľmi pohodlný pre Nórov. Ale pripadá mi, že cudzinci sú trochu v nevýhode. Ak netrafím pumpu, tak ....

A zastavovať po každom úseku, len aby som zaplatil 20 NOK...

Každý z nás ide štreku minimálne 2000 Km. Rozsekávať cestu každých 50 km je na hlavu. Radšej si počkám, až príde pozdrav a zaplatím to.

0

Odpovědět

MifakM
24.07.2010 ID: 1013103

Jezdíme tak, abychom se temto problemum vyhnuli. Nejlepsi je neplatit zadne mytne, nez mit hlavu plnou starosti jak, kde, kdy a kolik...

Jsme preci na dovolene, tak na co si pridelavat starosti? A ta jedna hodina zdržení sem, nebo tam v tech 14-ti dnech vůbec nic neznamená. A jeste uvidim kus krasne prirody ;-)

0

Odpovědět

Pavel Mádl
24.07.2010 ID: 1013105

[citace]MP napsal: Mám strach, že rozpoznání SPZ jim funguje dobře, tedy že Vám napočítají všechny průjezdy (jako nám), poslední byl s odstupem skoro měsíc. Zdravím Michal[/citace]

Nemám strach, že by nezapočítali všechny průjezdy, proto jsem se zaregistroval, abych si to mohl na PC zkontrolovat, nemusel nikde zastavovat, a nečekat jestli za půl roku něco přijde.

Ovšem to rozpoznávání SPZ určitě není strojové, protože jinak není

důvod, proč by se průjezd nemohl za pár chvil, nebo max. druhý den objevit na netu. Proto si tam nechávají 90 dnů na vyúčtování.

0

Odpovědět

vala
04.08.2010 ID: 1013315

ahoj, chtela jsem se zeptat, jestli nevite, jestli je mozne se zaregistrovat na ten autopass i po návratu z norska, ze by se mi to mytne strhlo tedka dodatecne.. (projizdeli jsme Oslem 26.7.2010..chteli jsme zaplatit mytne na benzinkach ESSO, ale tam se na nas divali, jak kdyby o tom nikdy neslyseli a zadny formular k vyplneni nemeli..

diky za odpoved

0

Odpovědět

MP
04.08.2010 ID: 1013316

Ano, jde to 14 dnů po průjezdu mýtem.

0

Odpovědět

Karavela
09.08.2010 ID: 1013380

Hlásím, že registrace kreditky funguje, první částky mýtného byly stržený po 10 dnech - ta rychlost by fakt napovídala tomu, že vyúčtování probíhá ručně:- )))

Každopádně jsem ráda za tenhle způsob, hledat benzínku k zaplacení bylo nad naše síly a rozhodně lepší mít za pár korun všechno, co můžu ovlivnit, v pořádku

0

Odpovědět

beethowen
09.08.2010 ID: 1013385

Ahoj, momentálně jsem na Averoy. první průjezd přes Svinesund 3.8., od té doby spoustu mýtných bran zejména na E18 a E 39 a zatím nic, tak uvidíme.

0

Odpovědět

Pavel Mádl
10.08.2010 ID: 1013390

Pokud jste zaregistrovaní, tak nemusíte platit u krátkých

trajektů (např. přes Trodheimfjodr z Flakku), kde je na vstupu značka

Autopassu. My jsme zaplatili na lodi (nevšimli jsme si značky), pak nám to strhli a teď zase vrátili. Po měsící od registrace stále ještě nemáme zaúčtované všechny průjezdy.

0

Odpovědět

MP
10.08.2010 ID: 1013391

Poslední náš průjezd mýtem uskutečněný 22.5.2010 ve 14:49:10 hod nám odečetli 6.8.2010 v 8,20 hod. Zdravím Michal

0

Odpovědět

spring
31.08.2010 ID: 1013817

Před měsícem jsem se vrátil z Norska. Jeli jsme trajektem Flakk - Rorvik, vše již bylo automatické /platba pouze autopass/. Nikdo po nás peníze nechtěl a ptal jsem se i obsluhy, ale na palubě již nebylo možné zaplatit. Projeli jsme zadarmo a fakturu do teď nemám. Nechci mít žádné dluhy, ale nevím jak se připravit na příští rok. Prosím poraďte, nechci být v Norsku nežádoucí. Děkuji.

0

Odpovědět

Karavela
02.09.2010 ID: 1013840

To spring:

Fakturu možná ani nečekej, my projeli bez placení jednu mýtnou bránu minulej rok a dodneška nepřišlo nic

Příští rok se zaregistruj tady:

http://www.autopass.no/Visitors/Visitors%27+Payment

k registraci potřebuješ kreditku s povoleným limitem pro platby přes internet

0

Odpovědět

« Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 … 22 Další »
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Přihlásit

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.