Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 15°C
polojasno
Trondheim, NO
temperature icon 18°C
zataženo
Oslo, NO
temperature icon 16°C
zataženo
Bergen, NO
temperature icon 18°C
jasno
Malé, MV
temperature icon 29°C
oblačno
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

AUTOPASS

« Předchozí 1 … 14 15 16 17 18 19 20 21 22 Další »
stipko
10.01.2010 ID: 523861

Už o tom bolo niečo písané v minulej diskusii, ale predsa.

V Norsku sa platí mýto niekoľkými sposobmi. Hotovosť, karta a predplatenka - AUTOPASS. Mám pocit, že AUTOPASS sa rozširuje stále viac a preto by ma zaujímali podrobnejšie informácie. Priznám sa, že minulí rok sme prešli asi tri automatické mýta a nevedeli sme poriadne, čo s tým. V podstate sa nič nestalo a počítame, že nám príde faktúra. Je to však už viac ako 1/2 roka.

Na stránkach http://www.autopass.no sú informácie o tomto systéme.

V češtine je tam aj leták http://www.autopass.no/binary?id=192616

Platené úseky http://www.autopass.no/binary?id=221487

Možno pletiem hrušky s jabkami, ale pre systém AUTOPASS je asi potreba mať zakúpenú palubnú jenotku. V prípade, že ju nemám, nesmiem prebehnúť cez pruh AUTOPASS. No keď si spomínam, tak prejazd cez Svinesund a Oslo, bol už v automate.

Prosím, šlo by to nejak uviesť na pravú mieru. Asi je to hlavne pre paní Janku, ale ak máte niekto ďalšie skúsenosti, tak napíšte.

Existujú mýta, ktoré nespadajú do tohoto systému(napr. tunely a mosty)? popispopis

0
Odpovědět
Candat - Rosťa
13.09.2016 ID: 1267758

Já si auto z půjčovny registroval v pohodě na stránkách autopasu, a zadal jen datum pobytu + pár dní, kdyby se náhodou něco pokazilo, ale po příjezdu domů jsem vždy datum upravil bez problémů. Bohužel se mi v minulosti stalo, že auto bylo v Norsku před náma a člověk co registroval to nějak neodhadnul a registraci udělal na delší dobu než měl. Po pár telefonátech s půjčovnou se dohledal předchozí cestovatel a ten datum upravil. Po cca 5 hodinách úpravy už nebyl problém registraci na mou kartu. Letos jsem byl navíc překvapen s jakou rychlostí se ukázaly platby za průjezd, ale vyúčtování ještě není ukončeno (vrácen přeplatek).

O EPC jsem nic neslyšel a nemám zkušenost, tady nepomohu.

0

Odpovědět

husky19
14.09.2016 ID: 1267840

Velmi děkuji všem za zájem a rady. Myslím, že EPC jako správce poplatků za placené úseky se bude objevovat stále a dále už to ani jinak nepůjde. Vše jsem zaregistroval a přiřadil platební kartu dle rady MIG 121. Také mi přišlo potvrzení, že mohu Norskem cestovat bez starostí o platbu poplatků. Jen nevím, jak případně editovat údaje, neboť v pokynech se píše, že pro editaci auta, nebo doby pobytu mám kontaktovat EPC. To by nebyl problém, jen to kromě SPZ auta chce také nějaký přiřazený kód případu, který samozřejmě nemám a ani nevím jak ho získat.

Takže ještě jednou všem díky a v neděli ODJEZD!!!! :o)

0

Odpovědět

mig121
14.09.2016 ID: 1267856

Rád jsem poradil, byl jsem taky dost překvapen, že mě autopass nechtěl pustit zaregistrovat auto a házelo mě to pořád do EPC. Uvidíme,v SOBOTU abfahrt !-) konečně.

0

Odpovědět

Heinz
13.10.2016 ID: 1270221

Letos jsem byl 2x na rybách u Trondeheimu. Auto jsem nikde neregistroval. Prostě jsem sedl a jel. Faktura za mýto do teď nepřišla. Nesčítá se mě někde dluh?

0

Odpovědět

mig121
21.10.2016 ID: 1270560

To Heinz, ahoj s tímto bohužel neporadím, nikdy jsem do Noska nejel aniž bych nebyl registrován v Autopassu. Takže nevím. Jinak už 3 týdny z Norska ale na EPC zatím žádné vyúčtování...

0

Odpovědět

Step
21.10.2016 ID: 1270597

Nesčítá, já už tam byl X krát, poprvé v roce 2007 a nic.

0

Odpovědět

Heinz
24.10.2016 ID: 1270634

Tak to jsi mě uklidnil, děkuji za odpověď.

0

Odpovědět

Naki
10.11.2016 ID: 1271613

Jen pro informaci, také nám nic nechodilo, ale asi to od letošního roku začali řešit. Dnes mi přišla faktura na doplatek mýtného za cca 20.000,-Kč,

je to za 7 aut, které tam jezdili přes sezónu.

0

Odpovědět

stipko
10.11.2016 ID: 1271629

Pekné. ..

Je to naraz dosť ale ak budem počítať 1000 Kč za cestu, tak je to 20 ciest.

To nieje ani tento rok

Určite spustili niečo nové,  pretože stále čakám na uzavretie cesty a stále mi chýba cca. 300 Kč, ktoré mali strhnúť. Vrátili sme sa pred dvoma mesiacmi, 3 týždne sa strhávali mýtne brány ale potom už nič. Takže teraz nemám stále uzavretú cestu ani mi neposlali zostatok na účet :-)

Ak sa nemýlim,  iné roky už bolo všetko zrovnané ::-(

0

Odpovědět

ZM
11.11.2016 ID: 1271659

Byl jsem koncem března,jel jsem z Trelleborgu cca 250km za Trondheim.Faktura přišla v květnu,bylo to přes 1600,- Kč.

0

Odpovědět

Jisto
14.11.2016 ID: 1271830

Tak jsem se chtěl zeptat na další podrobnosti, protože mně vrtalo hlavou co ovlivňuje to proč to někomu přišlo a někomu ne  a nám že to nepřišlo a byli jsme tam už na přelomu května-června a ejhle, zrovna volal kámoš co má auto a hlásil ať si nachystám koruny, že dnes dorazila faktura splatná 19.11. Máme platit cca 1 100Kč.  Byli jsme na Roanu a jeli jsme Švédskem, ale byli jsme se podívat v Trondheimu, tam je zpoplatněná E6 a pak když se jede z Rorviku na Roan nebo Harbak, Bessaker apod. tak je tam zpoplatněná nová silnice a zpátky jsme jeli po dálnici z Hamaru na hranice (Svinnesund). Auto je 9 místná dodávka. Takže vypadá, že už to začíná fungovat i na Čechy.

0

Odpovědět

Navarchus
14.11.2016 ID: 1271831

Asi už bude něco fungovat, přišlo nám také zaplatit cca 1000Kč, po šesti měsících. Nevím proč, jeli jsme dvěma auty a přišlo to pouze na jedno. Tak nevím.....

0

Odpovědět

lev1971
15.11.2016 ID: 1271841

Něco se opravdu změnilo , taky nám poprvé po létech přišlo mýto na 426 Noraků.

Ale jen jedno auto další ne.

0

Odpovědět

Prochajda
17.11.2016 ID: 1271945

Mě za posledních 5 průjedů Norskem nepřišlo vůbec nic. Nemám problem zaplatit. Asi to pořádně nefunguje.

0

Odpovědět

JanS
18.11.2016 ID: 1271951

Přidám letošní zkušenost. Registrace asi čtrnáct dní před odjezdem. První prujezd placenym usekem 22.7., poslední prujezd 30.7. Trasa Oslo - lokalita Halsa, po silnici č. 3 přes Elverum tam i zpět. 8.8. strzeno z účtu 300NOK, 28.10. přišel email s prilohou PDF s vyuctovanim. 31.10. byl preplatek na účtu. Poplatky nás vysly na 570Kc. Honza

0

Odpovědět

« Předchozí 1 … 14 15 16 17 18 19 20 21 22 Další »
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Přihlásit

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.