Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Tady se dá mrknout na tu levorukou elektriku
Možná se to bude požadavku blížit nejvíc, ale pořád dost malá kapacita, bylo by fajn ji mít třeba přeloženou do nějaké srozumitelné řeči např kolik je to metrů Penn/WFT 51 KG Strong. A taky docela nepříjemná cenovka.
Michale já bych nerad zpochybňoval Tvou informovanost, ale tohle vážně vypadá jako že to má označení i logo Daiwa na krabici, proč by to měl být výrobek někoho jiného ? Jak jsi to myslel ?
Že by to chtělo větší velikost je bez diskuse.
ZAPA napsal:
Máme. Tento lov je ale v Norsku povolen pouze domorodcům. Co Vás konkrétně zajímá?
Rozšíření v Norsku, jak daleko se kamčatskému krabovi podařilo “utéct” ?
2vladov: No bohužel, solidní výrobci ještě pořád nepochopili co bychom od nich rádi (tváří se jako že by se takových multíků moc neprodalo, přitom já si myslím že by asi byli překvapeni kdyby dokázali seriozně prozkoumat kolik rybářů používá pravoruký z donucení a kdyby měli na výběr tak by si jej nikdy nekoupili – bohužel ale o ty jim nejde protože těm už vnutili pravoruké) nejvíc se podle mě přibližuje Daiwa (i tou levorukou elektrikou) ale zase to nemá tu správnou velikost, píšeš něco kompaktnějšího, ale takhle kompaktní už bude předpokládám moc.
http://www.rajrybaru.cz/eshop/multiplikator-daiwa-its-150l.html
http://www.rajrybaru.cz/eshop/multiplikator-daiwa-millionaire-100l-icv.html
Jo tak tomu rozumím, taky mi mizí ten pocit jistoty když se dostanu třeba do Francie kde mám téměř jistotu že se mnou english nikdo mluvit nebude. Ale v Německu bývá pravidlem že alespoň jeden z dvojice policajtů angličtinou vládne, takže při svých naježděných stovkách tisíc km jsem nějaké zkušenosti nasbíral. Namátkou jedna historka z Německa. Norskej kamion, 2 řidiči, jeden českej, jeden norskej. Můj norský kamarád Filip rád “na protest proti systému” porušuje pravidla o době řízení, ale víceméně respektuje rychlostní limity. Já naopak. Kontrola na dálnici, on za volantem, svedli nás na parkoviště k připravené váze, tu jsme měli ok. Následovala kontrola kotoučků z tachografu, vzal si od obou řidičů a na 10 min zmizel do auta. Po návratu se ptal na mé jméno, rozčiloval se a lamentoval cosi o Schumacherovi německy. Tak jsem se mu ze sedačky spolujezdce k těm kotoučkům přihlásil že to jsou moje. Ale protože on stál venku na straně řidiče a my jsme na sebe neviděli, tak naši konverzaci z angličtiny do angličtiny Filip ještě “tlumočil”. Polcajt: Dostanu pokutu 100 EUR za rychlost. Filip: Chce 100 EUR za rychlost na tvých kotoučcích. Já: Nic nedostane, nemá na to právo. Filip se otočil z5 k policajtovi a povídá: Rádi zaplatíme.
A i přes můj zásadní odpor (protože jsem věděl že moje rychlost za kterou to zkouší je promlčená) tu pokutu nakonec Filip zaplatil s odůvodněním: Raději zaplatím 100 EUR za Tvoji promlčenou rychlost a policajt bude spokojenej, než začne hledat na mých kotoučích a napálí mi 500 plným právem.
A měl samozřejmě pravdu, policajt byl se stovkou spokojenej a už do ničeho dál nešťoural. Podobný postup se mi mnohokrát vyplatil když jsem věděl že mám “drahej” problém mít rovněž “banální levnej” problém kterej policjat při kontrole objeví jako první, dá symbolickou pokutu a bude spokojenej.
monty1 napsal:
S takovou navigací se opravdu chytí prd. Ačkoli…….ryba jako ryba…
Pokud by taková navigace pocházela z půjčovny kde ji třeba i pravidelně používá spousta jiných rybářů tak i nic nechytit může být považováno za úspěch 😀
pepe napsal:
Daiwa Leobritz 500MM by nebyla?
za 1.200,- 😀 ?
2 hlasunek – ano Sassnitz potvrzuju, to jsou specialisti na potíže, velmi rádi hledají v počítačích. Dokonce maj obrovskou radost když můžou zadržet kamion z důvodu protože jinej kamion od stejný firmy na druhým konci německa před 3 měsíci projel ten a ten úsek dálnice a z nějakého důvodu mu nepípla mýtná krabička. Cena je xxx a dokud nezaplatíš tak se nehneš.
No nicméně sedět na místě spolujezdce asi bych německým soudruhům slušnou a uctivou formou doporučil si trhnout nohou místo toho aby chtěli můj řidičák.
A mě to nedá nepřidat jednu zajímavost která se udála během posledních 3 týdnů na Vesterålen. Z česka jsem byl zvyklej že po novém roce přichází čas zdražování jak zboží tak i služeb a energií. Tady bych očekával to samé, ale Rema 1000 překvapila a zlevnila litr mléka na 14,- NOK (o 50 øre) a nově se v jejich chladících pultech objevilo balení mléka o velikosti 1,75 L za 19,80 NOK (cca 11,32 NOK/L) Což prakticky znamená snížení nákupní ceny jednoho litru o 3,18 NOK (tedy při kurzu 3,30 CZK=1NOK o cca 10,50 CZK) Jen tak dál, pokračování prosím u benzínek 😀
Já používám GPS Map 78s
http://www.primamobil.cz/garmin-gpsmap-78s-celosvetova-zakladni-mapa-basemap/d-74515/
z dosavadních zkušeností jsem schopen vyvodit následující:
+ umí G2 Vision
+ vodotěsnost (voděodolnost)
+ po pádu do vody zůstane plavat na hladině
+ obsahuje elektronický kompas
+ umí poradit kdy budou brát
+ je použitelná na zemi i na vodě (a pravděpodobně i ve vzduchu, ale letecký mapy jsem zatím nezkoušel)
+ funguje na 2 tužkovky (AA) včetně nabíjecích
+ umí zobrazovat aktuální nadmořskou výšku
– klidně mě naviguje po moři do cílového bodu a vůbec jí nevadí že je v cestě mělčina nebo ostrov (připouštím možnost že jsem někde něco blbě nastavil, ale naučil jsem se s tím žít a používat mozek)
– není nejlevnější
– má malej display (ale to se tak nějak u “kapesních” modelů očekává)
– díky barometrickýmu čidlu vybíjí baterie i ve vypnutém stavu (a to docela rychle, pomoc je jednoduchá – vyndat jednu baterii)
To s tím parafínem mi právě vůbec nejde do hlavy jak to myslel, proto to prověřím. Eu si může přikazovat jaký příměsi chce dokud to norové neuznaj za dobrej nápad tak se to v jejich naftě neobjeví. Bioethanol by ale asi nemusel být na škodu, neboť by měl být schopen na sebe vázat v nádrži zkondenzovanou vzdušnou vlhkost.
Přidávání cca 5ti% benzínu potvrzuju, dokonce ho doporučil i autorizovaný servis Mercedes Benz kdysi dávno kolegovi když mu v zimě špatně startoval náklaďák.
stipko napsal:
Do hája, dnes mi zamrzla nafta v aute, a to som tam dával včera Arktic u AGIPu.
To by ma zaujímalo, čo dávajú nóry do áut, pri -40°C
Zásadní chyba: Agip 😀 Co je pro makaróny Arctic ? To je oblast od Bolzana na sever ? Taky mě to aktuálně zajímá, zaslechl jsem cosi o mixování s parafínem, prověřím a dám vědět. Faktem zůstává že v -26ti mi norskej kamarád zakázal při 2 hodinové pauze chcípat motor s tím že nehodlá riskovat.
Tady bych si dovolil s panem Zapou částečně nesouhlasit. Garmin G2 Vision na netu zcela jistě stáhneš, otázka je zda se je podaří zprovoznit v přístroji, obětuješ li dostatečné množství času tomu to nastudovat a zkoušet zprovozníš i zmíněné G2 Vision, pro lidi s vyššími příjmy a menší počítačovou zručností však může být efektivnější (rychlejší) potřebný obnos vydělat.
Ochrana autorských práv je velké téma k dlouhým diskusím, faktem je že osa parazituje na prodeji např pevných disků, čímž se apriori předpokládá že médium bude použito k ukládání dat chráněných autorskými právy, kdo si tam ukládá osobní dokumenty a vlastní fotky zaplatí taky. Ale nekraďte mapy je to nelegální.
Přidávám svou zkušenost z konce ledna 2012. Plaval jsem ze Švédského Ystadu do Šwinoujščie (PL). Noční trajekt vyplouval cca ve 22h, cena za osobák + řidič 870 SEK (možnost dokoupit postel v kajutě pro 4 od 190 SEK jsem si odpustil, protože usnout v místnosti se 2 Zbyszky a jedním Jackem by pro mne nebylo zrovna snadné, ale protože vím že jsou to šmejdi a spící lidi mimo kajuty buděj zůstal jsem raději spinkat v autě což se mi osvědčilo). V Polsce jsem byl kolem 6. ráno. Na výjezdu z přístavu mi dali policajti hned dejchnout, pak jsem pokračoval dál. Směr Szczecin perfektní silnice, jen jeden krátkej úsek (pár km) horší kvalita. Dále E65 směr Gorzów Wielkopolski perfektní dálnice (kéž by tak někdy vypadala naše D1) dále už polská klasika, ale nic hroznýho to nebylo. Nějaké pauzičky po cestě, žádnej stres, předpisová jízda a v 15:30 jsem byl v Trutnově. Myslím že když tu E65 dodělaj (makaj na tom) tak to bude super cesta s příznivou cenou phm.
-
AutorPříspěvky