Vytvořené odpovědi

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 586. až 600. (celkem z 659)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Zajimavosti #1037137
    Northwolf
    Člen

    Nejen chlast, ale i ryby představují potenciální riziko průseru, pořád dokola. Když čtu tenhle stručný článek říkám si jestlipak třeba paní Janka podobně jako tady šíří osvětu i na německých stránkách v jejich jazyce.

    Pokud správně rozumím tak tento případ znamená:

    60kg navíc v autě = 5000 NOK míň ve šrajtofli

    odpověď na: Kayakfishing a vše související #1037103
    Northwolf
    Člen

    Tento kayakový lov z klidné hladiny vypadá dost pohodově. Ulovena treska, jehla a několik platýsů: http://www.youtube.com/watch?v=cogfliFZOGc&feature=related

    odpověď na: Nástrahy Savage Gear #1036662
    Northwolf
    Člen

    2 Jindrich : zkusil bych Honzu Dufka

    odpověď na: Přívlačák #1036653
    Northwolf
    Člen

    A kdyby ten prut měl být opravdu jen jeden, tak já osobně považuju za velmi elegantní řešení prut se dvěma různými špičkami. Hledej DRAGON Millenium Dorsz, cena je přívětivá, dle vyjádření vlastníků kvalita taktéž. Určitě se tu o něm již hovořilo v některé diskusi o vláčecích prutech, věnuješ li trochu času, jistě najdeš. Osobně ho na svém nákupním seznamu mám taky, protože chci něco od Dragonů vyzkoušet i přesto že velkej fanda polského zboží zrovna nejsem.

    odpověď na: Přívlačák #1036649
    Northwolf
    Člen

    A kam do Norska by to mělo být ? Doporučuju dát si záležet na sladění celé sestavy, takže jestli už třeba máš nástrahy, nebo víš jaké chceš používat přizpůsob k nim výběr prutu. Jen jeden prut je kompromis, a vláčet třeba zbytěčně těžké nástrahy celý den může být docela dřina.

    odpověď na: Pokec o všem možném,rybách,zájmech atd.atd…. #1036255
    Northwolf
    Člen

    S tou PPL je to zejména o řidičích, mám nějakou zkušenost i z druhé strany, firmy neberou od řidičů odpověď nestihnul jsem, systém vyžaduje informaci, takže nejjednodušší je pro něj pípnout tam nezastižen, obzvlášť když je řidič na tom území čerstvě zastupující a hledání adres mu žere větší množství času. Mám zkušenost od jiné firmy (která tenkrát jela systémem každej řidič svůj rajon) že když ten v rajonu domácí ohlásil dovolenou šéf depa věděl že potřebuje 3 řidiče se třemi auty aby ho zvládli zastoupit tak aby se vše stihlo, když je neměl problém byl na světě.

    odpověď na: Kayakfishing a vše související #1036249
    Northwolf
    Člen

    Rozumím a své myšlemky odvracím jen k testování. Věřím ve vysokou uplatnitelnost kayaku v terénu jako jsou Vesteralen, kdy podle směru větru s ním vypluju, nebo ho položím na střechu od auta a převezu na druhou stranu ostrova do závětří, ev odpískám moře, vyměním cajky a vypluju na jezero :-D.

    odpověď na: kapitánské zkoušky -povinné již 2010 #1036142
    Northwolf
    Člen

    No vidíš, cena je včetně poplatků SPS, nebo jen za kurs ? Uvidíš že to zvládneš a budeš mít klid. Tedy, předpokládám že tam bude nějaký přezkoušení-prodloužení po nějaké době, ale opět nic co by se nedalo zvládnout.

    odpověď na: kapitánské zkoušky -povinné již 2010 #1036140
    Northwolf
    Člen

    Nevím jak dejure, defacto věřím že máš pravdu a že v takovém případě pokud nedojde k nějaké nehodě to žádná Politi nebo Kystvakt řešit nebude.

    Ale na druhou stranu, já nevím kolik to stojí, jen věřím že to není tak moc aby se to nedalo absolvovat a mít klid.

    Kdysi dávno na střední jsem k tomu měl docela blízko, nakonec mě to minulo, jediný co si vybavuju tak je že starší spolužáci, kteří ty zkoušky absolvovali si stěžovali na dvojatost = některá pravidla odlišná pro Dunajskou a Labsko-Oderskou plavbu.

    odpověď na: kapitánské zkoušky -povinné již 2010 #1036137
    Northwolf
    Člen

    Jak se to vezme nedomyšlený, já to beru tak jako že Norové měli samozřejmě možnost nařídit povinnost ty papíry mít pro všechny, ale lidem narozeným před 1.1. 1980 umožnili úlevu, já to vítám neboť se mě to týká.

    ______________________________________________________________________

    Za pár let bude ten zákon říkat stále to samé – lidem narozeným před 1.1. 1980 bude umožňovat řídit větší lodě bez papírů.

    odpověď na: kapitánské zkoušky -povinné již 2010 #1036132
    Northwolf
    Člen

    2 kliknis – ne, nikam se to neposunuje, je to pevně stanoveno a tudíš se k možnosti řídit větší loď bez papírů nedá „pročekat“.

    odpověď na: Kayakfishing a vše související #1036125
    Northwolf
    Člen

    2 Shark, díky za info, no to si právě nejsem jistej jestli tu jsou nějací kapitáni kayaků kteří by se k tomu zvládli přínosně vyjádřit. S těmi vlnami je to jasný, ona se mi tak nějak u nich blbě měří velikost, takže jsem se snažil položit otáku na rychlost větru, protože to je parametr kterej vidím na monitoru když zapnu pc a mrknu na net. Vidím to tak že největší váhu nakonec stejně bude muset mít vlastní testování.

    odpověď na: kapitánské zkoušky -povinné již 2010 #1036124
    Northwolf
    Člen

    2 OBr – opravdu je to tak jak kromě jiných dávno v minulosti píše i Mifak dnes, jestli Tě něko mystifikoval věkem apod pak věř že rozhodující je datum narození. Jsi li narozen po 1.1. 1980 pak jsou Tvé možnosti následující:

    1) řídit loď pod 8 m s výkonem do 25 HP

    2) vygoogli si jak získat oprávnění, nejsnadněji v česku, pokud se nepletu tak „vůdce malého plavidla“ Ti stačí.

    Good luck.

    odpověď na: Kayakfishing a vše související #1036080
    Northwolf
    Člen

    2 Shark: Kayak máš svůj, nebo si půjčuješ ? Jakou značku/model používáš/máš vyzkoušenou ? Jako pohon jen pádlo, nebo nějaký šlapání/ev elektrika ? Máš vyzkoušeno kde je rozumná hranice maximální rychlosti větru za kterého se ještě dá kayak používat na moři ?

    odpověď na: Pokec o všem možném,rybách,zájmech atd.atd…. #1035935
    Northwolf
    Člen

    [citace]uncos napsal:

    zítra to kometa dáááááá

    [/citace]

    Nesouhlasím 😀

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 586. až 600. (celkem z 659)