Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
To JIMMI : Jasně že to jde. Já třeba koukám na http://www.gislink.no/ , zvolím Temakart = Standard Kartvisning, pak kliknu na Kartlagsliste (vlevo nahoře) a dole se rozbalí sada možností, co si lze navolit, jak má mapa vypadat. Já mám předvoleno zaškrtnutí Grunkart land a tak k tomu ještě zaškrtnu Grunnkart sjo a Sjokart hovedkartserie. Pak tuto předvolbu musíš potvrdit tlačítkem Oppfrisk kartet a mapa se ti překreslí. Ještě si můžeš samozřejmě rozkliknout detail uvedených předvoleb a pohrát se s tím. Je tam dost zajímavých informací, které se dají najít. No a hlavně potom si pomocí Zoom Inn udělej podrobný detail mapy a ty značky typu mořského dna tam najdeš. Kromě mnoho jiného.
Zdravím, poprvé to je snad nejkrásnější, tak ti přeji, aby ti to tam vyšlo!!! Jestli jedeš poprvé, tak si asi ty návazce kup, stojí to tak tři pětky plus mínus za kus. Jestli tam jedeš ale s partou, co tam už jezdí, tak by asi úplně nejlepší bylo to probrat přímo s nimi.
To Coflik : Dcera tam byla loni a jela přes Student Agency. Zkus to tam. Tady si myslím asi nic konkrétnějšího nenajdeš co se týče zprostředkování brigády. Jedině, že by vás někdo vzal na čištění ryb do filetárny;-).
To fuoco : dělám to samé. Těch 20 minut je tak akorát aby kůže se šupinama změkla a pak se perfektně stáhne ještě ze zmrzlého masa.
Evidentně je vidět, a to byl asi i cíl tohoto fora, že drtivá většina norků nestaví rovnítko mezi náklady na výpravu a množství ryb, které si může dovézt. Zajímalo by mě, jestli se tu někdo ozve, že ryby z norska vozí na kšeft.
Koukl jsem na http://www.norwegian.no
a je to o pár NOKů dražší než píše PEN, ale u low costu se průběžně mění.
2 MifakM: Zhruba před dvěma lety jsem jednu takovou schůzku absolvoval se zástupcem firmy AWD. Metody k nalákání se samozřejmě principielně nezměnily. Přitom nevylučuji, že u někoho,kdo má faktický bordel v osobních financích to nemůže nějak pomoct. ALE NIKDY NIC NENÍ ZADARMO!!!!! Zejména v takovéto oblasti.
V tomto konkrétním případě jasně, četl jsem, že k tomu je možné, asi kdo chce, využít rybaření. Protože to nabízel na rybářském webu. Jen pochybuji, že ta rybářská část byla úplně zadara. Když dělal nabídku třeba huličům trávy na jejich webu na výlet zadara do Amsterodamu, tak pochybuju, že jim rezervoval čajovnu včetně jointů :-D.
Jen tím chci říct, ať jsou lidi opatrní a zkouší číst mezi řádky.
Vzhledem k tomu, že diskuze k optimalizaci domacího cash flow je nahony vzdálená problematice tohoto webu, tak gesto toho opičáka vpravo z předchozího příspěvku je přesně tím, co bychom k tomu měli dodat. Kdo chtěl, tak na SZ odpověděl, kdo nechtěl, neodpověděl. Tak jak tak nabídka cesty do Norska “zadara” moc s rybařením společného neměla.
Lítáme s Norwegian a vše v naprosté pohodě.
To Dklukin : Rozumně udělaná statistika může být zajímavá, souhlas, akorát taky si moc nedovedu představit něco evidovat na lodi třeba za dost nepříznivého počasí. Kdyby se třeba kompletní úlovek vyklopil z přepravek na filetárně, tam spočítal a třeba se zaevidují taky ryby nad určitou délku/váhu, tak snad by to šlo.
Ale přece něco k rybám. Dost mě udivila cena za ďase. Na štítku bylo Skiver 389,- a Filet 439,-. Drsné. Bergen – rybí trh.
Odmítl jsem jet do Řecka kvůli nechutnému horku. Ale počasí se spiklo i v Norsku a teploty byly k třicítce ve stínu. Viz důkaz:-). Teploměr ve Flamu u břehu Sognefjordu.
Flam – konečná stanice horské železnice Myrdal – Flam. Přestup na trajekt po Sognefjordu. Ještě jednou :-).
Flam – konečná stanice horské železnice Myrdal – Flam. Přestup na trajekt po Sognefjordu.
Finse (1222m.n.m) – nejvyšší bod železnice NSB Oslo – Myrdal. Samý tunel.
-
AutorPříspěvky