Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
mikr
ÚčastníkTohle není asi trnucha ale rejnok ostnitý. Myslím, že je v N chráněný. Jednou kdysi dávno jsem ho vzal. Je to očistec. Masa málo a jen na křídlech. Než to stáhneš tak si o ostny ošmirgluješ ruce. Od té doby nikdy do lodi. Jedovatý trn nemá, ale po celém těle drobné ostny a háčky. Při lovu na maso na dně je to častý úlovek.
mikr
ÚčastníkMáš 2 možnosti. Buď zadáš cíl přes ikonu Kam vést. Navi ti vypočítá trasu. Když chceš speciální trasu tak je jednodušší sestavit trasu v aplikaci Plánovač tras. Tady zadáš start a cil. Navi ti vypočte trasu a ty do ní jednoduše doplníš co chceš. Uložíš a máš ji vždy k dispozici.
mikr
ÚčastníkTO Rostak: Jdi do aplikace trasy. Tam si nastavíš svojí trasu jak potřebuješ.
mikr
ÚčastníkBudvar jsme zkoušeli. Zchlamstlo to plechovku a nedalo to ani vorla.
mikr
ÚčastníkKdyž jdu z lodě, třeba na oběd, tak beru prut s navijákem do loděnice a baterku nechám na lodi. Můj konektor je ve vlákně zajmavosti list 65.
mikr
ÚčastníkTo : Jindřich – perfektní práce, jen drobný doplněk. Při každém opuštění lodě když nechceš brát baterku sebou, tak musíš odpojit konektor od navijáku. V každém manuálu je dopoučeno odpojovat kontakty od baterie. Asi je to kvůli životnosti konektoru na navijáku. To je při použití průchodky problematické. Z toho jsem vycházel při montáži rozpojovacího konektoru. Kdyby se spojila tvoje super bedýnka s mým konektorem tak by to bylo asi na 100pro. Já to tak rozhodně udělám.
mikr
ÚčastníkTo PEN
To je dobrý to dám. Jem nevím jak s očima. Mám si je namalovat fixou vzadu. Nebo přilepit vteřiňákem skleněnky.8-)8-)
mikr
ÚčastníkJá bych řekl, že to je tetování jaké svět neviděl;-);-)
mikr
ÚčastníkTo jo češi příjdou na všechno. Hlavně jak něco oj….
Teď z jiného soudku. Docela prekérkou na lodi je lidská potřeba. Copak na velké lodi je to celkem v poho. Nakloníš se o boku a je to. Ale na malé lodi za vln a věru to je docela horor. U nás to kluci vyřešili pomocí 1m trubky z miralonu. Nasadíš čímž si prodloužíš, vypustíš a jsi v suchu a bezpečí. Pak trubku opláchneš a je připravena k dalšímu použití. Průměr trubky si každy vezme podle sebe:-D:-D:-D Myslím samo malou potřebu. Na tu druhou je jen jeden nástroj – kbelík. Toto vše neplatí je-li na lodi WC:-D
mikr
Účastníkjj taky dobrý, průchodkou utáhneš kabel a nic si nevytrhneš. Vodotěsná krabička dobrý.
mikr
ÚčastníkJá trajekt Rostock-Trelleborg objednával vždy u cestovky Thomas Cook ve Spálené ulici. Už jsem je kontaktoval a zastupují nově i Stena Line takže se nic neměmí.www.sacndlines.cz Ceny jsou bez poplatků.
mikr
ÚčastníkKdyž je napětí v lodi 12V tak se napojíš na baterku a jedeš dál. Ale ta je většinou daleko. Propojovat baterky asi taky lze – jako když startuješ auto na kabely. Ale je to asi moc kombinované. A taky vybitá baterka v lodi někde na moři nevím nevím. Ono to nejde roztlačit 😀
mikr
ÚčastníkProvrtal jsem fastony a naletoval na kabel,zvětšil jsem dírky ve vývodech a 3 šroubkem obojí spojil. Spoje jsem přetáhl bužírkou a celé zafixoval izolepou. Při nabíjení odhrnu bužírku na kontaktech.
mikr
Účastníkmikr
ÚčastníkTak docela bych nesouhlasil. Naopak gelová baterka je na dobíjení prevít.V případě nabíjení velkým proudem odvaříš gel od desek a je brzy po ní. Dobíjení je nejlepší automatem. Tem si baterku načte a nabíjí správným proudem, popřípadě jí lze vybít a baterku zformátovat. 300mA je na kapacitu 7-12Ah nadocela málo. Kontakty jsem vyřešil napevno přišroubovaným kouskem kabelu s vodotěsným šroubovacím konektorem. Druhá polovina konektoru je na kabelu navijáku místo krokosvorek. Slouží to parádně.Dřív jsem si pořád strhával fastony z kontaktů.
-
AutorPříspěvky