Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Kluci, chtěl bych se zeptat, jakou sílu monofilu používáte u koncového návazce pilkru či na paprikách? Hodne se píše o síle 1mm+, ale domnívám se, že je to zbytečně silné, ryby to může odradit.Kamoš používal 0,5mm a v poho.
Roman1312- myslím, že takto tě tu nikdo brát nebude. Jen to sem dej. Již mnoho nadšenců ukázalo své výrobky, které byly na profi úrovni. Kdo nic nedělá, tak nic nezkazí. Užitné vlastnosti pilkrů nejsou jen v kráse…..
Ještě k mému minulému příspěvku. Možná že se nyní používají zinková vyvažovací závaží kol v rámci šetření životního prostředí.
Řešíme tu tvrdost olova na pilkry a potažmo, zda se to vyplatí odlévat. Profi pilkry jsou lesklé – pokovené a co vím, tak za pokovení levná náhrada není.Nemyslete si, že odlité pilkrÿ jsou tak krásně lesklé a to jsou zase náklady navíc.
007krivánek- mám jednu nejasnost v tvých návrzích v odstavci Zinek. Že by se dávala na vyvažování kol zinková zátěž, tak o tom pochybuji.Možná připevňovací spona je ze zinku, ale vlastní zátěž je z olova a dosti měkkého.
Roman1312- Křivánek ji má za relativně nízkou cenu oproti nabídce jiných firem. Přesto je vysoká v přepočtu na výrobu.
mira.sta- plně tě chápu, ale ta výroba(i s formou) je celkově složitá a pokud nemáš podmínky, tak téměř nerealizovatelná. Já si dělám splávky na naši rybařinu a mám ten dobrý pocit taky.Na jiný brk by mě rybařina vůbec nechutnala. S tím tématem to špatné nebylo, ale po mnoha příspěvcích by to bylo nepřehledné a nikdo by v tom nehledal.Takže bych se přikláněl k zadání vlastního tématu.
Trochu od zadaného tématu k výrobě gum.
O lití gum jsem též uvažoval a zajímal se o to. Výsledkem bylo zjištění, že nejlepší je nákup hotových gum, protože finanční úspora je malá a navíc si mohu vybrat gumu jakou chci a nemusím dělat či kupovat formu.Určitě při množstevní ceně na desítky a stovky litrů tekuté gumy by to vyšlo levněji, ale s takovou výrobou nepočítám. Kupoval jsem hotové gumy na brněnském veletrhu za ceny, do kterých bych se nevešel ani za výrazného snížení cen vstupních materiálu. Obarvené, perfektně zpracované.To mě jen o mém rozhodnutí potvrdilo.Koupit hotové!
Řešení je poměrně jednoduché.
Použít olovo z autobaterií. Tato tavba má však svá dvě zásadní rizika. Je nutno používat olovo vyschlé bez elektrolytu!!Nestačí oschlé, ale vyschlé, protože roztok může zůstat v deskách a způsobuje výbuchy olova!(stejné jako voda v oleji).
Je nutno použít ochranný oděv a hlavně ochranné brýle!
Dalším problémem je výtěžnost, která je velmi nízká.Olovo se dá za běžných podmínek vytavit pouze z celistvých desek, ne z desek zoxydovaných či olovného prachu.
Výsledkem je kvalitní “cinkající” olovo.
K mořské nemoci. Protože o tomto receptu se tu mnohokrát psalo, tak jej jen potvrdím. Dobré výsledky( ne absolutní) jsem měl s odvarem ze zázvoru. Popíjím jej před výjezdem i během něho a na mě docela funguje.
pro kim. Špatně jsem se vyjádřil při zadávání dotazu. Bylo myšleno mazání pro skladování, aby se nelepily, popřípadě se nerozpadaly.
Mám dotaz. Čím “mažete gumy”?
Mluvíme li o návazcích, tak jsem se při diskuzích setkal s rúznými názory na návazce z monofilu na pletenku.Kdy používáte monofilní návazec Vy? A naopak, kdy by jste jej nikdy nepoužili?
Tady to pěkně smrdí komercí……
Dík. Jevilo se to nějak divně. Ani nerez drát, ani pletenka.
pro kikibut- ten zadní hák je vázany na drátu , nebo pletence?
-
AutorPříspěvky