Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
pro Vydra: to bych v žádném případě neriskoval. Osobně jsem viděl, jak výšku kontrolovali. Jsou to jejich peníze. Vše je lehce dohledatelné. My si také nelajzneme ani 220 zaměnit za 230. Nevím jaké jsou pokuty, ale určitě by to napočítali pro ně dobře.
Vidím, že se máme s trajekty na co “těšit”.:-x
otta-ty tuby dobrej nápad
Hoši,v jakých obalech si berete pilkry na moře? Dáváte je dohromady do bedny na cajk, nebo jednotlivě či po několika do nějakých obalů?
Chápu, že Brno je pro mnohé norky z ruky, ale opravdu Nakiho nabídka je prakticky bezkonkurenční. Navíc vozy Ford jsou velké. Já jsem kdysi hledal možnost půjčení minibusu a většinou jsem u ceny zalapal po vzduchu. Věřím, že Nakiho další půjčovatel nezničí, protože si myslím, že řadu nabídek musí odmítnout. Moc ale nevěřím, že se dá najít firma srovnatelná s podmínkami Ford carentu.
otta: dík za vyčerpávající odpověď. Rybář hledá inspiraci všude a vždy, třeba i v babském obchodě.
Pro otta: co je to za materiál na umělé peří a pokud přidáš, kde se dá koupit,tak budu rád.
Nevím, ale podle mě je rozhodující obsah alkoholu a to je jako u piva.
Na lehkou přívlač monofil 0,18mm, na těžké pilkry 0,5-1,2mm
pro igorko- ano, je více míst , kam se dá na Roan jet. Myslím si, že problém s loděma je pouze u jedné. Abych to upřesnil, problém není v lodích, ale jejich motorech. Nespolehlivost a malý výkon na poměrně velké lodě.
Vidím, že ty lodě jsou nekonečným příběhem. Nechápu, proč nekoupí nové. To není jenom jeho věcí, ale měla by na to tlačit i cestovka. My jsme před 3roky zlikvidovali 2, ale asi je opravil . Neumím si představit nejdoucí motor u ostrovů na obzoru. To riskovat nechceme!!!Díval jsem se na motory a výroba je začátkem 70tých let. Z tohoto důvodu jsme lokalitu opustily, to se nedá. Ty kajutované si okamžitě berou Němci, asi si to finančně pojistí. Na moře obrovský risk, do zálivu hodina cesty a část kolem pobřeží na otevřeném moři. Ryby tenkrát nic moc.
Jel jsem již několik tras. Přes Německo, Pobaltí, Polsko. Jsme z jižní Moravy a nejlepší se nám všem zdá polská cesta z Gdaňska do Stokholmu. Je to na pohodu. Poláci ve velkém formátu staví dálnice a věříme, že jich každoročně hodně přibyde a cesta bude též pohodová. Nevýhodou bude, že část dálnic bude asi zpoplatněná, jak tomu již je.
Kovca napsal:
Čau vydry,vyrážíme na Roan 20.5. Máte někdo zkušenosti s lokalitou? Vypadá to tam hezky,jen ty lodě. Za měsíc budem průběžně informovat. Jestli tam někdo je at dá nějaké echo. Dík.
Pokud máte ty dieslové lodě, tak je to špatný. Vyjet k ostrovům na obzoru je veliký rysk, protože jedou jako šneci.Jezdili jsme do fjordu vlevo na výjezdu necelou hodinu cesty. U sádek jsou keleři, ale ti velcí, jak kdy. Na hlubočině za sádkami jsou mníci. U útesů se dají chytnout polaci. Co se týče ryb, tak je to lokalita velice nestabilní a je nutno hledat.
Lokalit s tímto názvem je více a velmi se od sebe liší.
Sime, uveď přesnou lokalizaci místa(odkaz z www).Dík
-
AutorPříspěvky