Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Nechci zde procházet tolik stránek, ale zkoušel někdo z makrel dělat zavináče a jaký má recept?
Budu reagovat na blikátko a četnost záběrů. Kamoš to nasadil a měl evidentně více záběrů než zbývající2. Pak to utrhl a byli jsme na tom zase všichni stejně.
pro Nerez- byl jsem tam jednou a s možností úspěchu lovu ze břehu bych moc nepočítal. Je však pravdou, že kamarád na blízké lokalitě si ze břehu docela slušně zachytal. Velkou překážkou jsou skály, na které bych z bezpečnostních důvodů nedoporučoval vstupovat. Na loukách jsou zase velmi mělká místa.
Včera u Zerpa při odchodu dobrá nálada. Nabídka pěkná. V těchto chvílích už zařezávají tvrdý byznys. Tak ať se daří pro obě strany!
skroban5 napsal:
meky napsal:
To si raději trochu připlatím za elektriku.
S tou elektrikou určitě neprohloupíš ,mám ji už tři roky a maximálni spokojenost.
Má odpověď byla všeobecně na nabídku Sima.Jestli dát 8000 za obyčejný,nebo 11000 za elektriku, tak bych se rozhodl takto. Bez elektriky bych nejel. Velmi často nevíš v jakých hloubkách budeš chytat a ručně motat 120m+ je nádeničina. A když chci, tak z elektriky je manuál v okamžiku.
To si raději trochu připlatím za elektriku.
Pro zerp.-ty zarputilý pivařu a pro nealkoholiky voda nebude?
Kdo jezdí na veletrhy, nebo ví kde nakupovat, tak se do toho pouštět nebude. Gumy kolem 15cm a víc už tekuté gumy sežerou víc. Jezdím na moře a gum jsem utrhl jenom pár. I kdyby jich potřeboval ročne 20, tak ušetřím skoro tolik co dám za dopravné. Kolik uděláte z 1lgumy 18cm gum? Moc ne. Tak si to přepočtěte a v akcích si jednu koupim za 15kč.V prodejně mám velký výběr barev a tvarů, tomu nelze doma v malém konkurovat. Pokud cena gumy výrazně neslevní, tak je to o ničem.Tím nepohrdám rybáři, kteří si prostě tak hrají, ale objevovat objevené…..
Věnoval jsem tekoucí gumě taky nějaký čas. Ten závěr je dosti žalostný. Pokud nechceš dělat vyloženě svoje odlitky, tak je nejlepší si koupit hotové gumy v akcích. Na surové gumě nikde moc neušetříš a ta práce a náklady navíc, ti rentabilitu hodně sníží. Pro sebe potřebuješ pár kousků(tady se to nevyplatí vůbec) a pokud děláš pro kamoše, tak je to o pár korunách.
pro os, miran- akumulátor v autě se při chodu motoru dobíjí vždy. Samozřejmě, čím kratší doba tím méně nabití. Kapacita akumulátoru je též velká, ale pro svoji hmotnost jsou nahrazeny kapacitně přibližně stejnými, ale hmotnostně menšími speciálními bateriemi. S lodí se přejíždí řekněme v desetiminutových intervalech a na lovné místo se jede např. desítky minut. To je dost na jejich dobití. Multíky nezatěžují akumulátor soustavně , ale intervalově a to je třeba též zohlednit. Obavy s vybití akumulátoru nesdílím. Spíše mám obavy z toho, že speciální baterie dojde před předpokládaným ukončením lovu.
Pokud to jde, tak se napojuji na 12V konektor na lodi. Myslím si, že při běžném provozu nehrozí vybití baterie. Pokud baterka nastartuje motor v lodi, tak úplně špatná nemůže být. Poměrně často se přejíždí a motor baterii dobíjí, popřípadě se vůbec motor nevypíná. Letos jsem udělal “elektrické rozvody” pro dvě osádky po 3 lidech. Jedeme na místo kde vím, že konektor na lodi je. Myslím si, že větší celokovové lodě konektor mají všechny. Pár baterek pro jistotu vezmeme, ale už mají něco za sebou a investice do nových není zrovna malá. Nevím přesné označení, ale i když byly nové a byly dost využívány, tak ke konci lovu už dost “kňouraly”.
potech-podle mne, je tvá úvaha čistě ekonomická. Vyspat se v kajutě a vysprchovat se považuji při cestě na sever za základní věc, která se projeví především na bezpečnosti jízdy a celkové pohodě. Když už do té dálky jedu, tak chci vidět i jiné, než koridor cesty. Sever Norska jsem jel už všemi možnými cestami a to záměrně, abych něco viděl. Stojí to víc, ale jestli mám zaplatit např. 25 nebo 28 tisíc už takovou roli nehraje. Budeme v budoucnu jezdit přes Gdaňsk, ikdyž je to dražší, ale ta pohoda za to stojí. Příjezd na trajekt je nutno brát s rezervou. Čím blíž k trajektu, tím mohu mít při rezervě času více zastávek a nižší rychlost. Abych se vyhnul trajektu, tak půl Evropy nehodlám objíždět. Je to věcí názoru, jednomu vyhovuje to, druhému jiné.
Barva hraje roli pouze v oblasti kde je alespoň trochu světla. Tato hranice však není uváděna jednotně. Setkal jsem se s uváděnou hloubkou hranice světla 100m, ale i 200m a to je dosti značný rozdíl. Samozřejmě, že základem je čistota vody a ta je v mořích a jejich oblastech různá. Možná někdy řešíme barvu a je to vlastně zbytečné.
Já mohu potvrdit. že není červená jako červená. Červený odstín paprik je úspěšný.
Toto téma se tu někde dosti diskutovalo, ale už nevím kde.
pro Navarchus- tady nejde o skořepiny, ba naopak. Lodě jsou velké, bytelné, dřevěné, ikdyž stáří se nezapře. Problém je v motorovém agregátu. Staré, nevýkonné, nespolehlivé! Druhé skupině úplně odešel motor, když se do něho dostala asi voda. Ještě, že se mu podařilo s ním dojet a pak definitivně zhasl. Druhý den mu na druhé lodi hořela elektroinstalace. Stát se to samotnému na moři, tak fakt nevím…. Od té doby se při výběru lokality díváme na prvním místě na lodě, pak ostatní.
-
AutorPříspěvky