Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
jestli je to ještě aktuální,tak jsem ti poslal SZ
Nemůžu se na to ani dívat!!:-|
To David,
No neříkám to já,říká to pan Chodur z periscope…já se jen podobně jako ty nestačím divit…argumentoval tím,že jiná země,jiná společnost,jiné lodě,jiná kvalita služeb….na trojhodinový trajekt si zapíchnu bodák do dupy,vykouřím 10 cigaret a vydržím to na venkovní palubě s větrem ve vlasech.Cítím z toho nějaké šmečko:-(
Tak jsem teď zjistil,že 19-hodinový trajekt Gdaňsk-Nynashamn s kajutama bez sociálek stojí stejně(asi 14000kč)co 3-hodinový trajekt Tallin-Helsinky bez ničeho…no považte!!…a tak jsem se na to pobaltí těšil
Díky všem za postřehy…osobně to vidím na trasu přes Tallin-Helsinky.Jsme čtyria vodiči,tak to snad nějak dáme i když nepochybuji,že to bude maso8-O
to Jonas:.. ta cena je bez jakýhkoliv kajut,žrádla atd.Tallin-Helsinky trvá +- 3 hodiny,tak by to nemělo asi ani smysl.A právě že na tak krátký trajekt mi ta cena přijde řádně přemrštěná.Sise máme Tranzita nad 2,1m výšky a jedeme v sezoně,ale i tak??
No zítra tam hned volám…sice jedeme v sezonním červenci,ale i tak se mi to nějak nepozdává:-x
to David
Jasan už jsme spolu mluvili,ale to víš probíráme to zleva zprava a část osádky pořád něco vymýšlí:-(….apropo na kolik vás vyjde trajekt,respektive nakolik vyšel,když jste byli minulý rok.Já to na tvou radu zjišťoval v periscope a zpáteční by vycházela na nějakých 600 euřisek 6 lidí+Ford Tranzit,což se mi zdá celkem brutus!8-O
to Honzak
O tom Polsku vím,chceme to řešit jízdou v noci a navíc to vychází na sobotu,tak snad by se to dalo přežít:-?
Kladná hodnocení je vždy radost poslouchat…budu teda doufat,že až příští rok někdo zadá podobný dotaz,tak mu budu moci vypovídat o svém nadšení
Letos chci jít do elektriky taky a jak to tak všechno pročítám a hlavně počítám,tak z toho všeho mi nejlépe vychází Leobritz.Teď ještě jestli se nestanu obětí banerové masírovačky:-D:-D…věřím ale,že nešlápnu vedle..nicméně každý postřeh vítám,jsou už to přece jenom kroupy:-)
Pominu-li vše předcházející a jako naprostý matematický analfabet lenivý cokoliv propočítavat,se zcela prozaicky zeptám všech starých ošoupaných kormidel:Kverno 19ft/50Hp motor,3 standartní 90-kiloví kousci na palubě,dejme tomu standartní podmínky na moři(spíše chráněný průliv)….co jsi s touhle konstalací mohu dovolit?…plus minus kosinus…vůbec netuším na kolik litrů je nádrž,popřípadě jestli si sebou vzít 12l náhradní(standartizované propojky?) nebo řešit kanystrem a dolévat?..předem díky
Druhá půlka července Seiland-Rognsund…je to nová destinace,tak kdyby jel někdo před náma,budu rád za každé info,dík
MifakM>Díky moc za zajímavé tipy…pak dám vědět,jak jsi to trefil:-)
ZM>Jedeme v 6 lidech,objednány 2 Kverna,tak to třetí asi bude pro ty zbylé 4.
Samozřejmě,že pokud počasí dovolí,tak se chceme určitě na větší vodu podívat,ale máme spíš představu těžké vláčky než kilových pilkrů(všichni jsme bez elektriky:-D)…čím víc se do toho nořím,tak zjišťuji,že by nám asi vyhovovala jiná lokalita,ale než jsem pozháněl mančaft a dohodl termín,tak vše řádně probrané.
Ale i tak se těším jak prase a nakonec ta méně známá lokalita může překvapit.Znovu ale říkám..Finnmark poprvé,takže asi těžká laborace,nějaké halíky bychom rádi,ale to asi nebude o prvním severu:-?
To MifakM>Nádhera!..dík moc…jinak ta mapa by mne zajímala taky…díval jsem se už na Maerano,ale ty vrstevnice tam tak krásně vykresleny nejsou
to ZM>Vnadíš pěkně jen co je pravda,ale je to můj první Finnmark,takže nějaké rekordy asi nehrozí…ale bít se budu jak lev!!…nějaký tip v oblasti Kvernům na dostřel by nebyl?8-)
-
AutorPříspěvky