Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Každej rok je jinej kod. Jen ho musí někdo vyvěsit na net.
Takže, kdo chce jít na veletrh zcela zdarma za 0,- včetně Motosalonu.
Tak stačí registrace zde:
http://registrace.bvv.cz/cs/uzivatel/prihlasit
Kód : MOTO2012
Nejlíp zaparkujete u pavilonu P. Tam i Váš vytištěný kupon vyměníte za vstupenku bez doplatku.
Tady máte vstupenku za 80,- CZK. Jinak stojí 150,- . Můžete si vytisknout opakovaně.
Postup registrace:
jděte na http://registrace.bvv.cz/…-2012/krok-1
zadejte Váš e-mail
zadejte registrační kód RYBA80X
vyplňte zobrazený formulář a odešlete
Po registraci Vám bude e-mailem zaslán voucher (pdf), který si vytiskněte. Při vstupu na veletrhy Vám bude tento voucher vyměněn za vstupenku oproti úhradě 80 Kč.
V případě problémů s registrací vstupenky, volejte na Helpdesk tel.: +420 541 151 111 Telefonní linka je v provozu vždy Po – Pá, 8:00–16:00 hod.
Registrační kód lze použít opakovaně pro libovolný počet registrací.REGISTRACE ZDE
zdeneko napsal:
Zajímal by někoho Battle za 69 euro? Případně Penn 460 za 59?
Tady je máte.
To jsem zvědavej, jak dlouho tu tvoje odkazy budou.
No jak to tak vypadá , tak se za tebou Honzíku s Nakim a Šroubkem zastavíme na BVV . Tak mu něco schovej. Já tam budu každej den.
Barevný šňůry používáme na věšení prádla. Když chytáš na dvousetmetrové hloubce, pak to chceš vytáhnout do 70-ti pak zase dolů, to aby si k tomu jeden vzal i notýsek a znamenal si, kde to má. Zlatý počítadlo na elektrice. Zkoušeli jsme 6 el. navijáků různých výrobců a typů. Na hloubce 200 m jsme měli rozdíl 10m.
Též jsme si koupili o Michala držák. Je kvalitně zpracován. Ovšem za kvalitu se platí. Bohužel na TITRANU na lodě nelze připevnit. Je tam širší zábradlí. Tak jsme je prodali a udělali si nové, aby pasovaly na různá zábradlí.
Chtěl na levou ruku.
Používal jsem je na lyže pod hemu. Vyčlenil jsem je na Norsko. Jelikož jsem za volantem, tak mi neslzí oči, Jsou polarizační a dobře odvětrané. Mám je třetí sezónu . Asi su opatrnej, ale ještě se nerozbyly. Jelikož mám pořád čepicu, tak super na gumu přes čepicu. Mám i dalších 7 ks polarizačních jak do auta, tak na ryby, ale do Norska mi vyhovujou tyto.
Je tam velký podíl stylu jízdy.
Točivý moment, atd. Nejlepší spotřebu dosáhneš při 90-100 km , kdy si motor jen pobrukuje na 5-tku.
U nás v městech pořád řadíš, na dálnicích to ženeš 140 a na okrskách to taky není bůhví co. Ale na severu to držíš pořád 80-100.
Zeptej se NAKIho, ať ti řekne, kdy má ford nejlepší spotřebu. (neberu odpověď ,, v noci, když je v garáži ,, )
A o tom stylu jízdy bych mohl z mé 15-ti leté praxe něco říci.
Jasný s naftou to čurdí asi všichni. Já jezdím již 5 let na směsnou motorovou naftu od Unicornu. Na zimu, když je méně, než -5 do ní přidávám aditiva.
No jestliže u nás jezdíš s oktávkou 130 a více a na krátké vzdálenosti, tak ti žere 8,5 l. Když jedeš dlouhou štreku , kdy je auto zahřáté a tak při průměru 90 km/h se dostaneš i s naloženým autem na 6 l. Ne-li míň. máš tam rozdíl 1,5 l na 100 km. Nádrž 60 l . To je rozdíl těch 100 km. Nafta na to má určitě vliv. Ale hlavně styl a způsob jízdy.
S oktávkou 1.9 TDI můžeš na nádrž (60l ) ujet po městě 660 km a na štrece , kdy šetříš i 1000 km. ( to je průměr 6 l ).
Krásná fotka. Ale když se podíváte podrobněji , tak 2 auta nejblíže k Vám jedou v protisměru. Nepředpokládám, že by tam byl semafor. Takže je buď zrcadlově otočená, nebo se nejedná o NORSKO. Já takovou cestu zažil v Itálii.
-
AutorPříspěvky