Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 24°C
jasno
Trondheim, NO
temperature icon 23°C
oblačno
Oslo, NO
temperature icon 23°C
zataženo
Bergen, NO
temperature icon 17°C
oblačno
Malé, MV
temperature icon 31°C
oblačno
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

Elektrické multiplikátory

« Předchozí 1 … 8 9 10 11 12 13 14 Další »
františek
22.03.2010 ID: 524000

Co jsi potřeboval vědět ? Nestyď se... a zeptej se.

0
Odpovědět
JAKABO
13.02.2015 ID: 1103413

V návode Kaigenu 500TM mám zákaz používať batériu viac ako 1000mAh a zákaz pripojenia na lodný gemerátor v dôsledku nestabilného prúdu pri nabíjaní.Možnosť zničenia elektroniky a prehriatia motorku.

Ja osobne vždy len na samostatnú batériu.

0

Odpovědět

mikr
13.02.2015 ID: 1103419

Pro : poteh. Je-li na lodi voltmetr a ty přesně víš při jaké voltáži to už nenatočíš a jak baterka drží a věříš pípáku tak ano. Ale to je kdyby, to na moři neplatí. Jíná věc je manuální start. Když ho máš, víš že funguje, majitel ví že jsi připojen tak směle do toho.

0

Odpovědět

Vojtko
13.02.2015 ID: 1103425

[citace]JAKABO napsal:

V návode Kaigenu 500TM mám zákaz používať batériu viac ako 1000mAh .[/citace]

1000mAh= 1Ah - To bude asi omyl! Akú batériu k tomu používaš?

0

Odpovědět

asfalt
13.02.2015 ID: 1103431

To že se nema připojovat jinak než solo baterku

udava asi každy vyrobce. Ale když tam je připojen

echotot a nic se nedeje,tak to musi vyržet i navijak.

Vyrobce se tak i kryje. To když se takle připoji na

lodi tři mi jesny že si člověk zaklada na pořadny

pruser.

0

Odpovědět

JAKABO
13.02.2015 ID: 1103434

vojtko- Používam 12Ah. Foto z návodu mulťáku.

0

Odpovědět

poteh
13.02.2015 ID: 1103443

Příteli mirk, úplně jsem nepochopil co tím chcete říci. Provozní napětí za jízdy se má pohybovat mezi 13- 15V pokud je menší je něco v nepořádku. V klidu by nemělo klesat pod 12V pokud klesne níže bude asi baterie už pod hranicí kapacity. Ten voltmetr je tam proto aby každého včas varoval. Pípá proto aby jste to nepřehlédl a mohl včas udělat opatření. Snad i tupec pochopí, že to má odpojit a točit kličkou. Já chtěl jen hlavně upozornit na to, že není vše ztraceno když už jí vybijete. Není potřeba panikařit když víte o možnosti náhradního spuštění motoru. K té poslední větě nevím jak to myslíte. Pokud máte motor s ručním startem tak nemáte baterii. Motor má magneto tak jí nepotřebuje. Některé jsou vybaveny dobíjením pro palubní baterie ty však nemají vliv na chod motoru. Docela by mě zajímalo koho kdy nějaký majitel poučil o takové možnosti startu. Případně o tom co která kontrolka znamená.

0

Odpovědět

husky19
14.02.2015 ID: 1103490

Nedá mi to, abych se také nezapojil. Používám baterii 12V/18,5 Ah. Nedá se říci, že bych ji nějak šetřil, nebo málo navíjel. Ale až po 6-7 dnech provozu na lodi ji vezmu na chatu nabít. V květnu Soroya a větší hloubky, v září Hitra a štikozubci, což je sice menší hloubka, ale častější navíjení. Někdy, když do chytání zařadíme i přívlač ta baterie vydrží celý desetidenní pobyt. ;-)

0

Odpovědět

mikr
14.02.2015 ID: 1103536

pro:poteh. asi jsem to blbě napsal. Ale myslím tím, že když má motor nouzový startovací systém tak se můžu v klidu připojit aniž bych riskoval nějaký případný problém.8-)

0

Odpovědět

poteh
14.02.2015 ID: 1103544

Já tím hlavně chtěl říci, pokud je lodní baterie v pořádku a motor dobíjí. Nemusí mít nikdo obavy že mu to za jedno odpoledne vycucne baterii. Pokud ano je něco v nepořádku a mělo by se to řešit. Pak jsem chtěl upozornit na žalostnou situaci v informovanosti jak lodě obsluhovat. To ale vychází z naší národní povahy, návod čtu až vše osvědčené selže.

0

Odpovědět

vapno1
14.02.2015 ID: 1103586

Abychom si rozuměli. poteh a jistě mnozí další jsou elektrotechnicky znalí, ale většina z nás ne! Je-li vše v pořádku, brambory jsou v řádku, a vše klape, tedy i zařízení na lodi. V Norsku jsem byl více než 10x a zhruba ve třetině pobytů byly s bateriemi a startováním problémy. 2x jsme byli odtahováni my, 1x jsme odtahovali kolegy. Nemluvím o tom, že několikrát byla baterie a elektroinstalace opravována před výjezdem.

Bylo by toho více na co bych chtěl poukazovat. Rezumé: majitelé jsou různí, jako správci jsou různí. Myslím si, že za + - 20.000,- by na moři mělo být více než 30%- 40% jistoty. Nechci se v tom dále pitvat, ale někdy stačí, otevřete-li kryt baterie, udělá si úsudek i laik.

O možnosti náhradního spouštění motoru a nejen tom se dozvídám /je-li tomu skutečně tak?/ skutečně poprvé.

0

Odpovědět

poteh
14.02.2015 ID: 1103598

Pro upřesnění nouzového startu přikládám dvě fota ze kterých je vidět kde je startovací provaz umístěn.

0

Odpovědět

poteh
14.02.2015 ID: 1103600

0

Odpovědět

Láďa Levinský
15.02.2015 ID: 1103631

Pozor.

Nejsou všechny motory vybaveny magnetem ,tak ke startu musí mít baterku. A motory které se startují zatáhnutím ručně, nemají jinou možnost startování. Když se poškodí startování ,třeba přetrhne provaz nebo praskne pero které provaz namotává, pak je problém nejde jinak nastartovat.

0

Odpovědět

husky19
15.02.2015 ID: 1103637

[citace]lada napsal:

Pozor.

Nejsou všechny motory vybaveny magnetem ,tak ke startu musí mít baterku. A motory které se startují zatáhnutím ručně, nemají jinou možnost startování. Když se poškodí startování ,třeba přetrhne provaz nebo praskne pero které provaz namotává, pak je problém nejde jinak nastartovat.[/citace]

Pak tedy jedině do vody a roztlačit. :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

0

Odpovědět

poteh
15.02.2015 ID: 1103642

Opět omyl, zrovna ten horní obrázek krytu je z motoru s ručním startem. A proč tam ta šňůra tedy je? Když to nejde! Právě pro ten případ kdy se poškodí ruční start. Je to stejné opět jí namotáte na setrvačník a nastartujete. A k tomu alternátoru. Jen velmi málo motorů má alternátor jsou to většinou motory větších výkonů určených pro obytné lodě s větší spotřebou energie. Také jsou cenově mimo zájem půjčovatelů kteří potřebují dobíjet jen baterii. A kdyby přece na lodi takový motor byl stačí aby mu baterka rozsvítila kontrolky, tak jako u auta, a motor chytí.

0

Odpovědět

« Předchozí 1 … 8 9 10 11 12 13 14 Další »
  • Téma ‚Elektrické multiplikátory’ nepřijímá nové odpovědi.

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.