Hasvik, NO
temperature icon -3°C
jasno
Trondheim, NO
temperature icon -1°C
polojasno
Oslo, NO
temperature icon -7°C
skoro jasno
Bergen, NO
temperature icon -4°C
jasno
Malé, MV
temperature icon 31°C
polojasno

Elektrické multiplikátory

Co jsi potřeboval vědět ? Nestyď se... a zeptej se.

Odpovědět

Poradil by mi miekto akú má spotrebu Shimano dendou maru 3000 plays(dovoz z JP).Neviem sa rozhodnúť akú batériu kúpiť 7,10 alebo 12Ah.

Veľkosť je aho Daiwa 500s alebo Leobritz 500mm.

Bohatě ti bude stačit tato baterie

http://www.topfishing.eu/baterie-gelova12v-7ah-topfishing.html

Ahoj chlapi,chci se vas zeptat kolik zvas použivate

solo baterku k navijaku a kdo zvas se připojuje na

baterii v lodi?

Záleží, co tím myslíš. Normální je používat svoji baterii, nikoliv baterii v lodi, která slouží ke startování ( při jejím používání hrozí, při jejím slabém nabití nemožnost nastartování,což může být pro některé přírodní podmínky fatální důsledky, a že to průser může být, může většina z nás, kteří ještě žijí odsouhlasit).Něco jiného je, nabízí-li majitel konektory k vícepočetnému používání el. mulťáků. V tomto případě je to výhodné(šetříš místo i baterii). Mimo jiné, myslím si, že zapojovat na baterii cokoliv jiného je zakázáno.

[citace]fishraptor napsal:

Poradil by mi miekto akú má spotrebu Shimano dendou maru 3000 plays(dovoz z JP).Neviem sa rozhodnúť akú batériu kúpiť 7,10 alebo 12Ah.

Veľkosť je aho Daiwa 500s alebo Leobritz 500mm.[/citace]

já mám dm3000 a 7Ah úplně stačí, nikdy se mi nestalo, že by došla během lovu, dávám jí vždy po návratu z moře nabít a je to OK. možnost konektorů jsem zažil jen jednou na kutru

Pokud to jde, tak se napojuji na 12V konektor na lodi. Myslím si, že při běžném provozu nehrozí vybití baterie. Pokud baterka nastartuje motor v lodi, tak úplně špatná nemůže být. Poměrně často se přejíždí a motor baterii dobíjí, popřípadě se vůbec motor nevypíná. Letos jsem udělal "elektrické rozvody" pro dvě osádky po 3 lidech. Jedeme na místo kde vím, že konektor na lodi je. Myslím si, že větší celokovové lodě konektor mají všechny. Pár baterek pro jistotu vezmeme, ale už mají něco za sebou a investice do nových není zrovna malá. Nevím přesné označení, ale i když byly nové a byly dost využívány, tak ke konci lovu už dost "kňouraly".

to meky: loď funguje podobně jako auto, na krátké vzdálenosti se baterie moc nedobije:-( a tři multíky už si něco vezmou, takže podle mě si koledujete o nepříjemnost. A myslím si, že nějakých 500,- Kč investice do baterky za to stojí.

Ahoj , na Soroya jsem viděl partu rybářů, kteří chytali na elektriku zapojenou na loď.Po celodenním lovu byla baterka prázdná. Neměli ani mobil a kdyby nejela jiná loď okolo tak tam plavou ještě teď. Také si myslím, že je lepší koupit novou a větší baterii a máš klidné chytání.

Přesně tak,když dám peníze za rybolov , tak přece nebudu kvůli 500 kč držgrešle .Přesně jak píše bulik to dělám i já a bez problému. Na loď bych to nezapojil nikdy,už kvůli tomu,jak píše Honzák..:-D

pro os, miran- akumulátor v autě se při chodu motoru dobíjí vždy. Samozřejmě, čím kratší doba tím méně nabití. Kapacita akumulátoru je též velká, ale pro svoji hmotnost jsou nahrazeny kapacitně přibližně stejnými, ale hmotnostně menšími speciálními bateriemi. S lodí se přejíždí řekněme v desetiminutových intervalech a na lovné místo se jede např. desítky minut. To je dost na jejich dobití. Multíky nezatěžují akumulátor soustavně , ale intervalově a to je třeba též zohlednit. Obavy s vybití akumulátoru nesdílím. Spíše mám obavy z toho, že speciální baterie dojde před předpokládaným ukončením lovu.

[citace]meky napsal:

pro os, miran- akumulátor v autě se při chodu motoru dobíjí vždy. Samozřejmě, čím kratší doba tím méně nabití. Kapacita akumulátoru je též velká, ale pro svoji hmotnost jsou nahrazeny kapacitně přibližně stejnými, ale hmotnostně menšími speciálními bateriemi. S lodí se přejíždí řekněme v desetiminutových intervalech a na lovné místo se jede např. desítky minut. To je dost na jejich dobití. Multíky nezatěžují akumulátor soustavně , ale intervalově a to je třeba též zohlednit. Obavy s vybití akumulátoru nesdílím. Spíše mám obavy z toho, že speciální baterie dojde před předpokládaným ukončením lovu.[/citace]

To máš pravdu, že se dobíjí cestou na lovná místa, ale pak když ryby začnou brát a je několik rybářů na lodi tak si myslím, že baterka v lodi není bezedná. Podle mě je lepší když vybiješ baterku k multíku než v lodi. Loď neroztáhneš a nenastartuješ jako auto. Je to jen můj názor.A to že jsem viděl loď , která měla kompletně vybitou baterku je pravda

Honzak ma pravdu loni baterku kdyz vytluces jsi jak se rika v p....

Rozhodně je třeba mít vlastní baterku. Nevím jak velké baterky jsou v které lodi. Ale dobití baterky po krátké jízdě vezme okamžitě za své při dalším startu. Takže baterku nenabíjíš ale v lepším případě udržuješ přibližně ve stejném stavu. Když za této situace připojíš 3 navijáky a budeš mít kliku na záběry tak ti garantuji, že budeš opravdu v ři... Běžný naviják v plné zátěži za den udělá baterku cca 5-7 Ah. Asi bych byl v klidu při baterce min. 100Ah. Ale ta na lodi asi nebude.

Samozřejme nejde o to jestli dat za baterku 500 nebo 1000 je už

v tomto rozpočtu uplne jedno, jen mi šlo o to že je to pohodlnejši

a člověk se nemusi starar zda ma nabito tahat se stim atd.

takle človek skoči do lodi připoji kabel a jde se na to.

Jen poznámku k situaci pokud dojde k vybití baterky v lodi. Pominu-li problematické napojení vzhledem k umístění a zakrytování většiny lodních baterií. Tak samotné vyčerpání kapacity je krajně nepravděpodobné. U multíku vydrží 7AH, celý den s rezervou. Průměrná baterie je desetkrát silnější. Tak, že ani tři rybáři, u baterie v dobré kondici, nejsou žádné nebezpečí. Pokud se to stane tak ještě nejste jak uvádíte v ...... Většina motorů má pod krytem připevněnou startovací ruční nouzovou šňůru. Pokud tam není lze použít jinou. Tato neznalost, jde ale na vrub majitelů kteří své zákazníky řádně nepoučí o používání lodí. Ještě poznámka na každé lodi je voltmetr, jako součást ovládání motoru nebo ho obsahuje echolot oba mají zvukovou signalizaci při poklesu napětí pod bezpečnou hranici. To je to pípnutí které se občas ozve při startování.

  • Téma ‚Elektrické multiplikátory’ nepřijímá nové odpovědi.

Aktuálně v diskuzi

Zdarec Naki, bylo by možné...
Další krásné tresky byly uloveny za...
Jak vidite,tak mame novou grafiku...
Ahoj, sháníme 6-tého do naší stabilní...
Prodám Ryobi VS700AC s kabely. Končím...
https://kart.kystverket.no Vpravo nahoře rozklikni temalagsverger...
Tresky jsou na hloubkách 50-120m. Chytáme...
Ahoj všem. Vracíme se ze Soroya....
Pjekos Ele
Prodám nevyužitý elektrický multiplikátor Fladen maxximus...
Prodáno

Máme nový instagram!

No prostě to bude jízda, tak si to nenech ujít!