Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › AUTOPASS
- Toto téma obsahuje celkem 326 odpovědí. Do diskuze (85 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel husky19 a poslední změna proběhla před 4 roky.
-
AutorPříspěvky
-
#44249 30.8.2012 v 19:53
Prosím o pomoc při registraci.Svojí osobu + auto jsem taregistroval ale nejde mi registrace platební karty.
Díky za pomoc.
#44251 30.8.2012 v 20:01Tam netuším žádný problém. Objeví se dialogové okno k zadání čísla karty? Pokud ano a system číslo karty nebere, může se jednat o platební kartu, která nemá povolení k platbám přes internet.
Kontaktuj svou banku, nebo přesněji specifikuj “nejde mi registrace platební karty”. Pokud budu vědět, poradím ti rád.
#44256 31.8.2012 v 5:21Vše se v dobré obrací – už mi přišlo vyúčtování za letošní mýtné. Tak už to snad začíná zase fungovat. 🙂 🙂
#44300 31.8.2012 v 21:00Dobry den,
nejspis uz tady ten dotaz nekdy padl, ale prolistovat to tady by bylo na dyl.
Za poslednich 10 dni jsme na rodinne dovolene projeli Norskem, o mytnem a autopasu jsem se docetla az ted. Myslite, ze nam hrozi pokuta? Nekde jsem cetla, ze pokud nezaplatime do 3 pracovnich dnu v Norsku, prijde nam vyuctovani do CR a nic se neplati. Jak to je? Mate s tim nekdo zkusenosti nebo vite nekdo neco vic?
Dekuju za odpoved.
#44303 31.8.2012 v 23:29kodl1 – musíš mít svojí kartu nastavenou tak, aby s ní šlo platit přes internet- tohle nastavení si musíš zařídit ve svojí bance od které máš tu kreditní kratu.
drndrn- žádná pokuta nehrozí do té doby, kdy v termínu nezaplatíte případně doručenou fakturu. Jinými slovy – bez všech registrací jezdite si v Norsku jak chcete – pokud jde na mýtné bráně zaplatit hotově zalaťte. Pokud je tam pruh autopass v klidu projeďte. Až vám přijde domů faktura v termínu ji zaplaťte. Když vám faktura nepřijde, nemáte co platit. Takto je vše v naprostém pořádku. Takto je vše v souladu všech nařízeních a vyhlášek. Naprosto nic neporušujete a chováte se jako vzorní turisté.
#44310 1.9.2012 v 4:37Vlkouš má naprostou pravdu. Je ale potřeba počítat, že pokud faktura přijde, budeš muset zaplatit mezinárodním platebním příkazem, který stojí (dle banky) minimálně 250,– Kč. Jinak opravdu žádné úskalí nehrozí.
#44313 1.9.2012 v 5:47A hlavně mýtné se platí pouze za určité úseky takže hodně záleželo kudy jste jeli. Nemuseli jste na ně vůbec narazit 😉
#44334 1.9.2012 v 9:23Pokud se nyní registrujete k AUTOPASS, je nutné vytisknout potvrzení o tom, že Autopass máte registrován. Upozorňují na to i na jejich stránkách a také vám přijde na zaregistrovaný mail toto potvrzení. Po kolegovi toto potvrzení chtěli ukázat na trajektu.
#44341 1.9.2012 v 12:55husky19 >> Co když se zaregistruje až po návratu??,ta možnost tam přeci je.
#44344 1.9.2012 v 14:23gruvearbeider napsal:
husky19 >> Co když se zaregistruje až po návratu??,ta možnost tam přeci je.
To je sice pravda. Nikdy jsem o tom nepřemýšlel. Je tam asi 14-21 dní po prvním projetí mítnou branou. Jak by to ale dopadlo na trajektu nevím. Projeté peníze v systému Autopass se nikdy nevrátí. Není to systémově možné. Pokud by je donutili trajekt zaplatit, asi bych se do zpětné registrace Autopass nehrnul a počkal na případnou fakturu.
V každém případě zajímavé téma. Fakt nevím.
#44947 13.9.2012 v 10:32Tak letos to zatím stojí za to:-)
Loni – jsem se zaregistroval přes internet. Vzali si ihned 300NOK.Po příjezdu domů do 85 dnů přišlo mailem vyúčtování a na účet zbytek peněz. Jednoduché, jasné a bez chyby.
Letos – 6.8. jsem se zaregistroval na období od 10 do 26.8.. Ihned si strhli 1 NOK. 27.8. mi napsali, že do 85dnů proběhne vyúčtování. Dnes 13.9. si strhli 300NOK s tím, že jsem 11.8. projel mýtnou bránou a pruhem autopass a 24.11. mi pošlou mailem vyúčtování.
Ok v pohodě, ale já tou mýtnou bránou projel i na cestě zpět domů 24.8.
Jsem zvědavej na pokračování :-)))
Chápu, že ne všude šlo zachovat platbu v hotovosti kvůli úzkým silnicím. Jenže jsem si byl jistej tím, že jsem nikomu nic nedlužil. Když jsem přijížděl k mýtné bráně vytáhl jsem cca dvacku, hodil jí do automatu nebo případně zaplatil kreditkou a frčel dál. Byl jsem si jistej a klidnej, že je vše OK.
Jakou mám jistotu, že bude vše OK když si registruju kreditní kartu přes internet?
Až mi přijde vyúčtování, tak na tu otázku odpovím a taky napíšu, jak budu postupovat příště.
Ne všechny brány mají jízdní pruh autopass, zmatky ve vyúčtování.
No uvidíme.
#44948 13.9.2012 v 14:33Před 14 dny jsem dostal vyúčtování za květen,zmatek a chybně stržené částky, podal jsem reklamaci a zatím nic. Přejezdy na branách v rozmezí 2-3 hod.při cestě tam, účtované 2x na třech branách. Jedu za týden znovu a trasa k Trondhiemu je stejná, zaregistruji se na autopass a budu platit v hotovosti.
#44954 13.9.2012 v 18:27Tak mi tiež prišlo vyúčtovanie a je v tom strašidelný chaos. Príde mi, že to robia ručne, pretože prejazdy brán sú zadávané akoby v balíčkoch. Niektoré brány tam niesu vôbec. Napríklad Svinesund. Keďže v konečnom dôsledku platíme menej ako by sme mali, neriešim to.
Ale určite to nieje vyladené. Minulí rok to fungovalo lepšie a presnejšie.
#44959 13.9.2012 v 21:29Já to říkám pořád, zlatej starej dobrej trychtýř, nasypalo se tam pár norskejch zlatek a byl pokoj a jelo se v klidu dál. Ale holt všechno musí být technicky na výši a jít s dobou, i když ve výsledku nula od nuly pojde. A proč to dělat jednoduše když to jde dělat složitě? Celkem to nějak furt nemůžu pochopit, když vezmu v úvahu ty kamerový systémy, faktury z Londýna, evidování,inkasa a vyúčtování u zaregistrovaných karet, nakonec u všeho zase jsou lidi kteří to kontrolují ručně, no asi jsem stará struktura, která tomu nerozumí.A ekonomicky to musí být daleko nákladnější než mzdy těch lidí v kukani. Stejně se dalo platit v hotovosti i kartama a nemuselo se nic vyúčtovávat a posílat poštou. A zdržení prakticky nebylo, nezažil jsem za ty roky žádnou velkou frontu, max.pár minut, dnes se stejně musí zpomalit a usmívat se na kameru. Třepu se hrůzou až to nepůjde bez registrace karty, protože si můžu zaregistrovat, jak se říká, tak akorát dvě věci(h…. a nic). Jednak kartu nepoužívám a ani mně to nechybí a druhak neumím anglicky ani norsky a tím pádem při nějaké registraci a případné korespondenci v jiném jazyce nemám tušení co,kdo a proč. Prozatím kde se dá zaplatit tak platím a jinak čekám až přijde nějaká faktura. Chápu, že ten důvod kamerovýho systému je zřejmě především bezpečnostní a sledovací a mýtný je asi až na druhým místě. Asi tak jak u nás když se dohadovali jestli mýtný brány nebo satelit. Satelit je jednoduchej ale neudělá zas tak pěknou fotku šoféra a auta tak jako kamera na mýtné bráně. A terorismus a jiný zločinosti kvetou bohužel už i tam. Ale stejně pro nás blbce tam mohli jeden trychtýř nechat
#44967 14.9.2012 v 7:15Plně souhlasím s “Jisto”. Rovněž nejsem znalec jazyků a praktikuji to stejně. Kde lze zaplatit keš, tak platím, jinak projíždím a stále čekám na fakturu.
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › AUTOPASS