Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 18°C
jasno
Trondheim, NO
temperature icon 14°C
zataženo
Oslo, NO
temperature icon 18°C
zataženo
Bergen, NO
temperature icon 14°C
oblačno
Malé, MV
temperature icon 28°C
zataženo
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

AUTOPASS

« Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 … 22 Další »
stipko
10.01.2010 ID: 523861

Už o tom bolo niečo písané v minulej diskusii, ale predsa.

V Norsku sa platí mýto niekoľkými sposobmi. Hotovosť, karta a predplatenka - AUTOPASS. Mám pocit, že AUTOPASS sa rozširuje stále viac a preto by ma zaujímali podrobnejšie informácie. Priznám sa, že minulí rok sme prešli asi tri automatické mýta a nevedeli sme poriadne, čo s tým. V podstate sa nič nestalo a počítame, že nám príde faktúra. Je to však už viac ako 1/2 roka.

Na stránkach http://www.autopass.no sú informácie o tomto systéme.

V češtine je tam aj leták http://www.autopass.no/binary?id=192616

Platené úseky http://www.autopass.no/binary?id=221487

Možno pletiem hrušky s jabkami, ale pre systém AUTOPASS je asi potreba mať zakúpenú palubnú jenotku. V prípade, že ju nemám, nesmiem prebehnúť cez pruh AUTOPASS. No keď si spomínam, tak prejazd cez Svinesund a Oslo, bol už v automate.

Prosím, šlo by to nejak uviesť na pravú mieru. Asi je to hlavne pre paní Janku, ale ak máte niekto ďalšie skúsenosti, tak napíšte.

Existujú mýta, ktoré nespadajú do tohoto systému(napr. tunely a mosty)? popispopis

0
Odpovědět
kodl1
30.08.2012 ID: 1044249

Prosím o pomoc při registraci.Svojí osobu + auto jsem taregistroval ale nejde mi registrace platební karty.

Díky za pomoc.

0

Odpovědět

husky19
30.08.2012 ID: 1044251

Tam netuším žádný problém. Objeví se dialogové okno k zadání čísla karty? Pokud ano a system číslo karty nebere, může se jednat o platební kartu, která nemá povolení k platbám přes internet.

Kontaktuj svou banku, nebo přesněji specifikuj "nejde mi registrace platební karty". Pokud budu vědět, poradím ti rád.

0

Odpovědět

Pafka
31.08.2012 ID: 1044256

Vše se v dobré obrací - už mi přišlo vyúčtování za letošní mýtné. Tak už to snad začíná zase fungovat. :-) :-)

0

Odpovědět

drndrn
31.08.2012 ID: 1044300

Dobry den,

nejspis uz tady ten dotaz nekdy padl, ale prolistovat to tady by bylo na dyl.

Za poslednich 10 dni jsme na rodinne dovolene projeli Norskem, o mytnem a autopasu jsem se docetla az ted. Myslite, ze nam hrozi pokuta? Nekde jsem cetla, ze pokud nezaplatime do 3 pracovnich dnu v Norsku, prijde nam vyuctovani do CR a nic se neplati. Jak to je? Mate s tim nekdo zkusenosti nebo vite nekdo neco vic?

Dekuju za odpoved.

0

Odpovědět

Vlkous
31.08.2012 ID: 1044303

kodl1 - musíš mít svojí kartu nastavenou tak, aby s ní šlo platit přes internet- tohle nastavení si musíš zařídit ve svojí bance od které máš tu kreditní kratu.

drndrn- žádná pokuta nehrozí do té doby, kdy v termínu nezaplatíte případně doručenou fakturu. Jinými slovy - bez všech registrací jezdite si v Norsku jak chcete - pokud jde na mýtné bráně zaplatit hotově zalaťte. Pokud je tam pruh autopass v klidu projeďte. Až vám přijde domů faktura v termínu ji zaplaťte. Když vám faktura nepřijde, nemáte co platit. Takto je vše v naprostém pořádku. Takto je vše v souladu všech nařízeních a vyhlášek. Naprosto nic neporušujete a chováte se jako vzorní turisté.

0

Odpovědět

husky19
01.09.2012 ID: 1044310

Vlkouš má naprostou pravdu. Je ale potřeba počítat, že pokud faktura přijde, budeš muset zaplatit mezinárodním platebním příkazem, který stojí (dle banky) minimálně 250,-- Kč. Jinak opravdu žádné úskalí nehrozí.

0

Odpovědět

MifakM
01.09.2012 ID: 1044313

A hlavně mýtné se platí pouze za určité úseky takže hodně záleželo kudy jste jeli. Nemuseli jste na ně vůbec narazit ;-)

0

Odpovědět

husky19
01.09.2012 ID: 1044334

Pokud se nyní registrujete k AUTOPASS, je nutné vytisknout potvrzení o tom, že Autopass máte registrován. Upozorňují na to i na jejich stránkách a také vám přijde na zaregistrovaný mail toto potvrzení. Po kolegovi toto potvrzení chtěli ukázat na trajektu.

0

Odpovědět

zdeněk křešnička
01.09.2012 ID: 1044341

husky19 >> Co když se zaregistruje až po návratu??,ta možnost tam přeci je.

0

Odpovědět

husky19
01.09.2012 ID: 1044344

[citace]gruvearbeider napsal:

husky19 >> Co když se zaregistruje až po návratu??,ta možnost tam přeci je. [/citace]

To je sice pravda. Nikdy jsem o tom nepřemýšlel. Je tam asi 14-21 dní po prvním projetí mítnou branou. Jak by to ale dopadlo na trajektu nevím. Projeté peníze v systému Autopass se nikdy nevrátí. Není to systémově možné. Pokud by je donutili trajekt zaplatit, asi bych se do zpětné registrace Autopass nehrnul a počkal na případnou fakturu.

V každém případě zajímavé téma. Fakt nevím.

0

Odpovědět

Vlkous
13.09.2012 ID: 1044947

Tak letos to zatím stojí za to:-)

Loni - jsem se zaregistroval přes internet. Vzali si ihned 300NOK.Po příjezdu domů do 85 dnů přišlo mailem vyúčtování a na účet zbytek peněz. Jednoduché, jasné a bez chyby.

Letos - 6.8. jsem se zaregistroval na období od 10 do 26.8.. Ihned si strhli 1 NOK. 27.8. mi napsali, že do 85dnů proběhne vyúčtování. Dnes 13.9. si strhli 300NOK s tím, že jsem 11.8. projel mýtnou bránou a pruhem autopass a 24.11. mi pošlou mailem vyúčtování.

Ok v pohodě, ale já tou mýtnou bránou projel i na cestě zpět domů 24.8.

Jsem zvědavej na pokračování :-)))

Chápu, že ne všude šlo zachovat platbu v hotovosti kvůli úzkým silnicím. Jenže jsem si byl jistej tím, že jsem nikomu nic nedlužil. Když jsem přijížděl k mýtné bráně vytáhl jsem cca dvacku, hodil jí do automatu nebo případně zaplatil kreditkou a frčel dál. Byl jsem si jistej a klidnej, že je vše OK.

Jakou mám jistotu, že bude vše OK když si registruju kreditní kartu přes internet?

Až mi přijde vyúčtování, tak na tu otázku odpovím a taky napíšu, jak budu postupovat příště.

Ne všechny brány mají jízdní pruh autopass, zmatky ve vyúčtování.

No uvidíme.

0

Odpovědět

zdeněk křešnička
13.09.2012 ID: 1044948

Před 14 dny jsem dostal vyúčtování za květen,zmatek a chybně stržené částky, podal jsem reklamaci a zatím nic. Přejezdy na branách v rozmezí 2-3 hod.při cestě tam, účtované 2x na třech branách. Jedu za týden znovu a trasa k Trondhiemu je stejná, zaregistruji se na autopass a budu platit v hotovosti.

0

Odpovědět

stipko
13.09.2012 ID: 1044954

Tak mi tiež prišlo vyúčtovanie a je v tom strašidelný chaos. Príde mi, že to robia ručne, pretože prejazdy brán sú zadávané akoby v balíčkoch. Niektoré brány tam niesu vôbec. Napríklad Svinesund. Keďže v konečnom dôsledku platíme menej ako by sme mali, neriešim to.

Ale určite to nieje vyladené. Minulí rok to fungovalo lepšie a presnejšie.

0

Odpovědět

Jisto
13.09.2012 ID: 1044959

Já to říkám pořád, zlatej starej dobrej trychtýř, nasypalo se tam pár norskejch zlatek a byl pokoj a jelo se v klidu dál. Ale holt všechno musí být technicky na výši a jít s dobou, i když ve výsledku nula od nuly pojde. A proč to dělat jednoduše když to jde dělat složitě? Celkem to nějak furt nemůžu pochopit, když vezmu v úvahu ty kamerový systémy, faktury z Londýna, evidování,inkasa a vyúčtování u zaregistrovaných karet, nakonec u všeho zase jsou lidi kteří to kontrolují ručně, no asi jsem stará struktura, která tomu nerozumí.A ekonomicky to musí být daleko nákladnější než mzdy těch lidí v kukani. Stejně se dalo platit v hotovosti i kartama a nemuselo se nic vyúčtovávat a posílat poštou. A zdržení prakticky nebylo, nezažil jsem za ty roky žádnou velkou frontu, max.pár minut, dnes se stejně musí zpomalit a usmívat se na kameru. Třepu se hrůzou až to nepůjde bez registrace karty, protože si můžu zaregistrovat, jak se říká, tak akorát dvě věci(h.... a nic). Jednak kartu nepoužívám a ani mně to nechybí a druhak neumím anglicky ani norsky a tím pádem při nějaké registraci a případné korespondenci v jiném jazyce nemám tušení co,kdo a proč. Prozatím kde se dá zaplatit tak platím a jinak čekám až přijde nějaká faktura. Chápu, že ten důvod kamerovýho systému je zřejmě především bezpečnostní a sledovací a mýtný je asi až na druhým místě. Asi tak jak u nás když se dohadovali jestli mýtný brány nebo satelit. Satelit je jednoduchej ale neudělá zas tak pěknou fotku šoféra a auta tak jako kamera na mýtné bráně. A terorismus a jiný zločinosti kvetou bohužel už i tam. Ale stejně pro nás blbce tam mohli jeden trychtýř nechat

0

Odpovědět

plukas
14.09.2012 ID: 1044967

Plně souhlasím s "Jisto". Rovněž nejsem znalec jazyků a praktikuji to stejně. Kde lze zaplatit keš, tak platím, jinak projíždím a stále čekám na fakturu.

0

Odpovědět

« Předchozí 1 … 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 … 22 Další »
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Přihlásit

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.