Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Moc a moc děkuji za naprosto vyčerpávající odkaz ohledně automatických vest paní Jance.
:-?, důkladné prostudování sáhodlouhé odpovědi teda ještě chvíli potrvá. Ještě jednou díky
Prosím o radu ohledně automatických vest.
Pokud někdo spadne do vody a bude ji mít na sobě, automaticky se nafoukne pomocí patronky CO2. To je mi jasné. Jak je to ale citlivé na déšť a případné pokropení při rychlejší jízdě ?
A ještě něco … u automatických vest se musí po nějakém čase nechat udělat přezkoušení. Co to obnáší ?
No, ale nenapsal jsi jak:-x
Nabízím trajekt,
StenaLine tam: Frederikshavn – Göteborg 3.8.2014 v 03.45
zpět: Varberg – Grenaa 21.8.2014 v 7.00
vše je zaplaceno, ale bohužel budeme sedět doma. Mrzelo by mě, kdyby to propadlo když se to třeba někomu může hodit. Cena celkem 112€. Půjde to i rozdělit . Zabukováno je auto do 2m výšky a 6m délky. Cestující 2 dospělí, 2 děti.
To: Northwolf
Také Ti moc přeji, aby se zdraví opět vrátilo a hlavně bez následků. A tím pádem očekávám až bude líp ještě víc super příspěvků. Je to fakt počtení.
Osobně radši na ryby na sever trochu slevím z nároků a vezu si jen limit a zbytek spoustu piv nealko. Rozumná bedna ryb zpátky na osobu snad taky stačí, nebo pak doma není co jinak jíst ?
Pro ty, co to tady rozmazávají a navíc jim je jedno, že zákon je jednou daný bych chtěl poradit, ať ještě předem do diskuze než pojedou písnou rovnou SPZ. Mně teda už svitlo, že návštěvníci tohohle webu jsou nějakou divnou náhodou kupodivu i norové. Kdo z nich se o to zajímá je snad jasný. Takže závěrem:….. nepodřezávejme si prosím větev sami pod sebou. Nebo je tu někdo, kdo se těší až to norové ještě víc zkrouhnou ?… Kam budem pak jezdit ?
To kikibut:
Nemáš prosím nějaký odkaz, kde je seženu ?
To by teda snad i šlo, ale mně byla zima od rukou a od nohou….ne od očí8-)
Posledních pár let vyšlo počasí a zmrzlo nebylo, ale v začátcích pamatuji, že jsme byli nastrojení, že jsme se ani nevešli do nohavic a rukávů. A to ještě nemluvím o pupcích.:-P
S těmi to je čím dál horší. Tenkrát jsme za 14 dní pobytu fakt nenachytali. Příčiny byly: stejné zpoždění jara, jako asi letos a taky neckami, na kterých se nedalo vyjet dál na otevřené moře. Za 7-8 hodin na lodi jsme se lámali i v nejmenší zatáčce. Na chvilku pomohly ohřívací polštářky, ale v důsledku nic moc.
Já teda nechci soudit, ale sumec visící na stromě a leng tahaný přes rameno za skřele mi vychází stejně
pro skroban5 Z Dánska do Švédska jsou placené mosty 2. Alespoň to tak bylo ještě loni a já zatím fakt nevím, jestli se na jednom z nich platit přestalo. Pokud nepojedeš jen přes jeden a pak trajektem, musíš suchou cestou absolovovat oba a to je pak jedno který je dražší a který levnější. V jednom směru to je cenově nahoru a v druhém obráceně. Stejně je zaplatíš oba a 2x:-D
Ahojky, nechci polemizovat kudy to vzít je lepší. Já jezdím zásadně po mostech( Peugeot 807 ) Už tady někde prošlo, že když ujede objednaný trajekt, platí se znovu. Takže to je to, co se mi nelíbí, protože se na něj včas nemusíme dostat z opravdu mnoha důvodů. Když ráno vyjedu kolem 7,00 z Česka….myslím tak mezi Prahou až Hradcem Králové, jsem večer mezi 20 – 21.00 někde kousíček před Halmstadem ve Švédsku. Tam je šikovné parkoviště s WC a teplou vodou a navíc s hezkým pláckem na klidné přespání ve stanu ve spacáku. Jezdím s rodinou, takže jedu jen za svý a nemůžu veškeré náklady rozdělit mezi sebe a kamarády, takže na kačku koukám. Navíc mi jde převážně o čas strávený na cestě, protože převážně řídím já. Před lety jsme zpočátku jezdili trajektem z Rostocku do Trelleborgu. Mezi tímhle trajektem a mosty je zhruba 8 – 12 hodin ušetřeného času. Mám na mysli noční trajekt ve 22.45 z Rostocku co je ráno v 7.15 v Trelleborgu. Takže u Halmstadu můžu být nejdřív kdy ? ….nápověda – ráno v 9hodin dalšího dne a to dost utahaný, protože já nejsem z těch, co se na hlučném trajektu perfektně vyspí. A to už je fakt znát. Navíc bez nervů, jestli mi to ujede, nebo ne.
Mosty se platily loni 2. Jeden byl za 32,-€ a druhý za 43,- €…takže x 2 tam a zpátky je to za 150,-€. Úsudek si každý musí udělat sám. Po silnici to je delší o necelých 300 km jedním směrem.
Já jezdím převážně kousek nad Trondheim zhruba na úroveň Bakkanu a máme to na 2,5 dne cesty. Ve dne jedem, v noci spíme….cestou tam jednou jak už jsem psal ve Švédsku a podruhé kousek před Trondheimem v kempu u řeky Gauly. Tam je to za chatku s kuchyňkou, WC a sprchou pro nás 5 za nějakých 450,- NOK na noc. Třetí den cesty nedonutím nikoho vylézt po vydatném spánku dřív jak v 8. Ikdyž já straším nedočkavostí snad celou noc. Kolem deváté se po napapání nějak nechají ukecat ke zvednutí kotvy a po poledni jsme na místě a někdy okolo 14.00 na vodě
Update Lowrance, Garmin apod.
Obracím se na odborníky, kteří se tu určitě najdou. Poslední dobou jsou k mání plottry s 3D zobrazením. Jde mi o to, jestli je možné to nějak dostat i do pár let starých přístrojů.
Omlouvám se, že to dávám sem, ale nepřišel jsem na to, jak sem dát nové vlákno. Případně prosím admina, ať to pořehodí
Nejdřív přeji všem to nejlepší do přicházejícího roku a snad už to bude líp utíkat a zase se dočkáme.
Tuhle cestu už mám za sebou několikrát. Dřív jsme jezdili trajektem z Rostocku do Trelleborgu. Suchá cesta vychází s úsporou kolem 12. hodin času a něco málo peněz taky. Počítám tím tedy noční a tím pádem delší trajekt a to, že kvůli jízdnímu řádu musím předem počítat s nějakou časovou rezervou. Také mi není příjemné vědět, že jestli trajekt nestihnu, beznadějně propadne (pokud se ovšem už něco nezměnilo). Z domova vyrážím tak jako tak ráno a už večer jsem ve Švédsku.
-
AutorPříspěvky