Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
to erg: nepamatuju si, kolik jsme u Honzy za ten týden projezdili. Vím že jsem se divil, že to nebylo tolik. Echolot ani GPS náhradní nevoz, lodě jsou jak nové a vše šlape v pohodě.
dobrá informace díky
to preparátor: prosím tě, kde jste chytali ty halíky a na jaký návnady, jedeme srpen, ale moc nám halíci nejdou 🙁 díky
to Lipánek. jak píše Jigin1 je to jedna z možností, koně najdeš poměrně složitě, je to obrazec z vrstevnic, ale je poměrně velký. jinak my jezdili z Stejnsoy, takže od mola vlevo a rovnou dolů užínou směrem ke Smole. Než vyjedeš na volný moře, tak je tam přesně na konci výjezdu z fjordu taková hrana. Hloubka ca 80-150m. Tam na hraně stávají jednoskvrnky a dorše. Mníci berou od nějakých 70m níž. Problém jsou lumbové. Je potřeba dát pořádný sousto, jinak je tam hned lumb.
Další dobrý místa jsou když vyjedeš doleva z přístavu a cca po 500m u kostela zahneš vpravo proskočís mezi ostrůvky a jsi hned na otevřeným moři. Jak vyjedeš na moře tak doleva směrem k větrníkům. Jsou tam hloubky okolo 130m a kamenitý dno. Tam na půlku makrely jdou pěkní mníci a je tam i hloubka na okouníky. Jinak na kopcích okolo 30-50m bývají hejna kelírků a pod nimi jsou větší ryby, spíš na okraji hejna. Když pojedete jakoby pořád vlevo, tak se to dá celé objet dolů ke Smole a vrátíš se jakoby jsi jel od Smoly. Pokud budete mít čas, tak se dá jet ještě vpravo než jsou vidět vrtule, je to směrem k Titranu (na mapě tuším Ramsoy), je tam hora označená 155, tam bývají keleři. Jinak u skal je dost polaků, ale ty na vláčku. Pokud tam je pořád správce takový „přiteplený němec“ s náušničkou, tak by ti měl poradit. Svého času tam uměl nejlíp zachytat Wohanka, ten věděl i kam na halíky. Jo a jedna poznámka, docela se tam trhá, když taháš po dně, takže určitě na mníky stačí odlévané pilkry z trubky na topení a trojhák.
Klidné se ptej, co budu vědět tak prozradim. My byli 3 v Kvenvaeru,což je kousek od Dolmoy. A 2 Soroya, letos potřetí na Soroy. Lodě na dolmoy jsou luxus. Jediná nevihoda je vítr. Ta kajuta je jak plachta. Musíš si trochu zvedat motor, když chceš jet rychleji, aby loď víc klouzala a nezrala. Jinak se nemusí jezdit daleko a nachytas. My víc pilkrujeme, ale na vláčku tam je spousta míst hned naproti. Musíš si pokecat s Honzou a vytahat z něho různý figle, třeba pravě to jak jezdit s lodí. Rád poradi.
To erg: my tam byli vloni poprvé, pět let zpátky jsme jezdili do Kvenvaeru. Nejvíc ryb jde na maso. Na chytat makrelky, nakrajet na kolečka a jde všechno. Honza poradí kam na ne. Zažili jsme stikozubce po stovkách, parádní chytacka. Když to nechal u dna, jdou oba mníci. Jinak když pojedes sloupcem nahoru tak jdou keleri, jednoskvrnky a dorse. Pokud tam jsou keleri na podkove, tak vlacka na 20 metrech. Vše to Honza vysvětlí, hlavně se nestyd zeptat. Jo a pije sládci bíle.;-)
14 dubna, 2014 v 19:45 odpověď na: Severní Norsko – Lofoty, Tromso, Soroya, Havoya, NordKapp #1086943to ChoCHy: stránky jsou bomba!!! Fakt super, je vidět, že se tím bavíte. Přeju velký ryby a luxusní počasí.
nono, rybám je jedno jestli s tvrdým nebo měkým, to není ženská 😀
hlavně když všichni pochopí, co chtěl pisatel říct8-)
to erg: nevím kolik je cena za litr, to ti Honza řekne tam, jinak má pumpu tam, takže on ti natankuje do nádrží, které máš v lodi dvě, jsi u toho a mužeš si napsat kolik jsi tankoval. Dostáváš s plnou a vracíš s plnou. Když jezdíž na pohodu, tak se dá dojet na nadrž v pohodě na Intian a zpátky i s velkým nákladem. 😀 Jinak na „podkovu“ dojedeš na roztažený slipy, to nemusíš motor ani zapínat, je to za rohem. 😎 A Honza je , podle toho jak jsem ho poznal, víc než férovej.
to lemon: jestli si to s něčím nepletu, tak v Hasviku pumpa v sobotu fungovala do 14,00, pouze v neděli měli zavřeno. Nikdy nebyl problém s benzínem, ani když ho dodával Ahmad. Benzín stál tuším 15,40 a Ahmad ho dodal za 16. To ještě šlo. Ale co píše Alan1 je drsný. Jenom rozdíl v ceně na kanystru (25L) je cca 300,- kč, a pokud je ještě dodával poloprázdný 8-O8-O8-O no nevím. Přesvedčíme se sami v srpnu.:-D
Každopádně to není dobré. Holt těží z dobré lokality. Ale pokud to bude takhle pokračovat, poškodí to i Sima. Třeba se k tomu vyjádří. Uvidime s čím se vrátíme, třeba tam budeme naposledy. A budeme holt jezdit jinam,kde to bude poctivý.
to Alan1: to ten benzín Ahnmad tak mastí? 😯 V Hasviku ta benzínka nefunguje? Díky za info, jedeme konec srpna.
ty modrý 610 je potřeba po čase vevnitř přeložiskovat a makají spolehlivě dál. 610 je na servis podstatně jednodušší než 510. Přeložiskování 610 vychází cca na 150Kč:-D
čau všichni, posílám kontakt na servis Cormoran. Značkovka Vám už nepomůže, ale tenhle pán je velice seriózní a ochotný, dokonce pošle drobné díly poštou bez platby a pak mi do telefonu řekl „no tak mi pošlete třeba stovku“, rád jsem poslal dvě
JOSEF CZERVONIAK
00420 608 966 007
Raná 50, 439 24
to Preparátor: Na to jaký máte počasí tak ryby luxus. Předpokládám že startujete z té nové základny v Hasviku,soudím podle filetárny. Ty halící jsou přímo před přístavem v trase trajektu? Nebo zajíždíte někam stranou? A jaká hloubka na co jdou? Díky za info.
-
AutorPříspěvky