Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Díky, jdu to dál studovat. Ono když se klikne na oblast, tak tam u některých jsou detaily vypsané (zejména u oblastí mezi Molde a Trondheimem)… jsou to zajímavé informace, i když jak píšete, pro sportovní rybáře to asi velký význam nemá…význam to má snad jen pro ty, co si krátí dlouhou chvíli do odjezdu brouzdáním v mapách.
Cesta v pohodě, akorát konec v Norsku sněžilo.. cestou jsme nad ránem potkali přes 20 losů hned u silnice, takže hodně pozor.
Včera se vítr už utišil, dnes dopoledne taky a hned se to projevilo na úlovcích. Vše vláčíme, jdou halibuti na mělčinách 5-10m, tresky obecný 80-90cm na zlomech na 20m ideálně kolem hejn malých kelerů. Uvidíme jak se povede dál, momentálně je dobře našlápnuto 🙂
Skvělej zážitek – na 5-21g proutek mi na 5m zabrala treska obecná, kterou pod lodí vzal halibut(odhadem kolem metru), bohužel nevydržel trojhák a rozlomil se.
Dneska jsme dorazili, je tady dost silnej vítr,takže jsme po 37hodinové jízdě vyrazili jenom kousek od baráku. Díky větru nešlo skoro vláčet, ale nějaké menší uvítací kousky se povedly.. Uvidíme zítra, sice bude ještě foukat, ale to se už vypravíme dál..
tak už jenom 8 dní k výjezdu a za 10dní budeme už touhle dobou někde na vodě(snad, možná, doufám…) ..důležitý je, že majitel o nás ví, benzínu mají dost(17NOK/litr).. tak teď to bude jen o štěstí
přes PPL mi kolegové z Olomouce posílali do Plzně víno (jako křehké, pečlivě zabalené)… ani jednou ze tří pokusů nedorazilo vcelku, takže jsme si to předali osobně po půl roce. Jinak Geis, GLS, DPD mi pravidelně doručují totožným způsobem se spožděním. Na adrese jsem 24h, ale v track-trace je vždy uvedeno – nedoručeno kvůli nezastižení. Chápu že maj fofr, ale pak ať nepíšou, že se ten den bude doručovat. PPL občas taky mlží o droučení..takže díky tomu, že to mám poštu 200m, nechávám posílat přes poštu. Sice to dorazí všelijak, ale nemusím se nahánět s poslíčkama.
Mimochodem, čerstvá zkušenost z minulého týdne – v pondělí odeslán balíček z Hradce(česká pošta) a z Košic(intime), váha oba cca 5-10kg. Z košic byl doma ve středu, z Hradce ve čtvrtek 🙂
Měl bych dotaz na zde zmiňované omezení 25HP ročník 1980. Zajímá mne, jestli je důležitý rok 1980 a nebo jestli je to spíše vázané na věk 30let. Subjektivně a dle různých zdrojů(http://www.kapteinar.no/) to odhaduji na ten věk 30let, ale je jasné, že můj pocit může být všelijaký – důležitý je především zákon/nařízení a jeho výklad.
Hledal jsem to konkrétní nařízení, ale asi blbě, protože všude dostávám jen ty obecné informace že od 2010 platí pro ročnínky 1980 a mladší dané omezení.
Mě jde i o využití u nás doma, naší malou určitě nemine nějaký ten vodácký křest v kanoi, takže to bude potřebovat. Jde mi o případné zkušenosti a rady na co si dát bacha…
Když jsme u těch dětí, máte nějaký tip na záchranné vesty? Nemyslím plovací s nějakou výplní přes hrudník, ale klasické zachranné pro mrňata.
2 MifakM: díky moc
2 MifakM tak pokud bys měl i itinerář, bylo by to luxusní(hlavně ty benzínky) … pošli mi to kdyžtak na o.brichta@seznam.cz.
Na Vegu jedeme opravdu z Hornu, jen do Švédska nejezdíme trajekty, ale přes mosty. Nemusíme honit konkrétní čas a cenově to vyjde taky trošičku lépe, akorát si neodpočineme na trajektu..to je jediná nevýhoda. Díky moc za tip.. už se těším na novou trasu 🙂
2 MifakM: jak to Švédsko vychází časově? Letos jedeme na Vegu a zatím jsem plánoval klasiku přes Norsko, nemaje větších zkušeností ze Švédska.. Sice mi různé plánovače ukazujou zajímavé trasy přes Švédské vnitrozemí, ale trochu mám obavy z těch silnic nižších tříd.. posledně jsme si jednu takovou střihli (zkratka 🙂 ) v Norsku a byla to šílenost – k samým krouceninám a kopcům se přidala v noci mlha.. takže jsem pro letošek nechtěl riskovat cokoliv nižšího než I. třídy… tímto jsem ale nahlodán.. takže?
Ne, to bohužel není, ta je určená pro “chytré” telefony a tablety
S touhle mapou zkušenosti nemám, ale zaujala mne u Navionics map možnost nákupu pro Android: https://play.google.com/store/apps/developer?id=Navionics a mělo by to být i pro iOS. Sice bude výdrž na telefonu neporovnatelně menší, ale cenově mi to přijde moc pěkné v porovnání s “klasikou”.
Velmi rychlé přískoky, přičemž záběr přišel v 90% vždy, když nástraha volně padala mezi chaluhy. Vrcholy podmořských kopců do 15m. Po prvních dnech bych přísahal na bílou barvu nástrahy, ale jakmile došly poslední zbytky jakékoliv bílé gumy, tak jsme zjistili, že berou na všechno, co je vedené podobným stylem. Toť moje skromné zkušenosti z Harbaku.
-
AutorPříspěvky