Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Loni jsem balil po 2 kusech filet přesně na šířku pytlíku a pak jsem měl problém, že v modré bedně bylo 18 kg filet, takže nějaké krabičky apod. považuji osobně za zbytečné. Jídlo si vaříme přímo na místě, vozíme pouze suroviny, takže by pro mě jakákoliv krabička byla zbytečná a zabírala by místo.
Já bych jel taky, klidně upeču nějaký koláč (slaný či sladký) :-D:-):-D:-)
DOSKY napsal:
Candaaa napsal:
Teda nevím jak je to s mostem, jedeme tam letos poprve, ale předpokladam, že tam to neplatí a musím si koupit lístek solo na most (teda koupime trajekt + most, je to levnější).
Most si budete muset zaplatit. Jedině, že by jste měli krabičku na okně, tak ne. Ale to se vám nevyplatí, protože to stojí 2000 NOK a oni vám odečítají průjezdy a pak přijde vyúčtování, vy zaplatíte další 2000 NOK atd. Já to mám a je to prima, ale jak říkám vám s to nevyplatí.
Děkuji, tak nějak jsem to pochopil, krabičku určitě mít nebudeme, jak píšete nevyplatí se :-). Most si rád zaplatím, už se na něj těším a nejen na něj 🙂 🙂
Teda nevím jak je to s mostem, jedeme tam letos poprve, ale předpokladam, že tam to neplatí a musím si koupit lístek solo na most (teda koupime trajekt + most, je to levnější).
Jo to mi je jasné, o šňůru se nebojím, té tam bude asi možná i zbytečně moc, ale slyšel jsem o tomto navijáku neskutečné věci :-), tak proto jsem si ho pořídil, ale první dojem byl jaký byl, věřím, že to bude pracant :-).
Harty napsal:
Penn slammer 360 se Ti zdá malý?Škoda že nemáš slamer 260,ten bych vyměnil za Okumu Raw 2 55FD-ta je větší. 260m/0.35mm 4,5:1 na otočku 76cm.-dobrá mašinka.
Nevím asi to je jen pocit, ještě jsem na něj nedal šňůru, ale vypadá velice dobře, už se těším na první rybu 🙂
Poslední report ohledně moji objednávky.
Dnes jsem balíček vyzvedl na poště, naviják nemá chybu (penn 360) i když se mi zdá malinký, snad se mi to jen zdá .
Nedorazilo zbytek zboží, ale našel jsem ještě lístek od pana Křivánka, kde se omlouvá a rozdíl peněz mi zaslal na účet, pochopitelně, že jsem to hned ověřil a peníze tam jsou. Dokonce mi ani neúčtoval poplatek za poštovné, které nebylo díky chybějícímu zboží nad cenu pro dopravu zdarma. Takže nakonec, vše dopadlo dobře, jen mně mrzí, že to nešlo hned.
Je to jak píše Solny.
Akorát myslím při registraci se strhne 1 NOK a po prvním průjezdu tech 300NOK. Pak jen jezdíš a nestaráš se. Po přihlášení do autopass pak vidíš kolik a kde si za co zaplatil, já to loni viděl už při návratu, kde jsem platil a kolik.
Registrace se dá udělat na přesné dny pobytu v Norsku.
Více nalezneš zde https://www.rybolovnorsko.cz/forum/index.php?sekce=vypis-tematu&id=296&str=0
Abych byl férový, tak dnes mi pan Křívánek (konečně) odeslal balík, zatím dle sledování zásilek sedí na podací poště, ale budu doufat, že při mém štěstí ho brzy doručí ke mně.
Myslím, si že věci nabrali správný směr nejen díky tomuto fóru.
Takže, až bude zboží doma, dám vědět, abych byl opravdu objektivní a pomohl s rozhodnutím dalším možným zájemcům si něco objednat.
Pánové pokud jsem někoho urazil, tak se omlouvám.
Šlo mi jen o to, že pokud bych věděl už dřív, že někdo si zboží objednal zaplatil a nedostal nic, tak bych jistě stejnou chybu neudělal, tak proč bráníte někoho, kdo je tohoto schopen a nechcete, aby se i ostatní dozvěděli, že takový problém tu je a byl. Proč pokaždé, když se někomu něco nelíbí má snahu o zamčení či ukončení diskuze? Není fórum to správné místo abychom si sdělovali své postřehy, radosti, ale také problémy s nákupem? Nebo je to jen pro vyvolené, aby diskutovali že tamto nebo tamto je dobré a nebo zlé?
Nikdo tu nehodnotí směr podnikání pana Křivánka, to jak podniká je koneckonců jeho věc, ale nebylo by dobré, aby i ostatní lidé, kteří chtějí něco koupit věděli, jaká může být realita?
Připomenu jen pár diskuzí, které tu probíhají ohledně lokalit, špatná loď, špatné ubytování atd. má snad někdo snahu tyto diskuze ukončit, nebo píše někdo u nich, že nemáme hodnotit jak v dané lokalitě majitel podniká? Myslím, že ne.
Takže ještě jednou se omlouvám, pokud jsem někomu svým příspěvkem způsobil újmu nebo pohoršení, ale záměr nebyl někoho poškodit, nebo urazit, záměr byl varovat další čtenáře tohoto fóra.
Hezký den Candaaa
kvlada napsal:
Pana Křivánka neznám,ale v sobotu večer jsen si přes internet objednal zboží,obratem potvrzeno a dnes na dobírku doručeno.Upozorňuji, zvláště Stana, že jsem nakupoval po druhé a vždy OK.Jestli je překupováno nevím,ale vždy někdo vyrábí a většinou druhý prodává.To dělá i Sim. a všichni obchodníci.Já prostě mám zkušenosti s p. Křivánkem dobré.
Kvlada
Asi jste jeden z těch šťastných.
Mě osobně je jedno, jestli to někdo někde koupil a prodává dál, to je prostě obchod. Mě osobně vadí, že jsem objednal zboží, zaplatil převodem na účet, a nemám ani jedno. Na dostupnost zboží jsem se pro jistotu dotázal před objednáním a pán Křivánek mi potvrdil, že je k dispozici.
A proč to tu tak rozepisuji? Jen proto, aby ostatní nedopadli jako já, tzn. být chudší o 2 tisíce.
Jak tu psal už někdo přede mnou, je vrchol neochoty a drzosti, neodpovídat na emaily, nezvedat telefon a pak tu večer a během dne vesele komentovat příspěvky.
Candaaa napsal:
Tak dnes jsem se konečně dovolal a pán Křivánek mě ujistil, že mi naviják pošle, hned jak ověří, že dorazila platba (udělá to snad dnes,dle slibu).
Doufám tedy, že další report už bude jen o tom, jak jsem nadšený z dodaného navijáku.
Tak do dnešního dne nemám ani peníze ani zboží. 🙂
Velice smutné takové chování pana Křivánka.
Telefon už mi raději ani nezvedá, jen posílá sms, že nemůže momentálně mluvit.
Tak dnes jsem se konečně dovolal a pán Křivánek mě ujistil, že mi naviják pošle, hned jak ověří, že dorazila platba (udělá to snad dnes,dle slibu).
Doufám tedy, že další report už bude jen o tom, jak jsem nadšený z dodaného navijáku.
snori napsal:
Já taky čekám od 26.1. na gumu a formy, ale co už asi nejsem dostatečně dobrý člověk! Jediné co mě opravdu štve je že pan Křivánek neodepsal ani na jeden mail. Například: Omlouvám se ale vám to nedodám, Křivánek. I to by stačilo!
Ano, toto by stačilo i mě, posílám peníze z5, zboží nenám, nebo tak něco.
Kdybych nezaplatil převodem na účet asi bych to neřešil a šel bych dál. Když jsem tu četl příspěvky lidí, kteří tu pravideně a věcně přispívají a jsou spokojení, tak jsem předpokládal, ža nějaké špatné zkušenosti jsou asi jen omyl.
VR napsal:
Dobrý den.
Objednávka zaplacena převodem 4.3.2015.
Také doufám (zatím marně už 42 dní), že objednané zboží někdy uvidím. S panem Křivánkem jsem problém řešil po telefonu celkem čtyřikrát (naposledy před týdnem).
Z diskuse jsem vyrozuměl, že se asi nejedná o úmysl. Pan Křivánek toho má asi hodně.
Nic méně trpělivost mi dochází.
Tak to snad bude moje objednávka vyřízena dřív než za 42 dní, čekám na naviják, který mám do Norska, a když ho dostanu až po návratu, bude mi k h….
-
AutorPříspěvky