Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Trajekt
- Toto téma obsahuje celkem 181 odpovědí. Do diskuze (68 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel JAKABO a poslední změna proběhla před 9 roky a 6 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
#102803 4.2.2015 v 19:25
Borek napsal:
Trajekt Gdaňsk- Nynashamen a zpět ( Polferries M/F Wawel ), first minute ticket, auto do 6 m délky , 2,2 m výšky, kajuta pro 4 osoby, jedeme 3, cena 5000 SEK = 563,5 EUR, pro info
Gratulujem. Presne rovnaká objednávka 14.1.2015 ma stála 6.610,-SEK =764,77,- EUR:-(:-E:-( Neplačem, len uvažujem, čím to je??? My sa plavíme 11.6. tam a 25.6.2015 späť.
#102872 5.2.2015 v 16:50Pro vojtko: na doplnění, já to objednal 8.1.2015
#102892 6.2.2015 v 9:00Nedá mě to a taky přispěji názorem. Já po celkem dlouhé době co jsem hledal, podotýkám pro mě, ideální cestu. Jsem se ustálil na způsobu co nejrychleji tam a zpět. Cesta Praha – Oksfjord. To samozřejmě zahrnuje i nejlepší ekonomiku. Určitě spousta z vás namítne pohodlí na trajektu a odpočinek. Osobně to nevidím jako takovou výhodu. Speciálně u dlouhých a tím i drahých trajektů se prodlouží cesta a konečná únava je srovnatelná. Mě cesta trvá v průměru 39 hodin a to podotýkám, že vůbec nezáleží v kolika řidičích to jedete. Osobně považuji za horší hodně chtivých řídit. Za stejnou dobu jsme to zvládli i s přítelkyní ve dvou. Výhoda je pokud jedete v tolika aby se dalo na sedačku lehnout. Nyní trochu té ekonomiky, cena za trajekt a most je cca 132EUR, může se o pár lišit. Cena za naftu, Mercedes ML 270 spotřeba 270L za cestu to je při dnešní průměrný ceně cca 350EUR. Pokud to sečtu jsem na cca 500EUR. Hlavní výhodu spatřuji v tom že nic neobjednávám, nejsem stresovaný, že nestihnu objednaný trajekt nebo, že nepojede. Ještě jeden můj osobní poznatek, i cesta se spaním v kempu je stejně únavná. Sice spíte ale pořád jste tři dny na cestě a to se na vás podepíše. Po takové době na cestě se i nejlepší party projeví jistá míra ponorkové nemoci, která vzrůstá s délkou jízdy.
#102897 6.2.2015 v 11:21poteh – Sto ľudí,sto názorov. Ja považujem aj cestu za dovolenku do Nórska/zastávka na Trostigen, odpočívka vo Švédsku pri jazere na kávičku/. Až raz sa ti stane to,že oderieš auto na plech/ako partia husky19/,potom zmeníš názor.Aj my sa raz dostaneme k obytnému autu a cestu si užijem ešte viac,že Jirko/husky19/.A cesta trajektom je tiež
pre mňa zaujímavá.
Ale čo Norek,to iný názor.
Prajem ti pohodové a rýchle cesty bez NEHODY.
#102901 6.2.2015 v 11:55potech-podle mne, je tvá úvaha čistě ekonomická. Vyspat se v kajutě a vysprchovat se považuji při cestě na sever za základní věc, která se projeví především na bezpečnosti jízdy a celkové pohodě. Když už do té dálky jedu, tak chci vidět i jiné, než koridor cesty. Sever Norska jsem jel už všemi možnými cestami a to záměrně, abych něco viděl. Stojí to víc, ale jestli mám zaplatit např. 25 nebo 28 tisíc už takovou roli nehraje. Budeme v budoucnu jezdit přes Gdaňsk, ikdyž je to dražší, ale ta pohoda za to stojí. Příjezd na trajekt je nutno brát s rezervou. Čím blíž k trajektu, tím mohu mít při rezervě času více zastávek a nižší rychlost. Abych se vyhnul trajektu, tak půl Evropy nehodlám objíždět. Je to věcí názoru, jednomu vyhovuje to, druhému jiné.
#102902 6.2.2015 v 11:57poteh napsal: … po celkem dlouhé době co jsem hledal, podotýkám pro mě, ideální cestu. Jsem se ustálil na způsobu co nejrychleji tam a zpět. Nyní trochu té ekonomiky, cena za trajekt a most je cca 132EUR, může se o pár lišit. Cena za naftu,…
Ještě jeden můj osobní poznatek, i cesta se spaním v kempu je stejně únavná. Sice spíte ale pořád jste tři dny na cestě a to se na vás podepíše.
JAKABO napsal: poteh – Sto ľudí,sto názorov. Ja považujem aj cestu za dovolenku do Nórska. Až raz sa ti stane to,že oderieš auto na plech/ako partia husky19/,potom zmeníš názor.
Ale čo Norek,to iný názor.
Prajem ti pohodové a rýchle cesty bez NEHODY.
Plne súhlasím s Jakabom. Aj tá najrýchlejšia a najlacnejšia cesta sa v okamžiku môže zmeniť na cestu najdrahšiu a najdlhšiu. A s pribúdajúcim vekom sa táto pravdepodobnosť pri dvojdňovej nepretržitej jazde (deň/noc)bez odpočinku z roka na rok zvyšuje.
#102904 6.2.2015 v 12:16Vyzkoušelijsme několik variant.Do středního Norska
1/ Rostock-Gedser(tajekt 2hodiny,bez objednání,někdy i čekání 2hodiny)potom klasika na Oslo(poplatky)a nahoru po přetížené “6”
2/Sasnitz-Trelleborg(kajuta pro dva řidiče-stejně nespali ) a zdlouhavá cesta švédskými okreskami,bez poplatků
3/ jednoznačně vítězí-Puttgarden-Rodby-trajekt bez kajuty, 40 minut
a potom před Udevalla doprava po 172 až do Norska na “3” a k cíli na Bakkan-Wahl.Trajekt jezdí každých 30 minut,nikdy jsme nečekali.Celá cesta bez poplatků,malý provoz(ještě jsme našli zkratku-nemusí se do Arviky),potom po “3”.Vychází to na 29 hodin i s přestávkami.
Většinou střídají tři řidiči.
Cesta tam jde zvládnout bez problémů-všichni jsou odpočatí z domava,horší je to zpět-po rybolovu rozhozený den a noc,únava působí víc,musí se častěji střídat řidiči-ale to všichni znáte.Nic neobjednáváme dopředu,cesta je klidnější a bez stresu.
Šťastnou cestu tam i zpět všem přeje Děda.
#102907 6.2.2015 v 12:44deda napsal: Vyzkoušelijsme několik variant.Do středního Norska
Šťastnou cestu tam i zpět všem přeje Děda.
Nazdar Děda. My tento rok Bakkan po dlhej dobe vynechávame a ideme do Hasviku. Vyskúšali sme už tiež všetko okrem tvojho variantu 3. Ten možno skúsime na budúci rok. Budeme tam 17.-29.4.2016. Zajtra ideme do Prušánok a 7.3. do Brna. Ak by ste išli tiež, môžeme sa tam stretnúť.8-)
#102921 6.2.2015 v 16:08deda napsal:
Vyzkoušelijsme několik variant.Do středního Norska
1/ Rostock-Gedser(tajekt 2hodiny,bez objednání,někdy i čekání 2hodiny)potom klasika na Oslo(poplatky)a nahoru po přetížené “6”
2/Sasnitz-Trelleborg(kajuta pro dva řidiče-stejně nespali ) a zdlouhavá cesta švédskými okreskami,bez poplatků
3/ jednoznačně vítězí-Puttgarden-Rodby-trajekt bez kajuty, 40 minut
a potom před Udevalla doprava po 172 až do Norska na “3” a k cíli na Bakkan-Wahl.Trajekt jezdí každých 30 minut,nikdy jsme nečekali.Celá cesta bez poplatků,malý provoz(ještě jsme našli zkratku-nemusí se do Arviky),potom po “3”.Vychází to na 29 hodin i s přestávkami.
Většinou střídají tři řidiči.
Cesta tam jde zvládnout bez problémů-všichni jsou odpočatí z domava,horší je to zpět-po rybolovu rozhozený den a noc,únava působí víc,musí se častěji střídat řidiči-ale to všichni znáte.Nic neobjednáváme dopředu,cesta je klidnější a bez stresu.
Šťastnou cestu tam i zpět všem přeje Děda.
Letos jedu prvně střední norsko a tak jsem zkoumal možnosti dopravy. Vaši variantu 3. jsem zvolil jako nej, už ji delší dobu studuji a jsem rád, že se jen utvrzuji ve svém rozhodnutí pro tuto trasu.:-)
#102930 6.2.2015 v 17:47Naprosto respektuji názory ostatních, prezentoval jsem jen své zkušenosti. Chápu hlavně kolegy Slováky pro které je to na most daleko. Jen by mě zajímalo jak to přežívají při zpáteční cestě ryby. Jak je udržíte zamrazené tři dny což je doba kterou to dle příspěvků jezdíte.
#102944 6.2.2015 v 18:16poteh- Máme polystyrénové bedne,ktorých steny majú 6cm hrúbku a je to bez problémov.
Možno by si mohol založiť vlákno- Prevoz mrazených rýb z Nórska.Táto diskusia tu možno už je.
#102945 6.2.2015 v 18:18Moje zkušenosti s třídenní cestou a výdrží zamrazených potravin tam i ryb zpět – bez problémů vydrží. Používáme modré bedny , prodává Makro, cenu si nepamatuji ale bylo to do 300 CZK.
#102948 6.2.2015 v 18:35ja mám 40 litrový mrazák v aute a ryby doveziem domov zamrznuté na kosť. A odber elektriky nemá tak veľký aby nemohla byť mraznička zapnutá celú cestu a tých 6 hodín na trajekte v pohode vydržia zamrznuté.
Tiež som klasické polystyrénovú bedňu ovalil presne na mieru 3 cm hrubým tvrdeným polystyrénom a ryby sú v pohode.
#102952 6.2.2015 v 20:15Peter (JAKABO) plnně s tebou souhlasím. I my si na cestu plánujeme dost času a i tu cestu si užíváme. Obytné auto pro 6 lidí se sprchou a postelemi je super cestování.
Apropo. Nechceš s námi jet letos obytňákem na Soroyu? Stále mám jedno místo v květnu volné!!!8-)8-)8-)
#102964 6.2.2015 v 22:52Borek napsal:
Moje zkušenosti s třídenní cestou a výdrží zamrazených potravin tam i ryb zpět – bez problémů vydrží. Používáme modré bedny , prodává Makro, cenu si nepamatuji ale bylo to do 300 CZK.
V lednu jsem ji tam kupoval a stála přesně 266,-Kč (Praha – Stodůlky):-)
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Trajekt