Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Doprava na ryby
- Toto téma obsahuje celkem 199 odpovědí. Do diskuze (68 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Piva a poslední změna proběhla před 1 rokem a 1 měsícem.
-
AutorPříspěvky
-
#51512 30.1.2013 v 20:43
Naki vymyšlené to mám tak, že nejspíš by osádku tvořili 2 řidiči + 6 pasažérů. V jednom je to bláznovina, která se dá realizovat s tím,když by se jelo trajektem alespon 8 hodin. Dle cílové destinace,aby řidič stihl udělat pauzu v řízení. (nekamenujte mne poznámkami o AETRu, dle kterého by to mělo být 11hodin)
Vapno Koukal jsem na ceny,které nabízí CK, zjištoval, atd, přičemž nejlacinější rybaření v norsku jsem našel za 5000 na osobu i s dopravou. Což v tomhle případě je jednoznačně nevýdělečné.
A co se týče vlastní nabídky – musel bych být CK, já jsem jen agentura, pro drobné výlety, na cestovku musí být jiná koncese, která má mnohem tvrdší podmínky, než co máme u dopravy (konkrétně VŠ cestovního ruchu…., popřípadě rekvalifikace + 6 let praxe….) Mojí podstatou a hlavním zaměřením je doprava. Moje ideály jsou, najít partičky lidí, který řeknou chceme jet, víme kam, jezdíme tam X let a nebaví nás řídit. Chceme jet VIP třídou a můžem si to dovolit. Zaříděj si ubytování, lodičky, povolenky, atd a my je pouze odvezem a přivezem zpátky do čech.
No tak teď zas Vy! :)))
#51513 30.1.2013 v 20:56netas napsal: Naki vymyšlené to mám tak, že nejspíš by osádku tvořili 2 řidiči + 6 pasažérů. V jednom je to bláznovina, která se dá realizovat s tím,když by se jelo trajektem alespon 8 hodin. Dle cílové destinace,aby řidič stihl udělat pauzu v řízení. (nekamenujte mne poznámkami o AETRu, dle kterého by to mělo být 11hodin)
Vapno Koukal jsem na ceny,které nabízí CK, zjištoval, atd, přičemž nejlacinější rybaření v norsku jsem našel za 5000 na osobu i s dopravou. Což v tomhle případě je jednoznačně nevýdělečné.
Ok,a co ubytování řidičů,počítám tak 30 euro na jednoho za den. Při 10 denním pobytu cca 600 éček za oba. A co plat řidičů,přece tam nebudou celý pobyt zadarmo. To se asi taky bude muset promítnout do ceny dopravy.
A co se týče vlastní nabídky – musel bych být CK, já jsem jen agentura, pro drobné výlety, na cestovku musí být jiná koncese, která má mnohem tvrdší podmínky, než co máme u dopravy (konkrétně VŠ cestovního ruchu…., popřípadě rekvalifikace + 6 let praxe….) Mojí podstatou a hlavním zaměřením je doprava. Moje ideály jsou, najít partičky lidí, který řeknou chceme jet, víme kam, jezdíme tam X let a nebaví nás řídit. Chceme jet VIP třídou a můžem si to dovolit. Zaříděj si ubytování, lodičky, povolenky, atd a my je pouze odvezem a přivezem zpátky do čech.
No tak teď zas Vy! :)))
#51514 30.1.2013 v 21:07Naki I to vše se promítne do ceny. Nicméně k tomu je nutno přečíst i ty poslední 2 řádky co jsem napsal. Vše je pouze o nabídce a poptávce, netvrdím, že tam chceme jezdit každý týden, nicméně 3x za léto by to nemusela být špatná zkušenost. Třeba se najde někdo kdo bude mít zájem, třeba ne. Uvidíme. Nicméně k ceně která tady padla do destinace Bakkan tak to není tak daleko od nás. Takže si myslím, že nejsme zas tak moc offtopic.
#51515 30.1.2013 v 21:12To netas: nic ve zlým, ale nabídka 12,40 Kč/km je mimo rámec možností, dovolím si tvrdit většiny těch, kdo tyto stránky navštěvují.
Pro Tebe je do jisté míry měřítkem příhodné ceny to, co zde nabízí CarRent Brno. Kdyby jejich ceny byly drahé, už by tu nejspíš neinzerovali.
My si například nepůjčujeme auto, abychom se denně zabývali, kolik km nalítáme a hledali do Norska zkratky, aby se nám to vyplatilo. My potřebujeme auto na pohodovou cestu tam a zpět. Když k tomu přidáš při cenách CarRentu plat řidiče, který tam bude 10 dnů jen “čumět”, zase to budeš mít dražší a tudíž nezajímavé.
Zajímavé by byly podmínky, kdy bys nabízel alespoň službu se stejnou cenou jako Brňáci. To by Norci z Čech nemuseli lítat do Brna, ale jeli by raději kratší cestu k Tobě ke Kolínu.
U mne hraje roli ještě další věc a to je přátelská “vazba” mezi mnou a Nakim, který nám auto v Brně doposud půjčuje. Dám mu v této chvíli přednost i když je to k němu dál.
Jestli však Tvá nabídka bude ještě výhodnější, abych kvůli ní řekl Nakimu, “sorry, Kolíňák je výhodnější”, přijedu si půjčit k Tobě.
Ale zase je to jen můj pohled, nejsem tu jenom já, je tu spousta dalších part, které budou nabídku hodnotit jinak a přijdou si půjčit k Tobě.
#51516 30.1.2013 v 21:20Step: Já jsem se snažil hledat kolik přijde půjčení Forda dle místních odkazů po pročtení fora,nicméně jsem na nic nenarazil. Sejde na to kdo je do toho kolik ochoten investovat. No je mi to jasné, nicméně to byl jen nápad a chtěl jsem slyšet názor i kritiku,kterou se tu dočítám. Takže v pořádku. 🙂
Co se půjčování týče, mít mikrobusy jako jsou od forda – 6 nebo 9 míst, tak bych se toho asi nebál a šel do toho. Přeci-jen to není zas až tak drahý povoz. Ale auto,který je jediný v republice a stavěný na zakázku jen tak nepůjčíme. 😎
Maximálně můžeme nabídnout odvoz k Nakimu do půjčovny! 😀
#51520 30.1.2013 v 21:48To netas: není to jednoduchý ….
#51521 30.1.2013 v 21:49Chci poděkovat Stepovi a ostatním za pochvalné komentáře k tomu,co děláme pro Vás,rybáře poblázněné norským rybolovem.S plno přispívajícími se jsem se stal během té doby dobrými, s některými i kamarády na celý život. Dal jsem si trošku práce s rekapitulací roku 2012,a tady je výsledek. V loňském roce využilo našich služeb 46 výprav směr bájný sever. Bylo najeto něco málo přes 300 tisíc kilometrů s našimi Transity. A hlavní je,že bez jediné nehody a problému. Za to musím všem poděkovat a přát si,ať to vydrží i v roce letošním, ale taky i letech následujích. Možná to ani nevíte,ale hodně velké díky od Vás patří i Simovi,který mě do toho v dobrém slova smyslu dokopal a my s touhle službou pro Vás fungujeme již čtvrtým rokem. I když to kolikrát nění lehke spaní.
#51522 31.1.2013 v 0:09To netas: cena 12,40 Kč/km by byla dobrá, kdybych chtěl jet na jednodenní výlet třeba na Karlštejn. Na “bájný sever” to máš cca 7000 km (tam a zpět), tzn. 87000,-, k tomu připočítej trajekty a ubytování pro 2 řidiče a jseš na ceně dost přes 100000,-. My si půjčujeme Transita taky od Nakiho (velká spokojenost) a za volantem se nás střídá 4-5.Jedeme to cca 43 hodin. Neumím si představit, že tuto štreku by jste odřídili nonstop ve dvou. Tvůj nápad by možná mohla využít nějaká parta, která jezdí do jižního, nebo středního Norska, neradi řídí a jezdí to dvěma auty.
#51523 31.1.2013 v 1:12Tak jsem vypl stroje a su zase tu.
1. Víte, že FORD CARENT je největší autopůjčovna v Brně ?
Ne-li na Moravě ?
2. My jsme řešili dopravu na Soroy 2012 taky Tranzitem. Jelikož jsme se rozhodli pro jedno vozidlo pro 6 lidí na poslední chvíli, Bohužel Naki již auto neměl. Našli jsme jiné ,9 míst XL, cenově dobře.Pro 6 lidí super. Najeto 35 000 km. Jedinou nevýhodu mělo, že dovnitř bylo moc vidět, což jsme museli vyřešit nálepkama. Narovinu. Vidět po dvou dnech vkuse cestuící posádku , není dobrý pohled. Šlapalo jako hodinky. Sim by mohl říci, jak jsme doháněli časové ztráty.
3. Věřím, že by Naki mohl zatlačit na vedení, aby dalo na Norsko ještě pár aut. Určitě by se využili.
Jinak Ze SOROY jsem dovezl jednu kšiltovku, která není moje , ani mojí družiny. Když mi napíše ten, to ji nechal na na večírku u nás na Baráku ( SIM, ŠROUBEK a spol. ) , kde jsme tančili s TOULAVOU CIKÁNKOU tvar , barvu a nápis na ní, rád mu ji dovezu na sraz do Prahy. Toto je poslední výzva.
Poté ji daruji na charitu, nebo si ji nechám, jelikož je moc hezká.
#51527 31.1.2013 v 5:24Naše parta používá renault master. Jsme s ním taky spokojený.
Jednu vadu ale má, a to je špatný rádio. Přemejšleli jsme o zapojení malýho notebooku do měniče z 12V na 220V. Notebook pak propojit ještě kabelem s menším LCD monitorem, kterej by byl někde v zadní části auta a ještě k tomu PC repráčky. Vyřešilo by to muziku,filmy,mapy,atd. jenom nevím, jesti by tuhle konfiguraci měnič i auto utáhly.Tak jsem se chtěl poradit, jsetli s takovýmhle tuningem nemáte někdo zkušenosti, nebo jak to řešíte vy.
#51528 31.1.2013 v 5:27-krivanek- Jinak Ze SOROY jsem dovezl jednu kšiltovku, která není moje , ani mojí družiny. Když mi napíše ten, to ji nechal na na večírku u nás na Baráku ( SIM, ŠROUBEK a spol. ) , kde jsme tančili s TOULAVOU CIKÁNKOU tvar , barvu a nápis na ní, rád mu ji dovezu na sraz do Prahy. Toto je poslední výzva.
Poté ji daruji na charitu, nebo si ji nechám, jelikož je moc hezká.
….Pennka to asi nebude,že? – Si nedovedu tohohle človíčka představit bez čepice…:-D
#51578 31.1.2013 v 19:25eduso
Na měnič vpohodě utáhnu i herní notebook MSI 19 palců, ale záleží na samotném měniči kolik dává příkon (či výkon, nebo volty případně Watty… v tomhle se nevyznám). Vím jen že měničů je plná řada, tak si pořiď raději výkonější.
A taky počítej s trochu vyšší spotřebou paliva.
#51580 31.1.2013 v 19:36to edusho: my po cestě na tv nečumíme, ale posloucháme rádio. Po přejezdu hranic do Němec však máš utrum. Řešili jsme to CD a DVD, ty jsou však hned ohrané. Loni jsme použili FM transmitter do auta USB,SD. Zapíchneš to zásuvky 12V, naladíš na některý z kmitočtů na rádiu, kde nehraje žádná stanice, zapojíš flešku s písničkami v MP3 formátu, kam se jich vejdou tisíce a jedeš. Cena transmitteru 123 Kč
#51583 31.1.2013 v 20:05eduso
Mám v aute trvalo zapojený menič a skutočne utiahne nielen NB. Mám z neho vyvedenú predĺžovačku na 5 zásuvkového psa. Používam ho už asi 7 rokov a bez problémov utiahne 3 NB a nejaké nabíjačky mobilov, foťákov a kamier. To bolo zatiaľ maximum, čo som tam mal zapojené. Samozrejme rýchlovarnú konvu to neutiahne ale holiaci strojček určite.:-D:-D:-D
môj má výstupné napätie 150W
#51584 31.1.2013 v 20:28to stipko: neblbni chlapům hlavu. Jestli máš měnič z 12V na 220V a výkon je 150W tak ti na to poběží max 1 notebook nebo pár nabíječek na mobil nebo foťák. Když kouknu na napáječ k noťasu tak údaj 220V 1,3A po vypočítání výkonu ( P = U x I ) mám výsledných 286W (max). Přes tvůj měnič bych ho mohl maximálně dobít.
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Doprava na ryby