Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Doprava na ryby
- Toto téma obsahuje celkem 199 odpovědí. Do diskuze (68 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Piva a poslední změna proběhla před 1 rokem a 1 měsícem.
-
AutorPříspěvky
-
#51434 30.1.2013 v 6:33
S kamarádem, který mě vzal poprvé do norska jedu letos po čtvrté. Stabilně jezdíme my dva + další známí, většinou jeho. Vždy mu chci přispět na náklady za přípravu vozu a amortizaci. Má VW multivan a příprava před cestou se pohybuje okolo 5000,-. Vždy mě pošle někam…,ale jsou i tací, které to ani nenapadne.Druhá parta co s náma jezdí, tak to dělá tak, že majitel vozu neplatí náklady na cestu.Je to na každém,jak si to udělá.
#51437 30.1.2013 v 6:58respi napsal: Jirik napsal: Step napsal: Takhle jsme jeli na Bakkan poprvé, VW Caravela a dvě rakve na střeše, zadní trojsedadlo bylo za trest, nebylo tam možné natáhnout nohy a spalo se v sedě. Brr..
Já s tím souhlasím, proto poslední cesty byly vždy dodávkou (naložili jsme i to, co jsme nepotřebovali), letos to bohužel bude jen multivan. Co se pohodlí týče … Cesta Louny – Frederikshavn 10 hodin, pak 12 hodin trajekt s kajutou do Osla, a pak už je to i s malým trajektem necelých 600 km … a jsme mladí kluci až na výjimky do padesátky, takže pohodička
a já svým Roumstrem v pohodě až k Ambasade. Cesta k Benovi super,jiřik jediný pomocník!!! cestu zpět řidič zvládl(test) pouze já !! synátor 16.let navigátor…
Škoda, že ti to letos nevyšlo 😕
#51439 30.1.2013 v 7:02Tušil jsem,že vyvolám bouři ve sklenici vody. Ale všem těm, co si myslí,že je nemorální požadovat příspěvek na amortizaci: Jezdím do Norska (střední Norsko)10 let, 2x ročně = což tedy je tedy celkem cca 90 -100 tis km. Pominu-li (ale proč?) pořizovací cenu nových aut, tak údržba není jenom o oleji, pneumatikách a brzdových destičkách. Kde jsou výdaje za pojištění, čepy a další a další výdaje spojené s provozem každého auta? Co je tedy více nemorální, požadovat za svezení nic nebo něco?
#51441 30.1.2013 v 7:12Norkovia jazdím do Norska už 15 rokov a boli sme už zo všetkými druhmy aut.minibus Peugeot,Maecedes,WW,Nisan jep a najlepšie riešenie je Ford Transit 5-6 mistný a zásadne z požičovne Ford Carent od Nakiho.Je to najpriestranejšie auto môže sa človek natiahnuť obrovský priestor na batožinu.Nosíme zo sebou mrazák 300 litrový a veťa ve
vercajchu.V cene sú super služby a ochota Nakiho.Spotreba do 8 l/100km
Jazdíme minimálne 2x ročne.Lauvsnes pri Namsose 2300km a Soroza 3500km.
pri ceste sastriedajú všetci účastníci čo je veľm pohodlné aj pre starších členov výpravy nad 60 rokov.Prespíme na trajekte Rostoc-Treleborg pohodlne v kajute s č lôžkami.doporučujem otestovať niet pohodlnejšie auto v tejto kategórii.
Peter:-)8-)
#51454 30.1.2013 v 12:29Hele,podle mě nemá cenu nikoho osočovat ,zda si vezme či nevezme něco na amortizaci.Každý z nás ví,co stojí pěkný auto a co stojí dobrý pravidelný servis.
Je to hlavně o tom,dopředu si narovinu nastavit pravidla a podle těch jet,aby nebyla zkur….ná celá dovolená.
My když někam jedeme ,tak se to řeší tak,že kdo bere auto ,neplatí si oběd ,případně vstupenku na koncert,lupen na fotbal apod.Nebo neplatí jedno tankování ……
Ale je to všechno o lidech ….stejně jako celý život -:))
#51455 30.1.2013 v 12:44To Peter: trajekt Oslo -Frederikshaven je lákavý s 12 hodinami odpočinku a spánku, jenže když se necháš zlákat nočním životem na trajektu, tak je to o probdělé noci u piva a 6 hodin ztráta času. Když se pak vyloďuješ ve Frederikshavenu, tak po silnici bys byl tou dobou už za Hamburkem. Jeli jsme tak jednou a shodli jsme se, že akorát utratíme víc peněz. Pravda, vysprchovali jsme se. 😀
#51456 30.1.2013 v 13:05Chlapi,kdo jezdíte trajektem do Oslo – jak tam probíhá vylodění??
Myslím z hlediska pravděpodobné kontroly na chlast …..
Je ta pravděpodobnost stejná jako po silnici a nebo větší??
Díky Ota
#51457 30.1.2013 v 13:14Já bych řekl, že podstatně větší než při cestě po silnici ze Švédska, případně než z trajektu Hirsthals – Larvik 🙁 🙁
#51458 30.1.2013 v 13:20Já si to myslel…dík za potvrzení -:))
Je sice pravda,že poslední asi tři nebo čtyři roky nás zastavili vždy po překročení hranice ,pokaždé to bylo mezi 2 – 3 ranní a vždy byli velice příjemní a tolerantní.
Tak budeme zase věřit!!
#51465 30.1.2013 v 14:07
Pafka napsal:
Já bych řekl, že podstatně větší než při cestě po silnici ze Švédska, případně než z trajektu Hirsthals – Larvik
souhlas, v Oslu nás v posledních letech zastavili a kontrolovali pokaždé, ať už jsme přijeli z Dánska či z Kielu. I když, kdysi dávno, kolem roku 2005 nás zastavili, zabavili alkohol a ještě jsme platili velmi citelnou pokutu v noci ve Svinesundu, takže asi jak kdy
#51485 30.1.2013 v 17:51otapa napsal:
Chlapi,kdo jezdíte trajektem do Oslo – jak tam probíhá vylodění??
Myslím z hlediska pravděpodobné kontroly na chlast …..
Je ta pravděpodobnost stejná jako po silnici a nebo větší??
Díky Ota
Vloni jsem jel trajektem Frederikshaven – Oslo. Časový plán nám narušilo zdržení s celníky v Oslu. Zastavili každé auto a někoho odstavovali k prohlídce. U nás se spokojili pouze s rozhovorem, ale fronta z trajertu k celníkům nám trvala dobrou hodinu.
Zpátky z Norska jsem se chtěl pokud možno celníkům vyhnout a někde přespat. Zvolili jsme švédské Tockfors hned u norských hranic. Přespání naprostá spokojenost (a levné v nové chatce). Zážitek byl přechod hranic. Při jízdě Norskem vás cedulí vítá každá nová správní jednotka. Tak jsme na GPS napjatě sledovali a očekávali přibližující se státní hranici se Švédskem. Najednou jsme zaregistrovali nápisy ve švédštině a byli jsme ve Švédsku. Žádná celnice, žádní celníci, žádná cedule státní hranice prostě nic, tedy aspoň jsme si ničeho nevšimli.
Zpáteční cestu jsme pro urychlení volili přes Oresundský most a trajektem Rodby – Putgarden. Velice pohodovou jízdou od Aure i s přespáním nám cesta do středních Čech trvala 36 hodin.
#51487 30.1.2013 v 17:56otapa napsal:
Chlapi,kdo jezdíte trajektem do Oslo – jak tam probíhá vylodění??
Myslím z hlediska pravděpodobné kontroly na chlast …..
Je ta pravděpodobnost stejná jako po silnici a nebo větší??
Díky Ota
Největší. Nejdrsnější celnice v Norsku. :-x:-x:-x:-x:-x
#51489 30.1.2013 v 18:08Kluci,díky za odpověďi,je jich přehršle. Snad to do konce týdne prolouskám. 😀
Ty CK jsem zkoušel, ale jsou to hamouni, nechtějí dopravce s 1 minibusem.
Jinam moje myšlenka byla ta, odvést partu lidí tam, s nimi tam přečkat danou délku rybaření.
Samosebou nemám zatím žádná konkrétní čísla, zatím si jen přemýtám myšlenky…
Nicméně v minibusu máme luxusní sedačky, klimu, LCD telku i ledničku na sváču.
Kufr taky není nejmenší, celých 3,5kubíku místa. Myslím, že dost na pruty, zavazadla i rybky cestou domů (pokud tedy vozíte)
Do přílohy přidávám fotku busu, pro představu. Kdyby se mnou chtěl někdo prodebatit tohle téma napřímo, budu jen rád, jsem skoro furt na mailu info@adnetik.cz popřípadě na FB. 🙂
Díky… Jinak i pár věcí najdete na http://www.adnetik.cz
#51506 30.1.2013 v 19:45to netas: Jak to máš namyšlené se šóférama? To pojedete alespoň 2 řidiči nebo to chceš odřídit sám? Ta zotpovědnost za posádku bude velká.
#51510 30.1.2013 v 20:00netas: výborný, z mého “norského pohledu” ,dobrý nápad. Ale!
Nejlépe, kdyby jsi se stal takovým horečkovým norským otrokem, jako my všichni ostatní. Tím, by se i v tvém zájmu snížili náklady všech rybářů. Chce to prověřit ceny s nabídkami CK a tvými možnostmi.
Určitě posléze musíš nabídku předložit sám!
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Doprava na ryby