Co je prosím lepší při cestě na sever - oblast Narvik, Tromso. Podle mapy je nejdelší cesta přes Dánsko trajektem až do Osla - do středního Norska tuto cest využíváme a potom dále po E6, nebo je lepší a rychlejší cesta přes Švédsko a E4.
Co je prosím lepší při cestě na sever - oblast Narvik, Tromso. Podle mapy je nejdelší cesta přes Dánsko trajektem až do Osla - do středního Norska tuto cest využíváme a potom dále po E6, nebo je lepší a rychlejší cesta přes Švédsko a E4.
moc díky za Vaše poznatky, sám nevím, kterým přechodem jet, neboť neočekávám nějaké pašování alkoholu ale může se stát, že něco navíc mít budeme, musím vyzkoušet tu aplikaci v mobilu k zaplacení cla na alkohol. Cigarety snad kontrolovat nebudou, mě 2 krt na 12 dnů nestačí, tak to bude asi pakec.
Rozhodně bych také raději někde cestou jenou na klid přespal, cice jsme mladí padesátníci, ale 3300 km a také slušná porce.
Takže budu rád za každý poznatek, který ještě připíšete, věřím, že si jej s chutí přečte i někdo další.
Odpovědět
VENDYS:
studuji tu trasu, moc nechápu již v Německu , přoč nejedete přímější cestou na Rostock, ale proti gustu...., za těch více než 20 jízd do Norska jezdím vždy po A8, je to kratší a úplně volná cetsa prakticky kdykoliv, tato co jezdíte Vy je podle mě zbytečně dlouhá
ten sever je zajímavý, ty okruhy po fjordech mohou být krásné, jestli je to spojeno s tím, že přechod v Kilpisjarvi byl lepší, než Kautokeino, chápu to. Jestli již jsou oba velké as pravidelnou kontrolou všeho, nevidím důvodu, proč nezvolit kratší cestu přímo na Altu
Jinak mě ještě napadlo jet na Narvik, před hr. přechod Bjornfjell, zase km navíc, ale možná klid a pohoda na čáře
fakt díky za podněty a komentáře
Odpovědět
Radek Ano máš pravdu, tato trasa je ještě zpřed 3 lety, kdy se dalo jet trajektem Sassnitz Trelleborg, který jsme využívali od Stena Line. Tento trajekt už bohužel nejezdí, takže letos pojedeme Rostock Trelleborg. (Soroyu v červnu už jsme byli nuceni 2x odložit víš kvůli čemu) Jinak přechod Kilpisjarvi jsem opravdu využívali pro jeho klidnější provoz, sice všechno nad limit proclíváme, ale i tak se nechceš moc zdržovat. Vím, že nyní už je tam nový přechod, stejně tak jako na Kautokeino (myslím, že ho před 3 roky dělali, když jsem jel v zaří na Loppu, ale nejsem si tím úplně jistý). Takže pokud se tam v červnu dostaneme, tak nejspíše využijeme Kautokeino a pak přes Altu, kde je cesta opravdu plynulejší. Jinak jezdíme ve 4. a dávame to na pohodu, když se v noci nechce nikomu řídit, tak prostě zastavíme a dvě tři hodinky spíme v autě. Fakt nemá cenu nikam spěchat, máme velkou rezervu a pak prostě maximálně několik hodin počkáme na trajekt na Soroyu.
Odpovědět
Ešte máš aj spoločnosť Unity line.pl a tá jazdí Swinoušjie - Trelleborg a iné trasy.
Odpovědět
Chlapi jen dotaz, my využíváme trajekt Fehmaren - Rogby a jinak vše po ose ( na Soroya). Přijde nám to nejrychlejší. Pět řidičů v pohodě non stop. Nikdo tenhle trajekt nejezdíte?
Odpovědět
záleží na tom, jak často jezdí, já poslední léta jezdím vždy Putgarden-Rogby, když nám ujede, za pár desítek minut jede další, žádný stres, že nestíháme
Odpovědět
dobry den mám dotaz jel jste někdo loni z ostersundu na přechod valsjobyn jak to tam vypadalo děkuji
Odpovědět
Ahoj, jen jeden poznatek …. Pokud jde o cenu alkoholu a cla, tak dobrý rum koupený u nás a clo, vyjde dražší, než ho koupit přímo v Norsku. Například láhev Zacapa co u nás stojí cca 1400 je v Norsku cca 1600. Pokud přidáš k dovozové ceně 265 NOK clo, je to nesmysl vozit od nás. U domácích lihovin a levnějšího pití to možná smysl má …
Odpovědět
Čau kámo, máš pravdu, byli jsme loni nakoupit v jejich obchodě alkohol, když se nám to trochu " zvrtlo" a podivili jsme se, že to není zas až tak drahé, myslím za láhev dobré whisky jsme platili okolo 700-800 Kč
Odpovědět