Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Bakkan Wahl 2011
- Toto téma obsahuje celkem 1,948 odpovědí. Do diskuze (120 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Duke a poslední změna proběhla před 13 roky.
-
AutorPříspěvky
-
#16574 21.1.2011 v 6:37
Zkusili jste někdo u Benna prohodit v satelitu kartu za naši CS link? Už mě ta ČT24 po třetím dnu leze krkem a připojení přes net nestíhá…
#16576 21.1.2011 v 7:27Ahoj Petře,
trochu jsem nepochopil Tvou odpověď, ale my jezdíme ze Sassnitzu, nebo Rostocku do Trelleborgu, když jsem to srovnával cenově, tak poplatky přes mosty jsou vyšší než za trajekt, projedeš ještě navíc benzin nebo nafutu, ale to by nebyl takový probém. Horší je, že když dojedeme do Sassnitzu, tak už jsme tak zbití, že se těšíme na delší odpočinek. Nedovedu si to představit jet v tahu.My vyjíždíme večer kolem 18.00,při rychlejší trase po mostech se vyjíždí v kolik? Trajekt k Benovi jede nejdříve v 7,30 ráno a nástup je po 9.takže ušetříte jen to , že vyjedete později, zase musíte vstát si kolem půlnoci ale to stejně neusnete, protože jste nervozní jak saňky v létě. Prostě mosty jsou pro mlaďochy, my starší volíme pohodovku.
Co se týká přechodu S/NO tak na benzinku s velkým kruháčem a obchodňáky přijíždíme kolem 21.30 natankujem občerstvíme se odpočnem si trochu a hranice přejíždíme kolem 23.00, musíme dávat moc pozor, pokud je chceme zaregistrovat, zpět to projíždíme ve dne, ale nikdy jme tam neviděli ani světlo v oknech.Posledních pár let se snažíme odjíždět z neděle na pondělí, pro jistotu.
#16577 21.1.2011 v 7:442Rk + All
Já si taky myslím, že kombinace s trajektem je lepší, i když se třeba neprospíš, určitě si více orazíš. My jsme do loňska jezdili trasu Sassnitz – Trelleborg (myslím si, že je to časově kratší než z Roztocku), ale potom ta trasa Trelleborg – Bakkan je hrozně dlouhá a jsou to vlastně 2 noci beze spánku a ten dojezd k cíli už je i v pěti řidičích na knot.
Proto letos uvažujeme o trajektech z Dánska. Původní nápad byl Frederickshavn – Oslo (představa postele na 8 hodin po cca 1100 km absolvovaných kilometrech je svůdná), ale problém vídíme v tom, že v Oslu jsme v 18.00 hodin a první trajekt z Valsetu jede v 09.00 hodin (najíždíme v neděli). Jelikož na cestu z Osla potřebujeme cca 8-9 hodin (dle zastávek), představa čekání od 03.00 do 09.00 hodin na trajekt ve Valsetu je zrůdná. A pak samozřejmě ještě zvýšené riziko kontroly celníků. Zpátky ale tímhle trajektem pojedeme na 99%. Teď zvažujeme ještě variantu Hirsthals – Larvik, nemáme k ní však zatím bližší poznatky. Trajekt by měl jet na 100% v 17.30 (možná i ve 22:15, ale to bude třeba prověřit – někde uvádějí, že ano a někde, že ne). To by se dalo vyjíždět jeden den ráno, po cca 1100 km si 3,5 hodiny orazit na trajektu a potom přes noc dojet zbývajících cca 800. To mi nepřipadá úplně špatný, ale?
Máte někdo s touhle možností zkušenost? Berou na tenhle trajekt např. Tranzity? Na kolik vyjde 1 cesta? Díky, Pafka
#16578 21.1.2011 v 8:312 Pafka:
Podívej se přímo na stránky ColorLine
Odjezdy a ceny jsou děleny podle měsíce viz odjezdy
Berou i Transity.
Například : nejlevnější zpáteční jízdenka (bez kajuty) v dubnu 2011 vyjde na 228 EUR (Transit do 5 m + 6 osob).
Jedna cesta pak 114 EUR.
Doba plavby 3:45 hod.
A nebo obrátit se na paní Janku, ta má přes tyto věci OBROVSKÝ přehled a jistě Vám ideální trasu navrhne.
#16579 21.1.2011 v 8:46MifakM napsal:
otapa napsal:
Ahoj,v čem vidíš vaši trasu přes vodu lepší než Sassnitz – Trelleborg??
Případně Rostock.
Díky Ota
Jak píše sroubek, každému sedí něco jiného. Je potřeba to vyzkoušet
Ale obecně :
Trasa přes mosty je o něco rychlejší a levnější, ale má nevýhodu že si lidi v autě neodpočinou.
Naproti tomu na trajektech si odpočineš, můžeš se vykoupat (pokud si zaplatíte aspoň jednu kajutu). Máte možnost teplého jídla a nákupu ve free-shopu. Je to sice finančně nákladnější a pomalejší, ale máte pohodlí. A před dlouhou cestou na místo pobytu je ten odpočinek k nezaplacení. Kdo takto jel apsoň jednou ví o čem mluvím.
Jasně – to chápu,že každému sedí něco jiného.Ptal jsem se proto,že nevidím skoro žádnou výhodu cesty přes Dásko.Do středního Norska jedu letos po osmé.Vždy jsme jeli buď z Rostocku nebo Sassnitze.Loni poprvé přes Dánsko – v podstatě z toho důvodu,že jsme tam nikdy nebyli a chtěli to vidět.Protože jsme obě cesty jeli v noci,neviděli jsme skoro nic – pouze osvětlený a drahý most.Spousta km navíc.Ani ten čas nebyl nijak úžasný. Snad možná i proto,že jsme zvyklý přijíždět k trajektům s minimální rezervou.A peněžní rozdíl opravdu žádný.Jen pro doplnění – jezdíme s VW Transporter + vlek + 6 osob.Sice to má asi 8,30 ale na trajektu vždy se štěstím do 8metrů!!
Takže letos se určo vrátíme na trajekt.Ještě 78 dní a startujeme.čau Ota
#16580 21.1.2011 v 9:092 otapa
Naprosto s Tebou souhlasím. Já už jinak než trajektama asi jezdit nebudu.
#16581 21.1.2011 v 9:22Ahoj,kdysi jsme jezdili několik let také z Dánska do Osla,ale často nás v oslu kontrolovali celníci,a co si budeme povídat,nevozíme všicni alkohol dle předpisů.Ale zase ta kajuta a odpočinek na trajektu je super.
Mára
#16582 21.1.2011 v 9:262 mara45
Proto se Oslu a E6 nejraději vyhnu a jezdím na Bakkan trasou jak ji popisoval Rk na předcházející stránce.
#16583 21.1.2011 v 9:372 MifakM
Co si myslíš o té trase přes Histhals – Larvik? Oslu by se dalo taky vyhnout a nebo projet mimo dobu navazující na příjezd trajektů. Mě se to nezdá úplně nejhorší – hlavně mě na tom láká že by to vyšlo na 1 noc jízdy a po trajektu je dojezd jen 700 km do Valsetu. Pafka
#16584 21.1.2011 v 9:59Tak možnost to je. Zkusit se má přece všechno ;-), ale nikdy jsem tak nejel, takže nemůžu posoudit. Respektive z Hirstals do Larviku jsem trajektem jel, ale jeli jsme pak k Bergenu.
Jak se koukám na Google, tak se platí mítné asi na dvou silnicích, ale jinak asi v pohodě.
Jel bych asi takto : GOOGLE
#16585 21.1.2011 v 10:16To Pafka a MifakM: do Larviku jede trajekt bez lůžek a jízda trvá jen 4 hodiny. Podle jízdního řádu odjíždí z dánska v deset večer, takže seš ve dvě ráno v Larviku. Na rozchlastání to není a sedět můžu i v autě. Uvidíme. Jediná výhoda, že vjedeme do Norska brzy z rána a objedeme Oslo. To je ta trasa z MifakM posledního příspěvku.
#16586 21.1.2011 v 10:22MifakM napsal: Tak možnost to je. Zkusit se má přece všechno , ale nikdy jsem tak nejel, takže nemůžu posoudit. Respektive z Hirstals do Larviku jsem trajektem jel, ale jeli jsme pak k Bergenu.
Jak se koukám na Google, tak se platí mítné asi na dvou silnicích, ale jinak asi v pohodě.
Jel bych asi takto : GOOGLE
Takhle jsem si to právě představoval, tak ještě uvidím, jestli nepřijou nejaké negativní zkušenosti. Díky, Pafka
#16587 21.1.2011 v 10:26Step napsal: To Pafka a MifakM: do Larviku jede trajekt bez lůžek a jízda trvá jen 4 hodiny. Podle jízdního řádu odjíždí z dánska v deset večer, takže seš ve dvě ráno v Larviku. Na rozchlastání to není a sedět můžu i v autě. Uvidíme. Jediná výhoda, že vjedeme do Norska brzy z rána a objedeme Oslo. To je ta trasa z MifakM posledního příspěvku.
Mám obavu, že ten trajekt ve 22.15 v sobotu nejede, takže se nás netýká – museli bychom jet v 17.30. Na trajektech do Treleborgu jsme normálně spávali na lavicích či podleze ve spacáku, v tom nevidím problém. No, ještě uvidíme – každopádně díky za info, za kolik to máme. takže stejně jako STEP za 114, nebo snad dnes už za 113? Nějak se to blíží 🙂
#16588 21.1.2011 v 12:442 Pafka
Trasa Frederikshavn – Oslo není 8 hod. spánku,ale jen asi 5,5 jelikož Tě v 16,00 hod vyhodí z kajuty (vzbudí Tě již o půl čtvrté). Ale posl. 2 hodiny oslofjordem jsou moooc pěkné.
Tato trasa je ale velmi levná, mimo víkendové dny jsem vloni v květnu platil za jednu cestu (MB Viano + 4 lidi + kajutu pro 4) celkem 440 NOK, tedy asi 1400 Kč:-)
#16589 21.1.2011 v 13:082 MP
Ja teď dával jen pro zajímavost v červnu dodávka + 6 osob + 1 kajuta tam a 2 zpět a cena 525 EUR což je už celkem ranec. To raději pojedu z Rostocku a mám to o 200 EUR méně.
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Bakkan Wahl 2011