Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Bakkan Wahl 2011
- Toto téma obsahuje celkem 1,948 odpovědí. Do diskuze (120 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Duke a poslední změna proběhla před 13 roky.
-
AutorPříspěvky
-
#16544 19.1.2011 v 18:46
to Pafka:my pojedeme takto,je to na trajekt kolem 26h,tak se tak nějak přizbůsobíme ať sme tam ráno kolem 8-10,ale ještě sem to podrobně nestudoval,snad ta mapa půjde otevřít…
#16545 19.1.2011 v 18:50jindras.t napsal:
sroubek282 napsal: jindras.t napsal:
Zdravím všechny Bakkaňáky.Parta z Úval a Loun nástup 2.6.2011-12.6.2011. Již se nemůžeme dočkat
tak to mi budem akorát odjíždět domů…..ve které chatě budete..
Ahoj jezdíme do chaty Mormorsuta ale boužel už v ní nebylo volno tak prvně jedem do Maristua a Drengstua.Jedu na Bakkan již po osmé. Vždy jsme jezdili poslední týden v květnu a první v červnu ale boužel už nebyl volnej termín. Doufám že budete podávat info
Tak to se budeme střídat my spíme v chatě Drengstua,ale nevím jestli se tam potkáme.
Určitě budu podávat info,jak tam budem,pokud čas dovolí,v Norsku není nikdy čas….:-)
#16546 19.1.2011 v 18:52Beda napsal:
Pafka napsal:
2 Beda
V pondělí jsem se stavoval u Michala a říkal mi, že už Vás je 14
To bude mazec, co,
Pafka
Ahoj Pafko
Jo bude to obrovská skupina, myslím že v takové sestavě dáme bránici opravdu potrápit
No tam bude sestava,ještě my tam dojedem a všichni sme strašně mlčenlivý…. a ještě se tam potkáme na pár dnů s Pafkou,už sa těším…
#16547 19.1.2011 v 19:34Zdravím všechny nadšence Bakkanu. Letos se podruhé chystáme na lov a rád bych poprosil všechny, kdo tuto lokalitu znají, zda by mohli do fora hodit vyřezy z mapy s popiskama míst, kde je dobré se zastavit. Jako např. popis ZOO, 2 majáky atd. Určitě by to všem pomohlo, kdo má rád tuto lokalitu.
Taky bych se chtěl zeptat, zda je možné se dostat na Melstein s běžnýma loděma, nebo je na to potřeba si pronajmout kutr? Má smysl zajíždět k Husoya a kam tam?
My jsme převážně úspěšně chytali v okolí 2 majáků, ale někam dál jsme se nepouštěli, což by letos mohlo být jinak, když na Torfride jsou docela robustní lodě 40HP.
Jinak my tam budeme 17.4-27.4.2011
Předem díky všem za pomoc a informace.
#16549 19.1.2011 v 20:222 Ivolibal
Podívej se loňské vlákno Bakkanu, určitě jsou tam nějaké mapky od Bédi a hodně rad, velkou mapu pak dělal určitě MifakM jak na loňském vlíknu tak ve vláknu ARCIV MAP. Jinak na ten Melstein by vám měl s přehledem stačit alubot. Pafka
#16554 20.1.2011 v 6:37To ivolibal: za dobrého počasí se k Melsteinu dá zajet, my jsme k němu jezdili zprava k severní straně, na opačné straně by měli jít halibuti, to jsme ale nezkoušeli. Na Husoya jsme také dostali typ, na pobřeží směrem na volné moře. Je to však také dost daleko, chce to mít rozhodně zaručené počasí. Poslal jsem Ti zprávu.
#16556 20.1.2011 v 11:28sroubek282 napsal:
to Pafka:my pojedeme takto,je to na trajekt kolem 26h,tak se tak nějak přizbůsobíme ať sme tam ráno kolem 8-10,ale ještě sem to podrobně nestudoval,snad ta mapa půjde otevřít…
naše trasa na Bakkan
Ahoj,v čem vidíš vaši trasu přes vodu lepší než Sassnitz – Trelleborg??
Případně Rostock.
Díky Ota
#16557 20.1.2011 v 11:45To Šroubek,
ahoj Petře, Vaše cesta je trochu klikatá, hlavně ke konci u Trondheimu, co se týká zda jet trajektem, nebo po mostech to je věc názoru. My si aspoň trochu zdřímneme, ale v Udevale sjíždíme z dálnice a jedeme dál na Eda po 172 , 177 na 61 a dál po 2, 20 (210)na Elverum a dál po 3, potom kousek po 6,a v Berkaku sjíždíme na 700. V Meldalu je výhodnější jet po 701 je to rychlejší na 65ku a potom už je krásná široká cesta až do Orkdalu, de se napojujeme na vaši trasu.
Téměř celá cesta Norskem vede kolem nějaké řeky a poslední po 65ce dokonce lososové.
Nikomu ji nenutím, jen pro info, pokud by jste někdo chtěli zvolit jinou, než zaběhnutou trasu.
#16558 20.1.2011 v 12:12To RK: ja k to vypadá na přechodu S/NO – Morokulien – celníci jsou v klidu ??
#16559 20.1.2011 v 12:302 Rk
Taky jsme touto cestou jezdili a je naprosto pohodova.
2 petr
V pohode, jezdili jsme Norsko pres noc a Na prechod jsme dojeli po 22:00 hod a to tam nebyla ani noha.
Popisuji to i v lonskem vlaknu Bakkan Wahl
#16560 20.1.2011 v 13:43Nejel někto přes přechod Morukulien ve dne ??
#16563 20.1.2011 v 18:58Rk napsal:
To Šroubek,
ahoj Petře, Vaše cesta je trochu klikatá, hlavně ke konci u Trondheimu, co se týká zda jet trajektem, nebo po mostech to je věc názoru. My si aspoň trochu zdřímneme, ale v Udevale sjíždíme z dálnice a jedeme dál na Eda po 172 , 177 na 61 a dál po 2, 20 (210)na Elverum a dál po 3, potom kousek po 6,a v Berkaku sjíždíme na 700. V Meldalu je výhodnější jet po 701 je to rychlejší na 65ku a potom už je krásná široká cesta až do Orkdalu, de se napojujeme na vaši trasu.
Téměř celá cesta Norskem vede kolem nějaké řeky a poslední po 65ce dokonce lososové.
dík za radu,už to sleduju,mi tuto trasu našel net a jak říkám,ještě sem to přesně nesledoval,až teď sem začal,vaša cesta je taky asi dobrá,díky
Nikomu ji nenutím, jen pro info, pokud by jste někdo chtěli zvolit jinou, než zaběhnutou trasu.
#16564 20.1.2011 v 18:59otapa napsal:
sroubek282 napsal:
to Pafka:my pojedeme takto,je to na trajekt kolem 26h,tak se tak nějak přizbůsobíme ať sme tam ráno kolem 8-10,ale ještě sem to podrobně nestudoval,snad ta mapa půjde otevřít…
naše trasa na Bakkan
Ahoj,v čem vidíš vaši trasu přes vodu lepší než Sassnitz – Trelleborg??
Případně Rostock.
Díky Ota
každému pasuje něco jiného,nevidím v tom něco lepšího,ale nám to sedí prostě…
#16566 20.1.2011 v 19:50otapa napsal:
Ahoj,v čem vidíš vaši trasu přes vodu lepší než Sassnitz – Trelleborg??
Případně Rostock.
Díky Ota
Jak píše sroubek, každému sedí něco jiného. Je potřeba to vyzkoušet 🙂
Ale obecně :
Trasa přes mosty je o něco rychlejší a levnější, ale má nevýhodu že si lidi v autě neodpočinou.
Naproti tomu na trajektech si odpočineš, můžeš se vykoupat (pokud si zaplatíte aspoň jednu kajutu). Máte možnost teplého jídla a nákupu ve free-shopu. Je to sice finančně nákladnější a pomalejší, ale máte pohodlí. A před dlouhou cestou na místo pobytu je ten odpočinek k nezaplacení. Kdo takto jel apsoň jednou ví o čem mluvím.
#16569 20.1.2011 v 21:36Díky svému zážitku, kdy jsme jeli do Norska busem dvě noci a den, jsem se zařekl, že takhle už nikdy a loni jsme zvolili trasu podle Michala, kdy jsme jeli na Puttgarden přes mosty a tunelem den, noc a kousek. Směrem na Bakkan to šlo, ale zpět jsme se v autě kroutili jak hadi. Našel jsem na letošek auto od Nakiho, kde bychom měli možnost si alespoň jeden natáhnout kostru na zadním trojsedadle (pojede nás šest v devítimístném Fordu).I přes to se snažím najít trasu, kdy bychom nehonili čas, nemá to cenu, a noci na cestě tam i zpět strávili na trajektu. Díky diskusi tady to mám, dá se říci rozhodnutý. Zítra s tím jdu na širší grémium, také máme každý měsíc svůj malý sraz a u Svijan a nějaké dobroty od Kraťase to rozhodnem. S ohledem na to, že jedem v květnu, koupíme nejspíš trajektové jízdenky asi až na místě. Snad se vejdem. Už to máme “za 114”. To je ňák málo!
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Bakkan Wahl 2011