Líbí se mi vznik tohoto vlákna a pokud budeme psát své osobní zkušenosti bez léčení si nějakých osobních sporů a sympatií, bude určitě přínosem.
Já už mnoho let jezdím na podzim přes Hitraturistservice na Hitru, nebo Dolmoy. Má spokojenost je cca 95%. A to je, myslím, velká spokojenost. Ubytování odpovídající naším požadavkům a ALU lodě připravené a funkční. To malé snížení o 5% je hlavně z důvodu toho, že již druhým rokem nefungovala úplně správně GPS na jedné z lodí. Pro mne to ale není problém, neboť si vozím svého Garmina GPSmap 620. ;-)
Veškerá komunikace s organizátory, lépe řečeno asi koordinátory, je rychlá, korektní a věcná. Při letošním bookingu na náš termín a "náš" dům se jim vloudila chybička, kterou okamžitě kompenzovali slevou ve výši 266,-- EUR. A to je myslím solidní.
Jaro jsme již po tři roky navšívili Soroyu. Nemohu říci, že bychom měli nějaký zásadní problém. Při prvním pobytu tekla velice špatně voda u filetovacích stolů, ale další rok již bylo vše OK. Jak rychle toto Ahmad odstarnil, to nevím.
Jediné, co mne rozladilo při posledním pobytu na Soroya byl benzín a jeho nákup!!! A to hodně!!! To je něco, co opravdu nedokážu kousnout. Myslím, že Ahmad nemá zapotřebí prodávat benzín za 20,- NOK. Ke službám by se slušelo ho dovést za cenu jakou se tankuje na pumpě. A pokud už tedy ne, tak alespoň nepožadovat vrácení lodě s prázdnou nádrží. To je takový nesmysl, který jsem za svých 22 návštěv Norska ještě nikde neviděl a ani o něm neslyšel!!! A opatření, že mi na konci pobytu tedy doleje benzín delegát do plné nádrže, zase za zmiňovaných 20,- NOK/litr, mi přijde jako "Jsi sice debil, ale neboj, já ti pomůžu a spolu to vyřešíme". 8-O 8-O 8-O .
Tak jen pište, kamarádi, rád budu toto vlákno sledovat.