Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Kniha praní a stížnosti
- Toto téma obsahuje celkem 72 odpovědí. Do diskuze (30 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Babson a poslední změna proběhla před 9 roky a 1 měsícem.
-
AutorPříspěvky
-
#119523 9.8.2015 v 17:38
Pánové, tento nápad je to nejhorší co je možno udělat.Nic více.
#119524 9.8.2015 v 18:00scan napsal:
Pánové, tento nápad je to nejhorší co je možno udělat.Nic více.
Důvod ??
#119527 9.8.2015 v 18:42scan napsal:
Pánové, tento nápad je to nejhorší co je možno udělat.Nic více.
Rád bych věděl proč. Jestli tu chceš mít jen vše “nej” a “supr” tak je to :
1. špatné a zkreslující
2. napiš rovnou na úvodní stránku , že sem mají přístup jen ti, co jsou spokojeny a kritika sem tedy podle tebe nepatří
3.tohle snad není novinářský plátek, aby vždy procházel cenzurou než se něco zveřejní
4. špatná zkušenost některých z nás přímo s osobami správců, nebo majiteli kempů či jiných zařízení, nebo cestovkami a jejich přístupem určitě mnohým, z nám dost napoví a pomůžou při výběru lokality.
A dobrá reklama nebo nějaká nesplněná se sem taky vejde, není důvod proč sem i něco takové nenapsat.
Fakt by mně to docela zajímalo. Nemyslím si, že by tyto nebo i leckteré jiné stránky mněli mít vyhrazeno nebo přikázáno, co se může a co ne zveřejnit .
#119529 9.8.2015 v 19:41Souhls.
#119544 9.8.2015 v 22:46os napsal:
Tak mi to nedalo. Začalo se tu množit dost negativních připomínek na různé lokality. A to i na ty, které byly skoro “nedotknutelné a dokonale”. Třeba se tohle téma nechytne, nebo ho admin smazne. Tak co to psat do jednoho? Možná se dotyčný zamysli, jestli něco nezlepsit.
Dobré téma a autor os by měl asi také něco na srdci,ale nepochválil ani nanapsal co se mu kde nelíbilo. Já jezdím po Norsku od 93 roku a psala jsem tu jen o Korlinu a nedávno článek “Norsko je i o lidech” prošlo to bez povšimnutí,protože to psala baba.Najde se tu občas někdo, kdo napíše pravdu,ale jinak jen ,souhlasím,dobrej nápad a to je vše.Tak jaký to má význam?Je třeba uveřejnit,kde se co přihodilo,jaké bylo chování delegáta,či přímo CK.Já osobně si nemohu vynachválit pana Šišmu a jeho paní na Eidestrandě.Je velká škoda,že CK Honzanor musel kvůli panu majiteli mladšímu,odejít.Pan Šišma se velmi pečlivě staral o chod a spokojenost všech klientů.Každý měl svou mapu,kde označil ostrůvky číslem a v případě nějaké nehody jsme museli mít jeho tel.číslo,aby nám mohl pomoci. Každý večer nás navštěvoval po pokojích,pokecal a sdělil,jaké nás ráno čeká počasí.Nováčkům (když viděl,že přijeli s prázdnou) nelenil a jel s nimi na lovná místa.Byl vlídný a choval se prostě jako PAN delegát A tak si myslím a přeji všem,aby se setkávali jen s tavovým přístupem delegátů jako byl PAN HONZANOR.
#119550 10.8.2015 v 7:11To Vlastina: Myslím, že právě to bude kámen úrazu. Admin no nesmaže, alespoň ne do okamžiku, než se to tu začne množit vulgarismy. Je otázkou, zda se dokážeme držet výborného nápadu OSe, a budeme věcní a konstruktivní, nebo se nám to zvrhne v hájení a obhajování postojů a názorů.
V jednom naprosto souhlasím s KIMem. Za mne, nemáme reálnou šanci v Norsku něco změnit. Máme však právo změnit lokalitu. Osobně znám hodně norků, co stále jezdí do stejné lokality i přes to, že na ni pokaždé nadávají. Proč?
A přimluvil bych se za věcné a osobní zkušenosti.Nikoli plošnou bagatelizaci a deklaraci že “tato oblast /místo/” stojí za prd.Zazžil jsem to před 14 dny. Pokud by se naší party někdo zeptal, zda se vrátíme, odpovím že 100% ano. Pokud by se někdo zeptal kluků z čech, co tam s námi byli, jejich odpověď bude naprosto opačná. Ale co to skutečně svědčí o lokalitě?
#119551 10.8.2015 v 7:12Kniha přání a stížností-dobrý nápad,pokud se bude psát jen to k čemu by měla sloužit,klady,nedostatky,jak dlouho kdo kam jezdí není podstatné,vyřizování osobních problémú také ne.To,že jsmeČeši není žádný hendikep ba naopak,jen se nebát ozvat tam kde to je potřeba.
#119552 10.8.2015 v 7:53Teda pánové to opravdu jste se vším spokojeni, nebo nemáte prostě, dámy prominou, koule na to napsat svůj názor nebo zkušenost. Ještě jsem nemluvil s někým který by nenašel nějakou věc ke zlepšení. To, že si tady pouze chválíme úlovky tyto stránky jen pohřbívá. Určitě je informace o tom, že na lokalitě X není v kuchyni jediný nůž, nebo lednice nechladí. Teda já osobně by jsem takovu informaci před odjezdem ocenil.
#119556 10.8.2015 v 9:28to Vlastina: Na srdci toho mám hodně, ale momentálně se to bohužel netýká ryb. Letos ze zdravotních důvodů žádný osobní postřeh nepřidám. Letos pouze čtu toto fórum.:-( JInak jsem to byl já, kdo vloni rozpoutal poměrně divokou diskusi o cenách benzínu na Soroya. Víte, dělám v obchodě a službách, a pokud se mi něco nelíbí, tak to řeším. Nejsem tip jako bohužel většina Čechů, že to v sobě dusím, tomu dotyčnému nic neřeknu a pak ho pomluvím kde se dá. Někdo v tématu Hitra zmínil, že mu p. Dufek nevyřešil za celý pobyt televizi. Ok pro někoho nedostatek, kvůli kterému už tam nepojede, pro mě to není důležité a rád tam pojedu.
Ohledně pochvaly, těma se obecně šetří, ale jednu přece jen napíšu. Jednou jsem se na Soroya střídal s Michalem Simčem, ani neví, že mě viděl, neví kdo jsem a jak vypadám. Jeho komunikace a ochota je příkladná. Sime díky za pomoc a to jak se umíš chovat ke svým zákazníkům, škoda, že to nemůžeš vzít na Soroya na sebe. 😀
Stejnou zkušenost mám i s Honzou Dufkem, byl jsem tam jednou a vše bylo ok, i co se týká nákupu na jehop eshopu, tak si nemůžu stěžovat.
A nedostatky? Až se vrátí naše parta (beze mne) ze Soroya, tak třeba něco dodám.
#119557 10.8.2015 v 9:43Musím naprosto souhlasit s Kimem a Doršákem. Už jsem toho v Norsku hodně viděl i zažil, ale něco změnit, jako turisté, nemůžeme nic!!
Můžeme poukazovat, možná i nadávat, ale většinou zůstane u slibů.
Jeden příklad za všechny.
Psal jsem již na počátku tohoto fóra, že v září jezdím pravidelně na Dolmoy. Líbí se mi tam. Lokality jsou skvělé a cenově je to velmi příznivé. Když jsme navštívili “náš dům” poprvé, filetovali jsme na břehu pod širým nebem na starých stolech. Nevidím v tom problém. Rozhodně to není nic, co by mne odradilo od další návštěvy. Domácí při odjezdu hlásil, že příští rok zde bude již krytá filetárna. Další rok jsme filetovali opět pod širým nebem na starých stolech a další rok opět. Letos jedeme ke stejnému pronajímateli, ale do jiné chalupy. Tak se podívám, jestli už náhodou ta filetárna stojí. :-D:-D
Ale to jen na okraj a jen proto, že naprosto souhlasím s Doršákem o možnosti něco změnit. 😛
#119573 10.8.2015 v 17:04To Poteh:
Na Sandlandu ti majitelé účtovaly 20,- NOK za litr ? Kolik stál litr u Brytty na stojanu když jsi tam byl ? Pokud to byl tak obrovský rozdíl a kanystry byly poloprázdné tak jste se měli ozvat a nebo si zajet přeci pro benzín samy. Kanistrů je tam mraky. Steinora se nezastávám, ale nepřišlo mě, že by nekomunikoval. Ale je pravda, že pokud máš problém tak za ním prostě musíš jít. On sám nepřijde a nezeptá se jestli je vše ok. Jinak máš nějaké fotky toho smetiště ? Rád bych to docela viděl. Jediné co mě tam možná opravdu trochu vadí jsou neustále rostoucí ceny už tak drahých lodí. Nicméně toto tak nějak řešíme že si 4tyřka a nebo šestka vezme jednu lod, která i přesto pak stojí cca 8 hodin zbytečně v přístavu. Jinak si myslím, že je to tam naprosto špičkové místo z dobrým servisem…Ota
#119582 10.8.2015 v 19:18Tohle vlákno vítám, pokud si tu někdo nebude hojit osobní bolístky, i když vlastně patřím “na druhou stranu” – máme vlastní malý kempík v Norsku. Jen poznámka k těm odpadům, na něž padá dost kritických slov. Likvidace odpadů je v Norsku drahá (jako všechno), současně Norové mají téměř vše zálohované (plasty, plechovky od piva atd.). Takže trochu nepočítají s tím, že se tam objeví parta, která dovezla stovky piv v plastových lahvích, plecháče atd. I my máme někdy plné popelnice, protože dle sezony se odvážejí za 14 dní či týdně, plast u nás dokonce letos jen 7x za 6 měsíců. No zvládáme to jen taka tak, ale nikde se to nekupí. Jinak od Norů bohužel nečekejte nějakou rychlost – když něco slíbí, neznamená to, že to hned udělají.
Jinak mluvit o cenách benzinu, přístupu delegáta atd. je snad zbytečné. Benzin tady prodáváme za náklady, tj. cena na pumpě + olej a že bych hostům neporadil, kam na ryby, jak chytat, případně si s nimi někdy nevyjel, nepřipadá v úvahu. Pokud je to jinak, měl by se člověk ozvat hned na místě. Samozřejmě, že někteří hosté odjíždějí nespokojení, třeba když nenachytali to, co si představovali. Jsou to hlavně nováčci, kteří vidí všechny ty fotky a videa a myslí si, že metrovky se chytají denně, přitom se to na moři ani nestačili naučit. Ale my, co jezdíme do Norska třeba 20 let, víme, že je to jako jinde na rybách-někdy prostě neberou, jindy se můžou strhat. Takže i tohle riziko je do představ o rybaření v Norsku zahrnout.
#119602 10.8.2015 v 20:46prochor52 napsal:
Tohle vlákno vítám, pokud si tu někdo nebude hojit osobní bolístky, i když vlastně patřím “na druhou stranu” – máme vlastní malý kempík v Norsku. Jen poznámka k těm odpadům, na něž padá dost kritických slov. Likvidace odpadů je v Norsku drahá (jako všechno), současně Norové mají téměř vše zálohované (plasty, plechovky od piva atd.). Takže trochu nepočítají s tím, že se tam objeví parta, která dovezla stovky piv v plastových lahvích, plecháče atd. I my máme někdy plné popelnice, protože dle sezony se odvážejí za 14 dní či týdně, plast u nás dokonce letos jen 7x za 6 měsíců. No zvládáme to jen taka tak, ale nikde se to nekupí. Jinak od Norů bohužel nečekejte nějakou rychlost –
Milý pane, tak co tím chcete říci,aby jsme do kempíku nevozili pivo v plechu,či v lahvích? Máme si ho snad vozit v bandasce nebo v sudu?Chápu,že odvoz odpadu je drahý,ale i my jako klienti vás také platíme draze.(to se vztahuje na všechny kempíky)zatím si tu bolístky hojíte jen Vy.My si tu píšeme jen klady a zápory všech CK.Tam,kde se mi nelíbilo nepojedu a vrátím se třeba tam,kde nebudou mít problémy už jen s tím odpadem.:-(
#119603 10.8.2015 v 20:47Pro Otu, odpadky jsem si nefotil. Kanystry jsme měli vždy připravené a o možnosti tankovat u pumpy nepadlo ani slovo. Mě se zdálo, že lodě zrovna nejsou to nejlepší na tento druh dovolené. To ale nebylo důvodem mé nespokojenosti. Dost se naklánějí a vedle kabiny je to ve vlnách o strach. Někomu ale můžou vyhovovat. Cenu samotné lodě neznám bylo to v balíku od cestovky.
Dovedu pochopit, že tam jisté problémy s odpadem budou. Jen nechápu proč to máme jako zákazníci odnášet. Snad každý pronajímatel musí počítat s odpadky hostů.
Ještě k tomu názoru, že nic nezměníme. Já pamatuji doby kdy při odjezdu kontrolovali úklid a chovali se k nám jako uklizečkám a ne jako k hostům. Dnes již tento nešvar snad nikde není. Tady já se sním několik let již nesetkal. Jistě to bylo tím, že na ně jejich prodejci tlačili a poukazovali na to, že to není zrovna obvyklé aby hosté uklízeli.
#119606 10.8.2015 v 21:20Je pravda, že cena za odpad by měla být automaticky součástí ceny pobytu (v nájemném) a tudíž snad ani není nutné se o tom vůbec bavit. Co to stojí majitele, nebo pronajímatele mne jako zákazníka nezajímá. Pro mne je důležitá konečná cena. Jestli si neumí spočítat náklady na provoz není moje, ale jeho chyba a omlouvat svou neschopnost nebo neznalost tím, že klientí vozí sebou odpad je prostě víc než úsměvné.
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Kniha praní a stížnosti