Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Souhlas s Jindřichem. Taktéž měním na pilkrech trojhák za jednohák z těch shodných důvodů. HLAVNÍM DŮVODEM je mnenší pravděpodobnost vázky.
Zpátky k tématu. Sklouzlo to trošku jinam. Zažil jsem něco podobného jako Stroft, díky, bez toho nablití. Ke vší úctě k cestovkám, bych raději volil pojmetovatelnou menší skupinu, která hledá náhradu za jiného rybáře. Důvody? S cestovkou 1. Jezdí většinou ucelené party a nechtějí nikoho jiného na loď. Zažil jsem a vím o čem mluvím.
2. Nikoho neznáš a může být problém,aby tě vůbec přijali, natož poradili. Toť zkušenost, úvaha i rada.
Můj názor, i když to nemámn ověřené , ale chci to letos vyzkoušet.Pro spuštění pilkru je lepší, jeli háček na těžší straně pilkru. Myslím si, že to je vcelku logické. Není ale lepší opačný systém, kdy háček je na lehčí straně pilkru. Myslím si,že je přirozenější, aby při pilkrování byla vždy těžší strana pilkru blíže prutu. Totéž myslím platí i při přívlači. Pilkr má myslím přirozenější chod. Souhlas se Stepem a s němci.
Částečně souhlasím s Raca. Před děma roky jsem koupil Cormoran Corbos
510 za “nyní super cenu” 1499,-kč. Vydržel půl ” středního Norska ” a potom záhadný konec. Úplně ztuhnul, byl jsem rád,že jsem vytáhl návnadu(pilkr) bez ryby. S větší rybou by to asi bylo jiné gusto. Kamarád na lodi měl úplně stejnou značku a chytá s ním do dnes. Je to jako s autem a se vším. Je dobré věřit prodejci pro případnou reklamaci. To se mi úspěšně podařilo a dnes ho mám jako záložní k elektrice. Je to jen jeden z mála na levou ruku a navíc ještě pod prutem jako smekací. Mně to nedělalo problém, a pro sladkovovodní rybáře určité plus.
Nezajímají mě Nautily, které do vlákna jistě nepatří! Jinak ZAPA, myslím dost dobrý nápad. Já bych byl určitě pro z mnoha důvodů.
Uvedu ten pro mě nejdůležitější – někdy je na lodi hrozná nuda a člověk uvidí to, co nemůže jinak spatřit. Nemyslím si ani,že by se výrazně zmenšil rybářský prostor. Toť otázka, nechci-li jen masařit.
Čau fola, náhodou jsem našel článek,kde hledáš mořského vlka na Soroya. Jsem sám a moh bych doplnit, je- li to ještě aktuální. Nejlépe zaslat případné info na vapenikpepa@seznam. cz
Souhlas se všemi, kteří kritizují časté stěhování z místa na místo. Zkuste se ale vyjádřit k tomu, jak dlouho setrvat na místě, když echo nic neukazuje, nebo ukazuje a nic se neděje. Nebudu přeci stát na jednom místě, když úspěch je přinejmenším nejistý. Mnohokrát Bylo řečeno, že echo je sice pomocník, ale ne všeuměl. Musím přeci zkusit jiné místo. Mám letitou domněnku, že spolu s přístroji je důležitá mapa, intuice, zkušenosti s mořskou rybařinou, rybářská trpělivost.
Dalibor: se střídáním kapitánů 100% souhlas. Praktikujem také. Nevím ale, jak by se k tomu stavěli majitelé, kteří zpravidla chtějí jednoho a formálně zodpovědného.
Ja: dvakrát bych to bral, ale potřetí?
Není to sice vtip, ale “svatá pravda”. Citát Oty Pavla s malou úpravou: Chceš-li být šťasten hodinu,tak se ožer. Chceš-li být šťasten tři dny, tak se ožeň. CHceš-li být šťasten celý život, staň se rybářem.
scoox, vše najdeš zde: http://www.periscope.cz/doprava/trajekty/
A abychm se v příštím roce mohli opět těšit vytouženými úlovky. Hodně zdravíčka a pohody. Pepa Vápeník.
Již jsem tento videoklip někde viděl,přesto ho rád zhlédnu znovu. Velmi zajímavé samozřejmě pro nás “Norky”, jak ve vodní realitě dochází k záběru. Z lodě to neuvidíš. Je to poučné i z hlediska vedení nástrahy. Doposavad jsem se domníval, jak se asi nástraha v mělké či hluboké mořské vodě pohybuje. toto video to určitě zčásti ukazuje. Dík, jen tak dál.
Nerozumím slovu veklej/asi velkej?/. Je-li tomu tak, tak musím kostatovat, že velikostí a váhou je bohatě srovnatelný s ostatními. V žádném případě nepropaguji, nemám proč.
Vlastním Dendou Maru 4000 HP, a již dva roky, po deseti dnech používání v Norsku žádný problém. Pouze po a před zájezdem povrchní ošetření/přiložené olejíčky/. Nemohu porovnávat s ostatními,ale za sebe doporučuji.
Zappa, dík za radu i nabídnutou pomoc. Zjistím podrobnosti a když to nevyjde, s důvěrou se obrátím. Díky.
-
AutorPříspěvky