Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
otapa
ÚčastníkTaké se přidávám – tyto kleště mám třetí rok a maximální spokojenost…..
otapa
ÚčastníkAhoj – přidám svůj poznatek ohledně pevnosti šňůr a silonů.Před nějakým časem mě to dost trápilo a tak jsem tomu cosi věnoval.No a závěr??Mizerná pletenka má i méně než polovinu udávané mosnosti,průměrná někde kolem 60 -70%.Pouze špičkové věci určené spíše na šokové návazce se blížily 90%.Silony na tom byly podstatně lépe.Žádný snad neměl méně než 60 %.Průměr byl kolem 75 a dobré značky měly 90 – 100 % udávané nosnosti.Jo a s uzlama jsem si celkem vyhrál a měření jsem bral v potaz pouze tehdy,když to neprasklo v uzlu….Toď moje bohaté zkušenost.
otapa
Účastníkto PEN – tvůj odhad na mníky bych řekl ,že je správný.Rozhodně není problém kdykoli nějakého vytáhnout.Dřív jsem je nikdy nechytal,nevěděl jsem jednak kde a taky jsem neměl na to výbavu.Ale asi před třemi roky jsem trošku přezbrojil a vždycka alespoň tři dny věnuji jenom jim….Zatím největší měl asi 110 cm.Ale letos uvidí !!!!
Máš pravdu i s tím větrem.Je to tam opravdu dobře chráněný a nestává se moc často,že by jsi nemohl na vodu.Ale má to samozřejmě zase jiný nevýhody.A že by se to tam nějak množilo rybama přes metr délky se říci opravdu nedá…..
otapa
ÚčastníkPočkej – to snad ne???To si teď děláte srandu!!Toto jsem naposledy slyšel před 20 rokama o Mušovu!!??To mi chcete namluvit,že existují lidi (asi možná špatný výraz) kteří jedou 2000 – 3000 km do tak krásné přírody za účelem opatření ryb které potom prodávají???To si snad někdo děláte kozy – ne???
otapa
ÚčastníkTak jsem se rozhodl ,že pro letošní výpravu trošku přizbrojím a přikoupím GPS.Rozhodl jsem se pro zmiňovaný Garmin 620. Jen ještě nemám jasno – nabízí ho buď prázdný (za cca 17 .000 Kč) nebo s mapami jak autonavigace tak moře – např. Norsko za nějakých 29.000 ,tak zjišťuji jaká je možnost nějakého postahovaní map ,abych ušetřil pár korunek.Nevíte někdo???
otapa
Účastníkčauky tresko008 – jezdíme na Stenes ,skoro na konci fjordu u toho maličkého majáku.Někdy míváme tu starou malou chatku asi tak z 16. století,někdy nám majitel půjčí tu svoji velkou,bílou novou…
Už jsem tam byl v dubnu,květnu,červnu a září a duben jednoznačně nejlepší.Myslím ryby …ne počasí!!!
Ota
otapa
ÚčastníkVlkouši je to super,jen se zeptám – v případě variantu C by měla být možnost po návratu resp. po proběhnutí platby registraci (kartu + SPZ) zrušit.Pro jistotu….Nebo se pletu???
otapa
ÚčastníkAhoj, jedeme do Urke , 10.dubna , už po ……..
otapa
ÚčastníkNo jako by mi to bylo psáno z duše….přesně tento pocit jsem měl taky.Jezdil jsem se svým EAGLE Fisch Easy 245 DS a nebyl jsem z toho nijak nadšený.Proto jsem ho asi před týdnem prodal a chystám se investovat nejakou korunku…Jenže kdybych tak věděl co….Pořád mám nutkání zkusit 3D. Ještě mám 75 dní čas.Kdo nám teda poradí??
otapa
ÚčastníkAhoj,tak jsem to tu pročetl a nejsem z toho vůbec moudrý.Jezdíme tam už celkem dlouho a vždy jsme mýtné platily hotově.To jako že už nelze…???Jen pro doplnění – jezdíme po E6 trasu Trelleborg – Oslo -Lilelhamer.
Díky za vysvětlení,jak jste psali – nestojím o problémy…
otapa
Účastník[citace]MifakM napsal:
otapa napsal:
Ahoj,v čem vidíš vaši trasu přes vodu lepší než Sassnitz – Trelleborg??
Případně Rostock.
Díky Ota
Jak píše sroubek, každému sedí něco jiného. Je potřeba to vyzkoušet
Ale obecně :
Trasa přes mosty je o něco rychlejší a levnější, ale má nevýhodu že si lidi v autě neodpočinou.
Naproti tomu na trajektech si odpočineš, můžeš se vykoupat (pokud si zaplatíte aspoň jednu kajutu). Máte možnost teplého jídla a nákupu ve free-shopu. Je to sice finančně nákladnější a pomalejší, ale máte pohodlí. A před dlouhou cestou na místo pobytu je ten odpočinek k nezaplacení. Kdo takto jel apsoň jednou ví o čem mluvím.[/citace]
Jasně – to chápu,že každému sedí něco jiného.Ptal jsem se proto,že nevidím skoro žádnou výhodu cesty přes Dásko.Do středního Norska jedu letos po osmé.Vždy jsme jeli buď z Rostocku nebo Sassnitze.Loni poprvé přes Dánsko – v podstatě z toho důvodu,že jsme tam nikdy nebyli a chtěli to vidět.Protože jsme obě cesty jeli v noci,neviděli jsme skoro nic – pouze osvětlený a drahý most.Spousta km navíc.Ani ten čas nebyl nijak úžasný. Snad možná i proto,že jsme zvyklý přijíždět k trajektům s minimální rezervou.A peněžní rozdíl opravdu žádný.Jen pro doplnění – jezdíme s VW Transporter + vlek + 6 osob.Sice to má asi 8,30 ale na trajektu vždy se štěstím do 8metrů!!
Takže letos se určo vrátíme na trajekt.Ještě 78 dní a startujeme.čau Ota
otapa
Účastník[citace]sroubek282 napsal:
to Pafka:my pojedeme takto,je to na trajekt kolem 26h,tak se tak nějak přizbůsobíme ať sme tam ráno kolem 8-10,ale ještě sem to podrobně nestudoval,snad ta mapa půjde otevřít…
naše trasa na Bakkan[/citace]
Ahoj,v čem vidíš vaši trasu přes vodu lepší než Sassnitz – Trelleborg??
Případně Rostock.
Díky Ota
otapa
ÚčastníkAhoj,
mohl by jsi mi prosím poslat nějaký kontakt na Tebe,potřeboval bych hodit pár slov o echolotu 3 D a Norsku…..
Díky Ota
Buď sem a nebo na :ota.parizek@bauholding.com
-
AutorPříspěvky