Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
ani nepovídej, ale co tak sleduju počasí, tak to vypadá, že za ty tři tejdny by to mohlo tak akorát klapnout, letošní zima je hodně dlouhá… jen aby se umoudřily ty moje plotýnky, nedají mi pokoj, potvory 🙁
podívej se sem
Pokud bude fileťák v bedně, tak nic nehrozí. Mít núž u sebe v autě bych neriskoval a radši je všechny zabalil někam hluboko do bagáže…
Z mého pohledu je ta vlajka na pozadí loga trochu rušivá, nechal bych to logo samotné. Je velmi povedené, má i bílej okraj, kterej jej zvýrazňuje a je v ideální barvené kombinaci … osobně ale budu brát jakoukoliv variantu.
bobo: Nejednalo se spíše o Maestro karty? Já používám prakticky jenom Mastercard a zatím jsem s tím zaplatil všude, od MCDonalda v Lillehamru až po noční placení v automatu na benzínkách.
vysílačky taky používáme, tuším že nějaké starší Motoroly, základní řada a neměli jsme problém i na vzdálenost 3km. Pak už jsme museli na lodi vstát a dát vysílačku nad hlavu, ale i přesto jsme se do 4km domluvili i když byli větší vlny. Používáme je úspěšně i do auta, když jede víc skupin, to je možná ještě lepší využití co se týče bezpečnosti a domluvy ohledně zastávek. Je paráda, když může předvoj v klikatejch serpentinách upozornit na motorkáře nebo na dodávku se kterou se blbě míjí. Kdo má možnost, tak si je alespoň půjčte. Ideální jsou na tužkové baterie, které se dají v případě potřeby rychle vyměnit.
Narozdíl od většiny lidí tady na foru nejezdíme trajekty, ale jenom přes mosty a zatím nebyl v žádnou denní i noční dobu problém. Zavřené jsou jenom při extrémním větru, to se nám zatím nestalo.
treska008: to zas bude kolem majáku malá čeká kolonie 🙂 my nastupujeme 22.5. na protějším břehu
PS: abychom to tady nezahlcovali, dal jsem téma Hjorundfjordu do lokalit
Patrik: nechci tady p.Zapovi lézt do “zelí”, ale máme osobní zkušenost, když nás kontrolovali, tak kromě vest,minimální velikosti ryb a podobných náležitostí kontrolovali, jestli chytáme pouze na jeden prut. Prakticky se jejich výklad podobal s naším rybářkým řádem – když vláčím/pilkruji/držím v ruce “aktivně” prut, tak bych neměl mít druhý vedle nastražen. Jestli to je upraveno nějakým předpisem tak to netuším, každopádně toto je naše zkušenost z jedné kontroly.
Už jsem to psal ve staré diskuzi, nás kontrolovali jednou kolem Bergenu – jenom zpomalili a dalekohledem zjistili vesty a ověřili číslo lodi (majitel turisty na lodích asi musí nějak evidovat). Druhá kontrola byla trochu ostřejší, v oblasti Alesundu se pohybovala velká šedá loď (probřežní stráž, nebo vojáci..). Když nás zmerčili, zastavili, vypustili rychlej člun a tím objeli všechny lodě v okolí. Chtěli vidět, na kolik prutů chytáme (jeden nastraženej v ruce, zbytek musel ležet v lodi), jestli máme vesty, chtěli vidět i pasy ??, jak velký ryby máme na lodi. Pro pasy jsem se musel vracet 🙁 Nevim, jestli neměli co dělat, ale brali to dost poctivě. Na druhou stranu se nima dalo rozumě diskutovat…
-
AutorPříspěvky