Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
To leiter: Při cenové poptávce od Colorline chtěli za výšku nad 2m(což Transporter s rakví přesahoval)chtěli za loděnku 78 E příplatek za jednu cestu.Nerad bych tady prudil někoho jak dlouho jsme s vozíkem jeli,ale naše rychlost byla hodně vyšší než je povolené.V Norsku jsme jeli “předpisově” a v Německu taky víc než je obvykle.K těm řidičákům se můžeš mrknout tady: http://www.vsechny-autoskoly.cz/ridicske_opravneni/be , Musíš se podívat co máš uvedené v techničáku za hmotnosti a počítat to jako soupravu vozidel.
Pokud je MB Viano v techničáku vedené jako osobní vozidlu stačí řidičák na skupinu B (BE),pokud je ale vedený jako nákladní tak musíš mít C (CE).My jsme letos jeli s Colorline na trase Kiel – Oslo(a zpět) a cesta s vozíkem nás vyšla o 156 Euro(tam i zpět) levněji oproti rakvi.Měli jsme VW Transporter a vozík s celkovou délkou 3m.Ale každá lodní společnost má příplatky trochu jiné.
To MifakM :
Měl bych na tebe prosbičku,dala by se udělat mapa přibližne od UTM32N 7035629.0 462480.0 na severu UTM32N 7022469.0 470129.0 na jihu UTM32N 7039384.0 503620.0 na východě UTM32N 7025288.0 463009.0 na západě. jedná se mi o prostor Trondheimsleia .Kdyby tě to moc neobtěžovalo byl bych dlužník!Díky moc Honza.
Generali a Kooperativa mají lodě a motorové čluny vyjmuty z plnění,takže na toto pojistku ani neuzavřou.V Allianz mi nedokázali ani odpovědět.Přes německé cestovky jsem se připojišťoval i s “posádkou ve člunu”.Měli v tom zahrnuté i případy přírodních katastrof a záchrana při nich (myslím tím na moři).Nepřeju nikomu aby ho museli zachraňovat,ale vím,že i čechům se to stalo a tak mě zajímalo jestli někdo nemáte nějaké info (víc než “jedna paní povídala”).Záchrana na moři je zdarma pouze při zranění,ale né třeba při poruše lodi.
Tato značka se používá u elektrického kabelu,ale vlnovka může být použitá u blíže neurčeného kabelu(lana) nebo u neelektrického.
To MifakM: Ta vlnovka je podmořský kabel,může tak být značený i optický.
-
AutorPříspěvky