Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Záruční servis u zboží koupeného v Asii
- Toto téma obsahuje celkem 17 odpovědí. Do diskuze (11 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Navarchus a poslední změna proběhla před 6 roky a 10 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
#291225 2.1.2018 v 12:23
Ahoj během měsíce se chystám do Asie, tak mě napadlo, že si tam pořídím elektriku, protože jsou tam levnější než u nás. Zajímalo by mě, jak to bude se záruční opravu, uznají mě to u nás?
#291230 2.1.2018 v 20:33Ahoj během měsíce se chystám do Asie, tak mě napadlo, že si tam pořídím elektriku, protože jsou tam levnější než u nás. Zajímalo by mě, jak to bude se záruční opravu, uznají mě to u nás?
tady s tebou vybehnou jak z horkym popelem. Servis funguje jen na zakoupene zbozi u nas.
#291242 3.1.2018 v 8:23U nás platí, kde sis to koupil, tam svoje zboží reklamuj.
#291292 4.1.2018 v 11:57Koupil jsem si ve státech Iphone, tady se po roce posr.al a odmíttli mě ho tady opravit. Tak jsem ho hodil do koše. Pokud koupíš výhodně a levněji, poneseš riziko, že ti to tady nikdo neopraví.
#291298 4.1.2018 v 14:16Ahoj Norýci – kluci já se divím jedné věci ( hlava mi to nebere ) už také jezdím na ryby nějakých dvacet let a mohu říct , že mne nikddy nenapadlo a špekulovat nad el.multíkem za nejlevnějš a ještě odkudsi .někdo tu napsal ,že je lepší u nás a opravdu nepříjdeš o servi ani záruku .Myslým že toto by nám zasvědceně mohl říct Sim. Omlouvám se za můj názor . Hezký den VIKI
#291315 4.1.2018 v 21:08Podle mého když si koupim navijak v cizině tak prijdu max o záruku, ale když ho budu chtit poslat na servis v čechách který si zaplatim tak by problem být asi nemel ne???
#291316 4.1.2018 v 22:06……. není tomu tak , už jen proto že, a to vím dobře z mé zkušenosti u jiných kolegů.jsou třeba jiné profily závitů .není to ani metrickej ani NPT a ani W , je to prostě americkej – stoupání M ale vrcholový úhel G,a to je velký problém a druhá věc je , že pro náš trh jsou udávané v mm,kdežto v nějaké cizině většinou v palcích nebo malý rozdíl v inche . na tosi dávejte pozor.jinak nic proti navijákum koupených v cizině.čau VIKI
#291317 4.1.2018 v 22:33Nevim no mam navijak primo z japonska s anglickym dysplejem takze podle meho je urcenej pro evropsky trh. Ja to proste beru tak ze ten navijak pouzivam zřídka a když se o to člověk trochu stara tak by to melo neco vydržet. A servis sem mel na mysli, jakoze rozebrat vycistit promazat.
#291337 5.1.2018 v 17:27Ahoj PEPO tvů názor je v naprostěm přádku , v Anglii se měří v palcích. Ano když si nářadí hledíš není čehoho se obávat . Zdraví Titranista VIKI .
#291437 10.1.2018 v 9:50Ahoj během měsíce se chystám do Asie, tak mě napadlo, že si tam pořídím elektriku, protože jsou tam levnější než u nás. Zajímalo by mě, jak to bude se záruční opravu, uznají mě to u nás?
Ahoj, žádný obchodník ti nepřijme zboží do reklamačního řízení, pokud nebyla věc zakoupena u něj. Všichni se řídí heslem: “Kde jsi koupil, tam reklamuj.” Měl jsem i požadavky na reklamování zboží, které zákazník koupil v Německu. Ne, ani zboží z Německa nepřijmu na reklamaci. Co se týče pozáručního servisu, tak u elektrik platí, že do Evropy se vozí jen určité modely, které mají podporu ND. Takže dobře vybírej, co si koupíš, protože životnost elektriky s podporou ND je někde 10-12let. Když si koupíš špatný model, tak to tady nikdo neopraví, protože prostě nebudou náhradní díly.
#291466 10.1.2018 v 17:27Zdar, ty bys mi doporučil jaký model, aby mi vydržel 10-12let, jak píšeš?
#291622 17.1.2018 v 15:31Hoši proberte se! Multiplikator z Japonska bude ve stopách a celé menu bude rozsypaný čaj. Pokud studujete japonštimu, kupte si ho tam. Nenavinete si ani pletenku. Když se posere, tak reklamujte přímo v Japonsku, a to se vyplatí? 😁😁😁
#291623 17.1.2018 v 17:30Nevim kde si na to prisel, ja mam z japonska ukazuje v metrech a s anglickym displejem a pletenku sem navinul uplne normálně a to se vyplatí 🙂 🙂
- Odpověď byla upravena před 6 roky a 10 měsíci uživatelem pepapol.
#291627 17.1.2018 v 18:33Zdar chlapi,
mám Daiwu tanacom 750 bull v angličtině zaslanou z Japonska.V případě záruční opravy mohu zaslat zpět(což asi každý neudělá), Daiwu jsem kupoval záměrně, je to nesmrtelný stroj pokud se o něj staráte. Vyšel mne o 6000Kč levněji než u nás. Nepočítám, že by se v záruce pokazil. Za ty dva roky záruky otočím Norsko max 4x., někdo 2x. V případě, že už by se v záruce opravdu pokazil, tak Michal dokáže v servisu i nemožné.
Za ušetřených 6000Kč bych ho jistě opravil. Osobně neznám nikoho, komu by se v záruce Daiwa pokazila.
- Odpověď byla upravena před 6 roky a 10 měsíci uživatelem Navarchus.
#291634 17.1.2018 v 22:02Dovážet z Asie naviják, který se dá koupit v CZ, případně v některé jiné zemi EU z cenových důvodů je dle mého názoru nesmysl. Jen clo a DPH mne před 2 týny za malý naviják Daiwa zaslaný z Japonska vyšly na téměř 5 000 Kč. K tomu je třeba připočíst několik hodin strávených na celnici. Přiložený návod je pouze japonsky, ale ovládání včetně funkce JIG je prakticky identické s navijáky, které jsou notoricky známy, takže bych návod stejně nestudoval. Menu na navijáku je anglicky a délky v metrech. Takovýto individuální dovoz však má smysl jen pokud toužíte po navijáku, který se do Evropy nedováží, nehledíte přitom na cenu a záruky neřešíte, neboť u takového zboží žádné nejsou. Rozhodně to není nic pro začátečníky.
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Záruční servis u zboží koupeného v Asii