Nápověda Doporučujeme:
  • Toto téma obsahuje celkem 3,493 odpovědí. Do diskuze (275 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Duke a poslední změna proběhla před 8 roky a 8 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1,441. až 1,455. (celkem z 3,494)
  • Autor
    Příspěvky
  • #55649
    Pafka
    Účastník
    (3892 odpovědí)

    kbfotoservis napsal:

    Pafka napsal:

    Hmmm, od profika bych fakt cekal vic …

    a co bys čekal ? padák ?

    Nezlob se, ale opakuji – od profika, ktery se tim zivi, bych pod oznacenim nejlepsi fotka z Norska ocekaval vice. Takovou fotku udela pri pouziti spraneho objektivu prakticky kazdy – staci najit nekoho, kdo je schopen povyskocit. Neni problem zaostrit konkretni objekt (obvzlaste pri vyuziti nejvyssi rady digitalnich zrcadlovek CANON s expozici mnoha snimku za vterinu) a ostatni (v tvem pripade pozadi) se rozostri samo 🙁

    O to ale vubec nejde – ta fotka nema diky kompozici (hlavni objekt uprostred fotky) a nevyrazne pozadi zadnou dynamiku, zadny naboj. Prohledni si misto novych prispevku fotogalerii a najdes tam desitky fotek, ktere jsou podstatne vyssi kvality. Je to muj nazor, za kterym si stojim. A jestli si vezmes padak, je to na tobe, v Norsku se treba bude hodit 🙂

    #55651
    Anonymní uživatel
    Neaktivní
    (83 odpovědí)

    Pafko pafko tak se předved 🙂 když to je tak jednoduchý a jde to samo 🙂

    #55652
    Anonymní uživatel
    Neaktivní
    (83 odpovědí)

    Preparator napsal:

    O.k. to asi nemá fakt cenu a já kurva táhnul v létě slováky cca 20 m zpátky do přístavu a měli tam i ženskou, to vědět,že je to moje právo, tak jsem po ní hned šáhnul gafem

    Jo preparator , for je v tom že by ses měl dělit ještě s tím kdo Ti lod pronajal , ale schválně si zagoogli námořní právo a uvidíš že nekecám a ti na tý lodi to ještě dluží :-P.

    #55653
    Anonymní uživatel
    Neaktivní
    (83 odpovědí)

    Pafka napsal:

    kbfotoservis napsal:

    Pafka napsal:

    Hmmm, od profika bych fakt cekal vic …

    a co bys čekal ? padák ?

    Pafko a já se tím neživím sice prodávám stovky fotek za měsíc,ale je to pro mně hobby , ten na jaře hlavně prodávám sítě 🙂

    #55654
    Anonymní uživatel
    Neaktivní
    (83 odpovědí)

    Preparator napsal:

    O.k. to asi nemá fakt cenu a já kurva táhnul v létě slováky cca 20 m zpátky do přístavu a měli tam i ženskou, to vědět,že je to moje právo, tak jsem po ní hned šáhnul gafem

    http://zpravy.idnes.cz/namorni-pravo-dosud-plati-z-odtazeni-lodi-se-musi-spolecnost-vyplatit-1zh-/zahranicni.aspx?c=A120301_115851_zahranicni_ts

    jen pro ilustraci preparator

    #55655
    Northwolf
    Účastník
    (659 odpovědí)

    Já jsem občas taky něco cvaknul a netvrdím že tahle je má nejlepší, ale padák má 😀

    Vesterålen, léto 2009.

    #55656
    zerp
    Účastník
    (1899 odpovědí)

    Tak chlapci to je fakt škoda slov. Znám hodně lidí co sem píšou a velkou část obdivuji za jejich znalosti. Našel jsem díky tomu hodně kamarádů a jsem za to moc rád. Takže oddělme zrno od plev a buďme v klidu a těšme se na sraz RYBOLOV NORSKO ve Spálově. Šroubek má mraky práce a tak mu každý vymyslete nějakej dárek Třeba síť nebo klec….. nabo past, nebo granáty….. :-D:-D:-D:-D:-D

    #55657
    Anonymní uživatel
    Neaktivní
    (83 odpovědí)

    2. Záchranná služba na moři

    Záchrannou službu organizuje každý pobřežní stát na základě vlastních předpisů. O tom, že každý stát vytváří pátrací

    a záchrannou službu za účelem zajištění bezpečnosti na moři hovoří Ženevská Úmluva o volném moři v článku 12. Poskytnuti

    pomoci na moři je kromě této Úmluvy uvedeno rovněž v článku 11 Bruselské Úmluvy o pomoci na moři a záchranné službě na

    moři uzavřené v roce 1919 a v Mezinárodní Úmluvě o bezpečnosti života na moři SOLAS 1974 a Protokolu k této Úmluvě

    z roku 1978.

    Všechny tyto Úmluvy uvádějí že každý kapitán plavidla je povinen poskytnout pomoc osobě nebo plavidlu, které se

    nachází na moři v nebezpečí, jestliže toto může učinit bez vážného ohrožení svého plavidla, posádky nebo cestujicích.

    Záchranna lidského života na moři je bezplatná, za úspěšnou záchranu plavidla, které je v nebezpečí, náleží za-

    chránci přiměřená odměna. Tato odměna však nesmí přesahovat hodnotu zachráněného majetku. Jak tedy vyplývá z předpi-

    sů, odměnu lze požadovat, jestliže se prokáže, že existovalo nebezpečí a jestliže záchranná akce byla úspěšná. Platí zde pravi-

    dlo “no cure, no pay”, to znamená, že za záchrannou akci, která nebyla úspěšná, nelze požadovat odměnu.

    Jestliže se Vaše plavidlo skutečně nenachází v nebezpečí, nepřijímejte raději pomoc od cizího plavidla.,

    celý odkaz zde

    http://www.dalmacia.org/ucebnitext/zakladymezinprava.htm

    #55658
    Radyn
    Účastník
    (600 odpovědí)

    Už jsem to psal jednou a napíšu to znova. UŽ ABY NĚKDO VYRAZYL NA SEVER A PODÁVAL POŘÁDNÉ RAPORTY.

    #55659
    Petr Novák
    Účastník
    (1356 odpovědí)

    Pafko až budu v Čr tak sem hodím několik fotek z absolutně jiného tématu a očekávám takovou krásnou kritiku jako byla uvedená výše. Chvilku jsem si focenim přivydělával ta naprosto souhlasím s tím co jsi napsal. Udeláš mi kritika? A výběru fotky které Čtk dobře prodala.

    #55660
    janka
    Účastník
    (2450 odpovědí)

    to kbfotoservis

    tak jste si krasne dohledal odmeny za zachraneni, ted si zkuste dohledat pouzivani siti ve skandinavskych zemich – hlavne pri lovu krabu a humru 😉 😀

    #55662
    janka
    Účastník
    (2450 odpovědí)

    Zacala sezona a uz je tu zase smutna udalost

    40-lety sportovni rybar u Hitry.

    http://www.tk.no/Innenriks/article6546869.ece

    Kzdy rok zemre v Norsku na mori ca 40 osob, z toho zhruba tretina turistu.

    Vsem vam preju jen krasny a bezpecny pobyt!

    #55663
    Northwolf
    Účastník
    (659 odpovědí)

    kbfotoservis napsal:

    Ps na rozdíl od Vás všech tady mám VMP + kapitánský zkoušky + příbřežní plavbu . Jestli majitel kempu nebo Nor něco vyhlásí nemá v námořním právu žádnou váhu

    jo a pro všechny zdejší příležitostné plavce ..Jeden zákon co by vás mohl zaskočit . Pokud z nějakého důvodu (porucha motoru atd ) vás vezme loď do vleku a pomůže Vám dostat se z mělčiny nebo problému , tak podle PLATNÝCH námořních pravidel a práva , patří polovina nákladu a vaší lodě vlečné lodi.

    Tak jak to tedy je ? Polovina nebo až celá loď ? Automaticky patří, nebo mohou požadovat? A jaká je praxe ?

    Udělej si v tom jasno, neb teoreticky můžeš být jeden z mála koho se to tady týká – pokud si přivezeš loď.

    Já mám za to že převážná většina zdejších návštěvníků si lodě pronajímá – tzn. v případě že jim nejde nastartovat motor prostě volají majiteli ať se stará.

    Pokud Tvůj výstup tady má být demonstrací odborné způsobilosti řídit loď (resp. jí velet), tak mám pocit že se příliš nepovedl, když ani v té teorii nemáš jasno.

    Pokud bys snad k danému tématu potřeboval nějaké informace, zkus zdejší diskusi propátrat trochu do historie, věř mi že tyhle informace zde najdeš – a jednoznačně formulované ;o).

    #55665
    Anonymní uživatel
    Neaktivní
    (83 odpovědí)

    northwolf nauč se číst , to pomůže:-) pokud přijdeš o pronajatou lod at pulku nebo celou nebo pulku nákladu nebo celý , tak jí zaplatíš a pak se řeší pojištění 🙂

    #55666
    Preparator
    Účastník
    (777 odpovědí)

    kbfotoservis – Tak jsi to přečti znovu! V mezinárodních vodách! Já vím že to existuje, ale né u břehu :))

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1,441. až 1,455. (celkem z 3,494)

Téma ‚Zajimavosti’ nepřijímá nové odpovědi.

Lokality

Bakkan Wahl

Soroya

Seter Brygge

Madagaskar

Maledivy

Poslední fotogalerie

Madagaskar » listopad 2022

Maledivy » únor 2022

Tanzanie » Listopad 2022

Anketa

Jak hodnotíte system registrací a vývozu ryb?

(7)
(23)
(183)
(29)

Nahrávání ... Nahrávání ...