Nápověda Doporučujeme:
  • Toto téma obsahuje celkem 459 odpovědí. Do diskuze (77 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Zbony a poslední změna proběhla před 3 roky a 11 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 136. až 150. (celkem z 459)
  • Autor
    Příspěvky
  • #322272
    Sim
    Správce
    (11326 odpovědí)

    Pár aktuálních fotek z opuštěmé Soroye.

     

    #322290
    Sim
    Správce
    (11326 odpovědí)

    Kompletní Hasvik Hotel team

     

    #322333
    Zbony
    Účastník
    (745 odpovědí)

    “Stmívání” v Hasfjordu, 21:30 a stále je krásně vidět. V druhé polovině května už čekáme půlnoční slunce.

    #322387
    okounik
    Účastník
    (3 odpovědí)

    Na Soroya to vypadá krásně, nicméně se tam letos nedostaneme. Zbony máš nějaké info, jak to funguje, když není možné k Vám přijet, vracíte peníze nebo náhradní termín, jak se to řeší díky.

    #322392
    Zbony
    Účastník
    (745 odpovědí)

    okouník

    Ahoj, pokud jde o nás konkrétně = Hasfjord, tak na nejbližší termíny, kterých se to aktuálně týká umožňujeme po předešlé domluvě přesun termínu na příští rok, s tím, že záloha se rovněž přesune do příštího roku, za což děkujeme Michal Simčo, že nám takto vyšel vstříc.

    Nicméně ceny na příští rok se mírně navýšily, nijak dramaticky, v řádech cca 500-1.500 za dům s 2 loděma na 10 dnů.

    Příští rok bude těžký, po tomto roce, kdy budou příjmy z turismu velmi omezené, tak se musíme nějak obrnit, abysme to zvládli.

    Včera jsme zrovna jeden takový případ úspěšně vyřešili.

    Ale myslím si, že je předčasné v tuto chvíli panikařit a hrotit termíny na léto a podzim …

    A jak sem zmínil, tak toto vyjádření mohu poskytnout za Hasfjord.

    Přeji pevné zdraví

    #322447
    okounik
    Účastník
    (3 odpovědí)

    Díky za zprávu, máme jet v květnu na Soroya, není možné ses majitelem domluvit na řešení, zda nám poskytnou jiný termín a kdy nebo zda vrátí peníze. Opravdu jednání na úrovni, věřím že nejsme sami, kdo má takový problém.

    #322451
    os
    Účastník
    (412 odpovědí)

    To okounik: ke komu jedete? Dej to sem, resi to všichni. Situace je zatím dost zmatená, peníze nikdo vracet nechce. Ale jiný termín by měl být samozřejmostí.

    #322452
    okounik
    Účastník
    (3 odpovědí)

    Na záhlaví faktury je Hasvik hotel, pokud nebude vůle ze strany majitele to nějak řešit, tak, jak se nase.., vložím sem celou komunikaci, jak s námi jedná, aby byli všichni v obraze.  Za co platíme peníze a když je problém, jaké je jednání.

    #322459
    Navarchus
    Účastník
    (619 odpovědí)

    Na záhlaví faktury je Hasvik hotel, pokud nebude vůle ze strany majitele to nějak řešit, tak, jak se nase.., vložím sem celou komunikaci, jak s námi jedná, aby byli všichni v obraze. Za co platíme peníze a když je problém, jaké je jednání.

     

    Ahoj,

    nebude špatné sem tu komunikaci dát, jak jednají. Poslední dobou mám dojem, že si Norové ,,nevidí do huby,,, každým rokem se zdražuje, služby na stejné úrovni, proč? Copak na nás prodělávají?

    #322470
    plotice
    Účastník
    (1 odpovědí)

    Jakou máte zkušenost s Michalem Simčo, nebere nám telefony, máme obdobný problém jak okounik.

    #322628
    pecana1
    Účastník
    (780 odpovědí)

    Vážení pánové, ” co tady blbnete “.

    Musím se zastat Michala a poprosit všechny, aby začali používat mozek !!!

    Několik zásadních pravidel, které platí i v Čechách.

     

    1. Jarní termíny v Norsku se prostě neuskuteční tak jako v ČR ! Já osobně jsem  přišel také o pobyt na Soroya ( 6 až 17.4. )

    2. Firmy potřebují čas, aby to zvládly. Čekají na to co řekne Stát ( Norská vláda ) a jaké termíny a kompenzace vymyslí . To prostě trvá a nedočkavost není na místě.

    3. Co vím, tak Norové doufají, že letní a podzimní termíny bude již možné uskutečnit, je přece každému jasné, že každá firma chce co nejdříve otevřít a neztratit své zákazníky.

    4. Jestli někam pojedeme nebo ne, nakonec ale rozhodne naše vláda ( zda nás pustí ).

    5. Já osobně jsem s Michalem minulý týden mluvil několikrát ( v  pracovních hodinách –   9 až 15 hodin ). Tedy doporučuji zkoušet nebo napsat na e-mail.

     

    Dejte tomu čas, nic jiného to aktuálně nepotřebuje !!!!

     

     

    #322629
    Valhalla
    Účastník
    (56 odpovědí)

    Díky za zprávu, máme jet v květnu na Soroya, není možné ses majitelem domluvit na řešení, zda nám poskytnou jiný termín a kdy nebo zda vrátí peníze. Opravdu jednání na úrovni, věřím že nejsme sami, kdo má takový problém.

    Jakou máte zkušenost s Michalem Simčo, nebere nám telefony, máme obdobný problém jak okounik.

    Naše parta měla termín letos v srpnu. S kámošema sme se domluvili, že nebudeme pořád řešit, jestli se letos pojede, nebo ne (já osobně si myslím, že letos nepojede nikdo nikam). S Michalem sme si v pohodě přebookovali stejný termín na 2021. Komunikace s ním byla na pohodu. Dovolat se mu je horší, protože automatická hláška “Volaný právě hovoří, zkuste to prosím později” je celkem častá, z čehož usuzuji, že má mobil pořád u ucha a něco s někým řeší. Já doporučuji napsat na jeho mail, tam odpovídá do pár hodin. A stejně na tom mailu skončíte, protože booking/přebooking nebude řešit přes telefon jen tak na “hubu”, jak se říká.

    #322630
    Sim
    Správce
    (11326 odpovědí)

    Plotice, dej na tebe číslo zavolám ti. Nebo mi napiš svůj problém na mail a zařídím ti přebukaci. Situace na Soroya není jednoduchá, došlo k personámním změnám a mám od Mony příšlib, že pobytový voucher pro sezónu 2021 začnou vystavovat od 27.4. což je za týden. Mějte prosím strpení, všem kdo nemohl vycestovat bude přidělen náhradní termín na 2021. O nic nepřijdete.

    #322631
    Zbony
    Účastník
    (745 odpovědí)

    Taky to vidim podobně, často se mě lidi ptaj, jestli mam nějaký “nový informace” … no … jenom to, co máte vy, protože žádný jiná “zákulisní” informace nejsou.

    V Norsku stejně tak jako v Čechách o situai a otevření/neotevření hranic a podobně rozhodují politici, nikoliv provozovatelé a tak jak napsal pecana1, tak přesně to je.

    Musíme vydržet, situace je pro podnikatele nejistá a každý se vyhýbá nějakému striktnímu rozhodnutí, protože sám neví, co bude za týden.

    Takže dejte cestovce i pronajímateli prostor, aby mohli situaci řešit. Není v zájmu pronajímatele přijít o hosty, takže se pochopitelně pokusí udělat maximum ze svých moností, tak aby mohli tuhle žumpu přežít a uvítat Vás co nejdříve.

    Nebojte se, uvolněte se a nechte to plynout …

    Na závěr posílám obrázek “Mitche” který Vás takhle uvítá, až se vše uklidní a zavítáte do Hasfjordu

    #322632
    os
    Účastník
    (412 odpovědí)

    Pro všechny: Myslím si, že nebýt M. Simča, tak na Soroyu jen tak nejezdíme a nebo za jiných podmínek. Michal vždycky pomůže a vše zařídí, takže mu dejte čas.. i nás čeká nejspíš změna termínu, ale ještě to úplně neřešíme (srpen). Informací je málo a všichni vyčkávají. Všichni se držte, přeji pevné zdraví všem.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 136. až 150. (celkem z 459)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Lokality

Bakkan Wahl

Soroya

Seter Brygge

Madagaskar

Maledivy

Poslední fotogalerie

Madagaskar » listopad 2022

Maledivy » únor 2022

Tanzanie » Listopad 2022

Anketa

Jak hodnotíte system registrací a vývozu ryb?

(7)
(23)
(186)
(29)

Nahrávání ... Nahrávání ...