Nápověda Doporučujeme:

Úvodní stránka Fóra Diskuze mořského rybolovu Rybářské pojištění Allrisk s.r.o.

  • Toto téma obsahuje celkem 63 odpovědí. Do diskuze (27 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Pafka a poslední změna proběhla před 10 roky a 7 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 31. až 45. (celkem z 64)
  • Autor
    Příspěvky
  • #69368
    JAKABO
    Účastník
    (3006 odpovědí)

    To ma zaujíma,lebo na Soroyi sa mi namotalo kus starého lana do motora.Našťastie bez poškodenia.Ale mohlo to dopadnúť inak.

    #72855
    sob
    Člen
    (94 odpovědí)

    Doplňuji informace k článku o dva nahoru z Hogset.Takže pojišťovně jsem dodal všechny potřebné údaje orginál fakturu o opravě motoru(Georg mi ji poslal poštou doporučeně),foto poškozeného motoru,ofocenou občanku Georga,ten mi ještě napsal voucher před odjezdem,ten jsem taky dodal a popis pojistné události.Včera mě pojišťovna informovala o tom že je pojistná událost uzavřena a škodu uhradí.Opravdu jsem si oddychl,protože faktura byla vystavena na 10 700 nok.Takže příště se zase připojistím čert nikdy nespí.

    #72874
    jigin1
    Účastník
    (984 odpovědí)

    Tohle se letos stalo jedný posádce v Grefsnu a taky škoda 10000nok…Alrisk všechno proplatil a penize byli po dodáni všech dokladů do 5dní na účtu…fakt seriozni jednáni vřele doporučuji se poišŤovat u ALrisku…..

    #73252
    jirka66
    Účastník
    (353 odpovědí)

    to sob:

    Mám tomu rozumět, že na místě jsi neplatil ze svého nic a pojišťovna to po předložení potřebných dokumentů zaslala přímo majiteli lodi? Asi to taky záleží, jak se s Norkem znáte a jak vám důvěřuje. Jinak to asi vyžaduje po vás a vy si to pak s pojišťovnou vyřiďte jak chcete.

    #73260
    kveta90
    Účastník
    (225 odpovědí)

    Bohužel i mně se letos podařilo najet na kámen, čímž se poškodila jak vrtule, tak hřídel s převodovkou. Do kempu nás museli následně dotáhnout. Škoda byla vyčíslena na 10 000 NOK. Samozřejmě většina z nás sebou takovouto hotovost nevozí, ale díky majitelům cestovky Tomášovi a Láďovi, kteří mi ochotně částku zapůjčili byla škoda na motoru uhrazena na místě.

    Po příjezdu domu a vyplnění všech potřebných dokladů k pojistné události jsem vše odeslala na pojišťovnu ALLRISK a během týdne jsem měla peníze na účtu.

    Není pojišťovna jako pojišťovna, ale Allrisk mohu naprosto s čistým svědomím doporučit všem norkům, kteří si chtějí v klidu užít svůj zájezd, neboť chybička (nebo chvilka nepozornosti) se vloudí a může nám zbytek rybolovu výrazně znepříjemnit.

    Ještě bych ráda poděkovala jak řed.Michalovi Kotasovi, tak jeho asistentce, kteří mi hned v Norsku, tak i doma velice ochotně pomohli radou při řešení mé pojistné události.

    #73270
    JAKABO
    Účastník
    (3006 odpovědí)

    kveta90- Prosím,popíš všetky papiere,ktoré si potrebovala od Nóra alebo potvrdenia.Isto to zaujíma viacero ľudí.Jednoducho daj radu,aby v prípade udalosti sme na niečo nezabudli.Díky.

    #73276
    kveta90
    Účastník
    (225 odpovědí)

    to JAKOBO a ostatní, snad Ti to bude takto stačit:

    V prvé řadě je třeba zavolat hned po nehodě na ASSISTANCE SERVIS (asistenční služba),kde je třeba nahlásit o jakou pojistnou událost se jedná, zadat číslo pojistné smlouvy (na “potvrzení o cestovním pojištění”). Prověří pojistku a cca do 1 hod. zavolají zpět a částečně řeknou jak pokračovat.

    “tel.číslo na asist. službu dostane každý pojištěný na kartičce od pojišťovny

    Po příjezdu je třeba odeslat:

    1. Vyplněný formulář “Oznámení škodné události”.

    – informace o pojištěném

    – údaje o škodné události

    – pojištění odpovědnosti za způsobenou škodu s popisem události

    – údaje pro zaslání pojistného plnění

    2.Pojišťovna bude požadovat originály dokumentů

    -originál faktury, originál dokladu o zaplacení.

    3.Dále bude potřeba dodat svědecké prohlášení od osob, které byli v době škody na lodi, je třeba, aby alespoň jeden z podpisů byl úředně ověřený. Stačí vytvořit jako dokument např. ve Wordu – popis události s Tvým podpisem a pod připojit podpisy svědků.

    4.Nafocené poškozené části, vrtule…atd

    5. Já jsem ještě měla potvrzení majitele CA o události, škodě a jak byla uhrazena.

    Hned po příjezdu jsem poslala vše mailem na pojišťovnu a originály dokladů následně doporučeně poštou.

    Tak snad je to vše co jsem si zapamatovala. Kdyby něco nebylo jasné tak se klidně ptejte, pokud budu vědět ráda poradím, obzvláště když to perfektně funguje.

    #73286
    karelfish
    Člen
    (66 odpovědí)

    os napsal: whiskey napsal: ivanmi5 napsal: Ja som si ho chcel tento rok tiež zaplatiť, ale zistil som, že čo sa týka poistenia

    Od p. Kotasa mám mail s ktorého vyberám:posílám Vám znění VPP.Pro potřeby Vašeho zájezdu u Fishing Travel Agency je pojištění motoru a jehou součástí limitováno 40 kW, nikoliv 40HP.

    to all: tak jsem to zjišťoval a v poj. ALL Risk u verze Standart je limit na motor 40HP!!! U verze Plus je motor bez omezení HP. Tudíž verze Standart je praktikcy nepoužitelná, pokud nebudete sedět v lodi jenom u mola.

    ————————————

    Podle mne ale motor o síle 40 HP není zase tak slabý a my jsme na nich letos jezdili v Lysoysundu a docela ve 4 lidech “frčely”.Protože jsem věděl, že tam budou tyto motory,pojistil jsem se u ALLRISK na Standard a platil jsem cca 109,- Kč den.Fakt je,že pojištění u ALLRISKu na silnější motory je už hodně drahé.Jinak velice děkuji autorům SOB a Květa90 za konkrétní příspěvky, přesně toto potřebujeme všichni vědět.

    Zdraví Karel M.

    #73287
    JAKABO
    Účastník
    (3006 odpovědí)

    kveta90- Presne takéto info bolo treba.Díky.

    #73288
    sob
    Člen
    (94 odpovědí)

    to jirka66

    S domácím jsme se neznali a tvrdě vyžadoval zaplacení celé škody,neměl ani fakturu jen předběžnou cenu na faktuře za ubytování.Peníze v hotovosti jsme neměli,nakonec jsme se domluvili na zaplacení zálohy,asi poloviny a zbytek zaplatíme až nám pošle potřebné dokumenty pro pojišťovnu.S tím souhlasil.Nevím jak bych tento problém řešil když bych neměl na zaplacení na místě,asi bych kontaktoval pojišťovnu a nechal si poradit.

    #73318
    Peeta
    Účastník
    (127 odpovědí)

    ANO, je to přesně tak, jak napsala kveta90

    Letos jsme na Hitře trefili vrtulí šutr, majiteli jsme následně zaplatili novou vrtuli a nechali si od něj vystavit fakturu + podepsat papír s textem “Predepisujeme panu XXX k uhrade poskozenou vrtuli k motoru XXX ve vysi XXX EUR”. + jsme nafotili poškozenou vrtuli, celý motor, tak aby bylo vidět jeho označení a celkový pohled na loď.

    Škodní údálost jsme telefonicky nahlásili na pojišťovnu.

    Doma jsme to pak doplnili o vyplněný formulář škodní události, notářsky ověřené svědecké prohlášení s popisem (ověřoval se podpis svědka), jak k poškození vrtule došlo (např. “Při provozování sportovního rybolovu došlo k poškození lodní vrtule způsobené najetím na skálu, která byla skrytá pod vodní hladinou. K poškození lodní vrtule došlo mezi 2 ostrůvky, ve vzdálenosti 1-1,5 námořní míle od pobřeží. Mimo pojištěného byli v době poškození lodní vrtule v lodi i dva další sportovní rybáři, kteří svými podpisy potvrzují výše uvedené”).

    Vše jsme zaslali na pojišťovnu a pojišťovna následně celou škodu uhradila.

    #73338
    Doršák
    Účastník
    (1115 odpovědí)

    Zdravím všechny. Jen letecky:

    To OS: Je to věcí názoru, ale je to úplně jedno. Pokud nezaplatíš škodu nebo se nějak nedohodneš s majitelem, nezprovozní Ti loď, alespoň taková je praxe.Sice můžeš mít 1000x pravdu, ale bez lodě jsem všichni nahraní.Navíc, jsme zemi, která má své vlastní zákony, mnohdy nesrovnatelné s našimi českými.

    Statistika?: 75% kampů ve středním a jižním Norsku je vybavena loděmi s motory do 40 HP. Proto je Standard určen převážně pro tyto. A pro ty náročnější, je určen Exklusiv. Důvod je jediný – cena! Jen vrtule na 75HP je 2-3x dražší než na 25HP.A to nehovořím o ceně převodovky.

    Navíc počitejte v NOK. Nikoliv v CZK.Stejně tak i cena práce.

    #73341
    os
    Účastník
    (412 odpovědí)

    to Dorsak: máš pravdu. Ale přece ti provozovatel kempu musí říct, nebo nejlépe napsat zda má lodě pojištěné. Podle toho si můžeš i vybírat, kam pojedeš a hlavně se tomu přizpůsobíš, případně se dopojistíš.

    to All: Je super, že pojištění u ALLrisk funguje. Díky za podrobné infomrace, které dodala Květa90 a Peeta.

    #73346
    Doršák
    Účastník
    (1115 odpovědí)

    To Jirka66: Přesně je to tak, že je možné požádat pojišťovnu o tzv.krycí dopis.Bohužel Norové chtějí úhradu obvykle na místě, tudíž se krycí dopisy moc často nepoužívají. Použil se pouze jednou, když byla škoda přes 45.000NOK.

    #73361
    mira.sta
    Účastník
    (1494 odpovědí)

    děkuju za rady aspon clovek vi cokdyby. Zatím nebylo potřeba a přál bych si aby nadále nebylo, ale clovek nikdy neví co se může stát.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 31. až 45. (celkem z 64)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Úvodní stránka Fóra Diskuze mořského rybolovu Rybářské pojištění Allrisk s.r.o.

Lokality

Bakkan Wahl

Soroya

Seter Brygge

Madagaskar

Maledivy

Poslední fotogalerie

Madagaskar » listopad 2022

Maledivy » únor 2022

Tanzanie » Listopad 2022

Anketa

Jak hodnotíte system registrací a vývozu ryb?

(7)
(23)
(186)
(29)

Nahrávání ... Nahrávání ...