Nápověda Doporučujeme:

Úvodní stránka Fóra Diskuze mořského rybolovu Poraďte s dostupným ubytováním ve středním Norsku

  • Toto téma obsahuje celkem 46 odpovědí. Do diskuze (18 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel MifakM a poslední změna proběhla před 13 roky a 5 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 47)
  • Autor
    Příspěvky
  • #3743
    Marek Košek
    Člen
    (3 odpovědí)

    Ahoj,

    chtěl bych se s kamarády na jaře příštího roku (duben/květen) vypravit do Norska na ryby. Tahle myšlenka mě nadchla už minulý rok, ale bohužel se do toho připletla spousta věcí a nakonec jsem nesehnal dost lidí na tuto výpravu. V Norsku jsem už byl, ale zatím jen na horách s přítelkyní jako turista. A teď k věci.

    Jelikož ještě studuji vysokou školu, jsem finančně limitován, tedy sháním nějaké levné ubytování nejlépe s loďkou v ceně kdesi ve fjordech středního Norska. Na druhou stranu mám k dispozici dobré auto typu kombi. Cesty se tedy nebojím, neboť už jsem jí takto absolvoval jednou a žádný problém v tom nevidím. Původně jsem měl zálusk na chatu Hogset, ta je ale bohužel příští rok mimo provoz. Rád bych tedy sehnal něco na ten způsob (cenově i zhruba lokalitou). Zároveň bych se nejradši domluvil přímo s majiteli nějaké chaty a netahal do toho cestovku (zbytečné peníze navíc, zvláště když jsem v Norsku ještě nepotkal člověka co by nemluvil anglicky, takže domluvit se není problém). Představuji si že pojedeme hlavně vláčet a trochu lehčeji pilkrovat, což mi na první výpravu přijde rozumné, proto nechci vysloveně na otevřené moře. Nemusím nutně chytit 20 kg tresku, budu radši když si dobře zachytáme byť (o trochu :-)) menší ryby. Zatím výpravu plánuji pro 8 lidí (tedy dvě plná auta), ale je možné že to někteří ještě vzdají (což ale plánuji velmi brzo rozseknout), takže možná nakonec pojedeme jen ve čtyřech. Cenově bych byl rád, aby se celá výprava vešla max do 10000 Kč / osobu, což, jak jsem se přesvědčil z množství přečtený