Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Hitra-Grefsnesvagen
- Toto téma obsahuje celkem 1,398 odpovědí. Do diskuze (88 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Pavel a poslední změna proběhla před 8 roky a 7 měsíci.
-
AutorPříspěvky
-
#116339 23.6.2015 v 12:15
Šikulka,tak to zde má být! Je vidět ta radost. A komu se zde nelíbí tak ať sem nechodí a nepomlouvá obzvlášť lidi jako je Pavel z kterého by si mnoho lidí mohlo vzít vzor!!!
:-P:-P:-P:-P
#116340 23.6.2015 v 12:32Jindrich napsal:
On bude ten oportunista nějaký divný exemplář.
Na lidi s jedním přízpěvkem nemá cenu reagovat. Líbí se mi, že se nedáme!
Jinak Radku pěkně jsi kluka zaškolil, vypadáto, že z něj bude pořádný mořský vlk! Doufám že zavoláš a stavíš se na kafe a králíka vem s sebou.
#116343 23.6.2015 v 12:44Úplatky nebrat. :-D:-D:-D:-D
#116352 23.6.2015 v 15:33Jenom samá chvála:-D
#116640 27.6.2015 v 8:43Přeji krásné zážitky Všem. Dost mne zklamal přístup ALRISKU. Chtějí origináli zaplaceného účtu, potvrzení o opravě a cenu materiálu a další doklady, které od Norů nikdy nedostanete. Mám dojem, že záleží na likvidátorovi, který to dostane a jak se vyspí. Momentálně jsem dostal zamítavou odpověď na uhrazení škody. Odvolám se a pokud to bude na nic, nedoporučuji toto pojištění využívat. Budu Vás informovat o dalším jednání.
#116641 27.6.2015 v 9:22JiCe napiš co se Ti stalo díky:-x
#116649 27.6.2015 v 11:07JiCe napsal:
Přeji krásné zážitky Všem. Dost mne zklamal přístup ALRISKU. Chtějí origináli zaplaceného účtu, potvrzení o opravě a cenu materiálu a další doklady, které od Norů nikdy nedostanete. Mám dojem, že záleží na likvidátorovi, který to dostane a jak se vyspí. Momentálně jsem dostal zamítavou odpověď na uhrazení škody. Odvolám se a pokud to bude na nic, nedoporučuji toto pojištění využívat. Budu Vás informovat o dalším jednání.
Byl bych opatrný s tak radikálním soudem. Že chtějí originály všech požadovaných dokladů je zcela pochopitelné, podle čeho by asi tak měli pojistnou událost likvidovat. My máme s likvidací pojistných událostí prostřednictvím společnosti ALLRISK jen ty nejlepší zkušenosti. Došky
P.s. A pokud jsi požadované doklady v Norsku nedostal, tak si neměl nikomu nic platit.
#116650 27.6.2015 v 11:15Taky si myslím že to není černé nebo bílé. Je pochopitelné, že pojišťovna bude důrazně trvat na oficiálních dokumentech.
Chápu, že pokud je vlastníkem nějaký zemědělec nebo soukromník tak to všechno trvá a dovolená běží. Nepředpokládám, že každý z výše jmonovaných má náhradní loď nebo motor. Pokud by mělo být vše dle pravidel, tak po havárii se parta na vodu už těžko dostane. Než se doveze poškozená věc do originálního servisu, než se vše opraví a dostane zpět k rybářům, bude dovolená v trapu (s ohledem na norskou rychlost).
Jediná možnost je pak to, že to opraví majitel a vydá neoficiální papír na opravu a tu pak rybář zaplatí. A tento dokument samosebou pojišťovna odmítne. Nicméně u pojištění jsou telefonní čísla, kam si pojištěný může zavolat a popsat situaci jaká nastala a podle rozhovoru se pak může rozhodnout.
Je proto na každém pojištenci, jestli do toho půjde nebo ne. Také aktuálně řeším otázku, zda se u AllRisku pojistit či ne, neboť nejedu do žádného oficiálního kempu.
PS: Zkus se obrátit na Doršáka. Ten myslím v tom má celkem přehled a může ti pomoct.
#116651 27.6.2015 v 11:23JiCe:Ty,ty,ty!!!
#116652 27.6.2015 v 13:15přesně jak píše Došky s Allriskem úplně v pohodě, akorát všechno je potřeba nafotit,popsat a doložit originál účty a hlavně hned po poistné události zavolat na číslo asistence co máte na kartičce a tam vám dají další informace…nepodcenujte, že si to zařídite později doma…
#116653 27.6.2015 v 14:37Přesně tak jak píše Jigin. Po pojistné události jsem se ihned spojila s pojišťovnou, kde mně poradili jak postupovat a co všechno budu potřebovat. Po návratu jsem vše odeslala na pojišťovnu a cca do 3 týdnů jsem měla peníze na účtu. Takže pojišťovnu Allrisk mohu s čistým svědomím doporučit. I pro letošní rok mám pojištění uzavřené.
#116654 27.6.2015 v 15:01Vaše odezva je krásná, Všichni jste byli doposavad spokojení, ale vypadá to že je s placením konec. Ty Vaše rady co vše se má poslat, to je mi jasné a vše jsem poslal, ještě vše doplnil Tom, ale i tak přišel zamítací dopis. Jak jsem psal, budu se odvolávat a uvidím, pokud to dopadne jak to zatím je, je pojistka na nic a jsou to vyhozené peníze.
#116655 27.6.2015 v 15:06JiCe napsal:
Vaše odezva je krásná, Všichni jste byli doposavad spokojení, ale vypadá to že je s placením konec. Ty Vaše rady co vše se má poslat, to je mi jasné a vše jsem poslal, ještě vše doplnil Tom, ale i tak přišel zamítací dopis. Jak jsem psal, budu se odvolávat a uvidím, pokud to dopadne jak to zatím je, je pojistka na nic a jsou to vyhozené peníze.
A o co prosím přesně šlo. Popiš to, aby se ostatní mohli lépe rozhodnout. Osobně (jak jsem psal) mě to aktuálně hodně zajímá.
Díky
#116656 27.6.2015 v 15:16Šlo o škodu na hřídeli a vrtuli v hodnotě 10 000 NOK. Uvidí co se bude dít po odvolání. Potom dám vědět. (Pro MifakM)
#116657 27.6.2015 v 15:28JiCe napsal:
Šlo o škodu na hřídeli a vrtuli v hodnotě 10 000 NOK. Uvidí co se bude dít po odvolání. Potom dám vědět. (Pro MifakM)
A jak oprava v Norsku probíhala? Kdo hřídel a vrtuli opravoval? Servis, majitel nebo nějaký “zámečník” kterého domácí sehnal? Bylo to v kempu nebo u soukromníka? Jaké dokaldy jste v Norsku obdrželi?
sorry za to že tě tak zpovídám, ale jsou to pro mne důležité informace
-
AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Úvodní stránka › Fóra › Diskuze mořského rybolovu › Hitra-Grefsnesvagen