Hasvik, NO
temperature icon -4°C
skoro jasno
Trondheim, NO
temperature icon -2°C
polojasno
Oslo, NO
temperature icon -2°C
oblačno
Bergen, NO
temperature icon 2°C
jasno
Malé, MV
temperature icon 31°C
polojasno

Hitra-Grefsnesvagen

Ahoj zdravím vás z Gresnesvagenu.Počasí nádhera,ryby jdou.Velká ryba se musí hledat.

Odpovědět

Šikulka,tak to zde má být! Je vidět ta radost. A komu se zde nelíbí tak ať sem nechodí a nepomlouvá obzvlášť lidi jako je Pavel z kterého by si mnoho lidí mohlo vzít vzor!!!

:-P:-P:-P:-P

[citace]Jindrich napsal:

On bude ten oportunista nějaký divný exemplář.[/citace]

Na lidi s jedním přízpěvkem nemá cenu reagovat. Líbí se mi, že se nedáme!

Jinak Radku pěkně jsi kluka zaškolil, vypadáto, že z něj bude pořádný mořský vlk! Doufám že zavoláš a stavíš se na kafe a králíka vem s sebou.

Úplatky nebrat. :-D:-D:-D:-D

Jenom samá chvála:-D

Přeji krásné zážitky Všem. Dost mne zklamal přístup ALRISKU. Chtějí origináli zaplaceného účtu, potvrzení o opravě a cenu materiálu a další doklady, které od Norů nikdy nedostanete. Mám dojem, že záleží na likvidátorovi, který to dostane a jak se vyspí. Momentálně jsem dostal zamítavou odpověď na uhrazení škody. Odvolám se a pokud to bude na nic, nedoporučuji toto pojištění využívat. Budu Vás informovat o dalším jednání.

JiCe napiš co se Ti stalo díky:-x

[citace]JiCe napsal:

Přeji krásné zážitky Všem. Dost mne zklamal přístup ALRISKU. Chtějí origináli zaplaceného účtu, potvrzení o opravě a cenu materiálu a další doklady, které od Norů nikdy nedostanete. Mám dojem, že záleží na likvidátorovi, který to dostane a jak se vyspí. Momentálně jsem dostal zamítavou odpověď na uhrazení škody. Odvolám se a pokud to bude na nic, nedoporučuji toto pojištění využívat. Budu Vás informovat o dalším jednání.[/citace]

Byl bych opatrný s tak radikálním soudem. Že chtějí originály všech požadovaných dokladů je zcela pochopitelné, podle čeho by asi tak měli pojistnou událost likvidovat. My máme s likvidací pojistných událostí prostřednictvím společnosti ALLRISK jen ty nejlepší zkušenosti. Došky

P.s. A pokud jsi požadované doklady v Norsku nedostal, tak si neměl nikomu nic platit.

Taky si myslím že to není černé nebo bílé. Je pochopitelné, že pojišťovna bude důrazně trvat na oficiálních dokumentech.

Chápu, že pokud je vlastníkem nějaký zemědělec nebo soukromník tak to všechno trvá a dovolená běží. Nepředpokládám, že každý z výše jmonovaných má náhradní loď nebo motor. Pokud by mělo být vše dle pravidel, tak po havárii se parta na vodu už těžko dostane. Než se doveze poškozená věc do originálního servisu, než se vše opraví a dostane zpět k rybářům, bude dovolená v trapu (s ohledem na norskou rychlost).

Jediná možnost je pak to, že to opraví majitel a vydá neoficiální papír na opravu a tu pak rybář zaplatí. A tento dokument samosebou pojišťovna odmítne. Nicméně u pojištění jsou telefonní čísla, kam si pojištěný může zavolat a popsat situaci jaká nastala a podle rozhovoru se pak může rozhodnout.

Je proto na každém pojištenci, jestli do toho půjde nebo ne. Také aktuálně řeším otázku, zda se u AllRisku pojistit či ne, neboť nejedu do žádného oficiálního kempu.

PS: Zkus se obrátit na Doršáka. Ten myslím v tom má celkem přehled a může ti pomoct.

JiCe:Ty,ty,ty!!!

přesně jak píše Došky s Allriskem úplně v pohodě, akorát všechno je potřeba nafotit,popsat a doložit originál účty a hlavně hned po poistné události zavolat na číslo asistence co máte na kartičce a tam vám dají další informace...nepodcenujte, že si to zařídite později doma...

Přesně tak jak píše Jigin. Po pojistné události jsem se ihned spojila s pojišťovnou, kde mně poradili jak postupovat a co všechno budu potřebovat. Po návratu jsem vše odeslala na pojišťovnu a cca do 3 týdnů jsem měla peníze na účtu. Takže pojišťovnu Allrisk mohu s čistým svědomím doporučit. I pro letošní rok mám pojištění uzavřené.

Vaše odezva je krásná, Všichni jste byli doposavad spokojení, ale vypadá to že je s placením konec. Ty Vaše rady co vše se má poslat, to je mi jasné a vše jsem poslal, ještě vše doplnil Tom, ale i tak přišel zamítací dopis. Jak jsem psal, budu se odvolávat a uvidím, pokud to dopadne jak to zatím je, je pojistka na nic a jsou to vyhozené peníze.

[citace]JiCe napsal:

Vaše odezva je krásná, Všichni jste byli doposavad spokojení, ale vypadá to že je s placením konec. Ty Vaše rady co vše se má poslat, to je mi jasné a vše jsem poslal, ještě vše doplnil Tom, ale i tak přišel zamítací dopis. Jak jsem psal, budu se odvolávat a uvidím, pokud to dopadne jak to zatím je, je pojistka na nic a jsou to vyhozené peníze.[/citace]

A o co prosím přesně šlo. Popiš to, aby se ostatní mohli lépe rozhodnout. Osobně (jak jsem psal) mě to aktuálně hodně zajímá.

Díky

Šlo o škodu na hřídeli a vrtuli v hodnotě 10 000 NOK. Uvidí co se bude dít po odvolání. Potom dám vědět. (Pro MifakM)

[citace]JiCe napsal:

Šlo o škodu na hřídeli a vrtuli v hodnotě 10 000 NOK. Uvidí co se bude dít po odvolání. Potom dám vědět. (Pro MifakM)[/citace]

A jak oprava v Norsku probíhala? Kdo hřídel a vrtuli opravoval? Servis, majitel nebo nějaký "zámečník" kterého domácí sehnal? Bylo to v kempu nebo u soukromníka? Jaké dokaldy jste v Norsku obdrželi?

sorry za to že tě tak zpovídám, ale jsou to pro mne důležité informace

  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Aktuálně v diskuzi

Zdarec Naki, bylo by možné...
Další krásné tresky byly uloveny za...
Jak vidite,tak mame novou grafiku...
Ahoj, sháníme 6-tého do naší stabilní...
Prodám Ryobi VS700AC s kabely. Končím...
https://kart.kystverket.no Vpravo nahoře rozklikni temalagsverger...
Tresky jsou na hloubkách 50-120m. Chytáme...
Ahoj všem. Vracíme se ze Soroya....
Pjekos Ele
Prodám nevyužitý elektrický multiplikátor Fladen maxximus...
Prodáno

Máme nový instagram!

No prostě to bude jízda, tak si to nenech ujít!