Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 19°C
jasno
Trondheim, NO
temperature icon 16°C
zataženo
Oslo, NO
temperature icon 16°C
oblačno
Bergen, NO
temperature icon 14°C
oblačno
Malé, MV
temperature icon 29°C
oblačno
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

Hitra-Grefsnesvagen

« Předchozí 1 … 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 … 94 Další »
Červený Jndřich
29.05.2013 ID: 525208

Ahoj zdravím vás z Gresnesvagenu.Počasí nádhera,ryby jdou.Velká ryba se musí hledat.

0
Odpovědět
kveta90
23.06.2015 ID: 1116339

Šikulka,tak to zde má být! Je vidět ta radost. A komu se zde nelíbí tak ať sem nechodí a nepomlouvá obzvlášť lidi jako je Pavel z kterého by si mnoho lidí mohlo vzít vzor!!!

:-P:-P:-P:-P

0

Odpovědět

Sim
23.06.2015 ID: 1116340

[citace]Jindrich napsal:

On bude ten oportunista nějaký divný exemplář.[/citace]

Na lidi s jedním přízpěvkem nemá cenu reagovat. Líbí se mi, že se nedáme!

Jinak Radku pěkně jsi kluka zaškolil, vypadáto, že z něj bude pořádný mořský vlk! Doufám že zavoláš a stavíš se na kafe a králíka vem s sebou.

0

Odpovědět

dosky
23.06.2015 ID: 1116343

Úplatky nebrat. :-D:-D:-D:-D

0

Odpovědět

Josef Trykar
23.06.2015 ID: 1116352

Jenom samá chvála:-D

0

Odpovědět

JiCe
27.06.2015 ID: 1116640

Přeji krásné zážitky Všem. Dost mne zklamal přístup ALRISKU. Chtějí origináli zaplaceného účtu, potvrzení o opravě a cenu materiálu a další doklady, které od Norů nikdy nedostanete. Mám dojem, že záleží na likvidátorovi, který to dostane a jak se vyspí. Momentálně jsem dostal zamítavou odpověď na uhrazení škody. Odvolám se a pokud to bude na nic, nedoporučuji toto pojištění využívat. Budu Vás informovat o dalším jednání.

0

Odpovědět

vydra-cz
27.06.2015 ID: 1116641

JiCe napiš co se Ti stalo díky:-x

0

Odpovědět

dosky
27.06.2015 ID: 1116649

[citace]JiCe napsal:

Přeji krásné zážitky Všem. Dost mne zklamal přístup ALRISKU. Chtějí origináli zaplaceného účtu, potvrzení o opravě a cenu materiálu a další doklady, které od Norů nikdy nedostanete. Mám dojem, že záleží na likvidátorovi, který to dostane a jak se vyspí. Momentálně jsem dostal zamítavou odpověď na uhrazení škody. Odvolám se a pokud to bude na nic, nedoporučuji toto pojištění využívat. Budu Vás informovat o dalším jednání.[/citace]

Byl bych opatrný s tak radikálním soudem. Že chtějí originály všech požadovaných dokladů je zcela pochopitelné, podle čeho by asi tak měli pojistnou událost likvidovat. My máme s likvidací pojistných událostí prostřednictvím společnosti ALLRISK jen ty nejlepší zkušenosti. Došky

P.s. A pokud jsi požadované doklady v Norsku nedostal, tak si neměl nikomu nic platit.

0

Odpovědět

MifakM
27.06.2015 ID: 1116650

Taky si myslím že to není černé nebo bílé. Je pochopitelné, že pojišťovna bude důrazně trvat na oficiálních dokumentech.

Chápu, že pokud je vlastníkem nějaký zemědělec nebo soukromník tak to všechno trvá a dovolená běží. Nepředpokládám, že každý z výše jmonovaných má náhradní loď nebo motor. Pokud by mělo být vše dle pravidel, tak po havárii se parta na vodu už těžko dostane. Než se doveze poškozená věc do originálního servisu, než se vše opraví a dostane zpět k rybářům, bude dovolená v trapu (s ohledem na norskou rychlost).

Jediná možnost je pak to, že to opraví majitel a vydá neoficiální papír na opravu a tu pak rybář zaplatí. A tento dokument samosebou pojišťovna odmítne. Nicméně u pojištění jsou telefonní čísla, kam si pojištěný může zavolat a popsat situaci jaká nastala a podle rozhovoru se pak může rozhodnout.

Je proto na každém pojištenci, jestli do toho půjde nebo ne. Také aktuálně řeším otázku, zda se u AllRisku pojistit či ne, neboť nejedu do žádného oficiálního kempu.

PS: Zkus se obrátit na Doršáka. Ten myslím v tom má celkem přehled a může ti pomoct.

0

Odpovědět

cenda
27.06.2015 ID: 1116651

JiCe:Ty,ty,ty!!!

0

Odpovědět

jigin1
27.06.2015 ID: 1116652

přesně jak píše Došky s Allriskem úplně v pohodě, akorát všechno je potřeba nafotit,popsat a doložit originál účty a hlavně hned po poistné události zavolat na číslo asistence co máte na kartičce a tam vám dají další informace...nepodcenujte, že si to zařídite později doma...

0

Odpovědět

kveta90
27.06.2015 ID: 1116653

Přesně tak jak píše Jigin. Po pojistné události jsem se ihned spojila s pojišťovnou, kde mně poradili jak postupovat a co všechno budu potřebovat. Po návratu jsem vše odeslala na pojišťovnu a cca do 3 týdnů jsem měla peníze na účtu. Takže pojišťovnu Allrisk mohu s čistým svědomím doporučit. I pro letošní rok mám pojištění uzavřené.

0

Odpovědět

JiCe
27.06.2015 ID: 1116654

Vaše odezva je krásná, Všichni jste byli doposavad spokojení, ale vypadá to že je s placením konec. Ty Vaše rady co vše se má poslat, to je mi jasné a vše jsem poslal, ještě vše doplnil Tom, ale i tak přišel zamítací dopis. Jak jsem psal, budu se odvolávat a uvidím, pokud to dopadne jak to zatím je, je pojistka na nic a jsou to vyhozené peníze.

0

Odpovědět

MifakM
27.06.2015 ID: 1116655

[citace]JiCe napsal:

Vaše odezva je krásná, Všichni jste byli doposavad spokojení, ale vypadá to že je s placením konec. Ty Vaše rady co vše se má poslat, to je mi jasné a vše jsem poslal, ještě vše doplnil Tom, ale i tak přišel zamítací dopis. Jak jsem psal, budu se odvolávat a uvidím, pokud to dopadne jak to zatím je, je pojistka na nic a jsou to vyhozené peníze.[/citace]

A o co prosím přesně šlo. Popiš to, aby se ostatní mohli lépe rozhodnout. Osobně (jak jsem psal) mě to aktuálně hodně zajímá.

Díky

0

Odpovědět

JiCe
27.06.2015 ID: 1116656

Šlo o škodu na hřídeli a vrtuli v hodnotě 10 000 NOK. Uvidí co se bude dít po odvolání. Potom dám vědět. (Pro MifakM)

0

Odpovědět

MifakM
27.06.2015 ID: 1116657

[citace]JiCe napsal:

Šlo o škodu na hřídeli a vrtuli v hodnotě 10 000 NOK. Uvidí co se bude dít po odvolání. Potom dám vědět. (Pro MifakM)[/citace]

A jak oprava v Norsku probíhala? Kdo hřídel a vrtuli opravoval? Servis, majitel nebo nějaký "zámečník" kterého domácí sehnal? Bylo to v kempu nebo u soukromníka? Jaké dokaldy jste v Norsku obdrželi?

sorry za to že tě tak zpovídám, ale jsou to pro mne důležité informace

0

Odpovědět

« Předchozí 1 … 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 … 94 Další »
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Přihlásit

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.