Zdravím, po třech letech se chystáme opět vyrazit na ryby, plánujeme Einviku s CK narybynorsko.cz .
Nemáte prosím někdo zkušenost s touto cestovkou, je to letecký zájezd s odletem z Krakowa?? Díky za odpovědi.
Marek
Zdravím, po třech letech se chystáme opět vyrazit na ryby, plánujeme Einviku s CK narybynorsko.cz .
Nemáte prosím někdo zkušenost s touto cestovkou, je to letecký zájezd s odletem z Krakowa?? Díky za odpovědi.
Marek
Děkuji za rychlou odpověď, jezdili jsme s Jardou Týlem ještě s Develop Vetem a četl jsem, že to nějak špatně dopadlo, tak jsem měl trocho obavu, aby to celé klaplo.
Odpovědět
Proč vyhazujeme peníze za cestovkou? Soukromě ušetříte 1/3 ceny.
Odpovědět
Firma z Belize na mě nepůsobí moc věrohodně :(
© 2016 Eva Rašovská, Jaroslav Týle / Fishnord Ltd. Mapp streat 1, Belize City
Odpovědět
S Evou Rašovskou jsem byla dvakrát, nejen na Einvice, ale i na Heenes a vždy max. spokojená.
Jsem účetní několika firem a nevidím problém, když někdo podniká v zahraničí - mimo naši republiku, proč by musel mít sídlo v ČR (viz. UPC).
Zajímá mě kontaktní adresa a kvalita služeb.
Odpovědět
Potvrzuji bezproblémovou cestovku. Byl jsem uz 4x Einvika, Hennes (vždy parada). Letos letíme z Krakowa v zari na Einviku a predpokladam super dovolenou. Prikladam video z Hennes
Odpovědět
Ahojte Norkovia.Tento rok plánujeme letecky do Trondheimu a autom do Aukanu/Norský ráj/Lietame s Norwegian.com.Potrebujeme okrem príručnej batožiny ešte pre každého 2x 20 kg a 1 x Tubus.Neviem sa pri objednávke letenky dostať na možnosť zaplatiť naviac batožinu.
Dík Peter
Odpovědět
Ahojte Norkovia.Tento rok plánujeme letecky do Trondheimu a autom do Aukanu/Norský ráj/Lietame s Norwegian.com.Potrebujeme okrem príručnej batožiny ešte pre každého 2x 20 kg a 1 x Tubus.Neviem sa pri objednávke letenky dostať na možnosť zaplatiť naviac batožinu. Dík Peter