Přejít k obsahu
  • Co s sebou do Norska
  • Celní předpisy Norsko
  • Vývozní kvóty
  • Důležité informace
  • Pojištění
  • Příliv a odliv
  • Aktuální počasí
  • Recepty
  • GDPR
  • VOP
Hasvik, NO
temperature icon 13°C
slabé mrholení
Trondheim, NO
temperature icon 17°C
oblačno
Oslo, NO
temperature icon 16°C
skoro jasno
Bergen, NO
temperature icon 15°C
zataženo
Malé, MV
temperature icon 28°C
zataženo
Přihlášení / registrace
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
E-shop
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • E-shop
  • Diskuze
  • Kontakt

Bakkan Wahl 2016 s delegátem Dedo145

« Předchozí 1 … 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 Další »
Duke
18.03.2016 ID: 678814

Pokračování pokecu o oblíbené lokalitě. Původní najdete zde Bakkan Wahl 2016 s delegátem Dedo145.

0
Odpovědět
Duke
11.09.2016 ID: 1267655

AUSTRATT FORT.

P9110291 P9110293 P9110296 P9110298 P9110297 P9110300 P9110299 P9110246 P9110248 P9110245 P9110249 P9110251 P9110253 P9110255 P9110254 P9110256 P9110257 P9110258 P9110259 P9110260 P9110261 P9110264 P9110262 P9110265 P9110268 P9110269 P9110271 P9110277 P9110279 P9110280 P9110281 P9110282 P9110285 P9110286 P9110287 P9110289
0

Odpovědět

Duke
12.09.2016 ID: 1267656

Jízdní řád trajektu z Brekstadu do Valsetu. Třeba se bue někomu ještě hodit.

https://www.norled.no/contentassets/af7a162a8f314f7bb6a9c021f129476f/atb_rute_870.pdf

0

Odpovědět

Dedo145
12.09.2016 ID: 1267657

Po delsi dobe jsem nepsal vecer report.Duvod byl jednoduchy.Probihala zachranna akce.V podvecer pri rybareni na Husoya jsem dostal telefonat od ctverice polskych rybaru,ze maji v lodi nejak moc vody a pomalu se snazi dostat k pobrezi.Upresnil jsem si jejich pozici a protoze byli asi 20km ode mne vzdaleni,tak jsem jim rekl aby v pripade toho,ze se budou citit v nebezpeci volali 113-ku a rozjel se za nimi.Cestou jsme si jeste nekolikrat volali a asi po 35 minutach jsem je mel na dohled.Videl jsem ze lod uz je nebezpecne ponorena,tak jsem je nechal prestoupit do moji lode a nez jsem privazal na provu jejich lode  tazne lano,tak se lod zacala potapet.Nastesti  se mi ji s mym silnym motorem podarilo opet dostat na hladinu a v metrovych vlnach jsem ji dotahnul do pristavu.Tam jsme ji vyvazali o molo aby se nepotopila a pak jsme ji s Larsem/Bennovym synem /po vycerpani obrovskeho mnozstvi vody stastne dostali na breh.Po vytahnuti jsme zjistili,ze dno lode bylo prorazeno/asi o skalu/ a zachranna akce prisla opravdu na posledni chvili.

Popisuji to tak podrobne proto,aby jste nikdy nepodcenili silu more,pouzivali plovouci obleky a vzdy meli na lodi dobre nabity telefon.Jedine dobre spojeni vam muze zachranit zivot.

 

0

Odpovědět

Dedo145
12.09.2016 ID: 1267658

Na teto lodi s prorazenym dnem se uz opravdu dojet nedalo

0

Odpovědět

vydra-cz
12.09.2016 ID: 1267659

Seš chlap na správným místě co víc říct.

0

Odpovědět

zdena
12.09.2016 ID: 1267661

cau dedku, blahopreju, tak ses nam pekne zviditelnin, kam se na tebe hrabe Mič Bjukenen aj s Pamelou

0

Odpovědět

Dedo145
12.09.2016 ID: 1267664

cau dedku, blahopreju, tak ses nam pekne zviditelnin, kam se na tebe hrabe Mič Bjukenen aj s Pamelou

 

Ahoj Zdeno.Myslim,ze jsi to trochu spatne pochopil.Uvazoval jsem jen chvilku,jestli mam zverejnit co se stalo.Ale vsichni by meli vedet,pokud se takova prihoda stane ,jak se maji zachovat a co maji delat.Myslim si,ze i pri vyberu destinaci by mel kazdy brat v potaz,jestli je tam nekde clovek,ktery jim muze pomoct v pripade nouze.Stat se muze cokoliv.V tomto roce jsem uz resil mnoho problemu rybaru,kteri se banalnimi chybami nebo selhanim techniky dostali do problemu.Uvedu par pripadu ke kterym jsem vyjizdel-chlapci se na Melsteinu udelalo spatne,tak jej odvezli nazpet do pristavu a bez dotankovani se vratili na loviste.Ani rezerva jim nestacila aby se vratili do pristavu a jel jsem za nimi s benzinem 7km od pobrezi.Dalsim vyzkratovala baterka a nedalo se jim nastartovat-bylo to asi 14km od pobrezi.Nedavno se podarilo klukum zalomi klic a nedalo se nastartovat ani nozem,ani sroubovakem,bylo to asi 5km od pobrezi atd.atd.Je mnoho pripadu,kdy stacilo poradit telefonicky/vypadnuta pojistka mrtveho muze,spatne nasazena hadice od nadrze ci zapadnuty odvetravaci ventil na nadrzi.Ale vzdy se meli na koho obratit a vsechny pripady dopadly dobre.

Libil se mi prispevek Honzy Dufka,ktery ukazal mapu GPS kde bylo jasne ze lovci porusili vsechny pravidla bezpecne plavby.Proc tajit takove veci?z kazdeho pripadu si clovek musi vzit ponauceni.Kazdemu doporucuji at na dlouhe vyjezdy nejezdi jen s jednou lodi.Ne vsichni to vsak akceptuji.

Mnoho starych vlku si mysli,ze uz se jim nemuze nic stat a nekteri z nich neovladaji ani zakladni znalosti jak pouzivat GPS a kdyz jim to vysvetluji,tak se divi co ten stroj vlastne dokaze.

Na Titranu se prevratila tento rok lod.Vsichni to vedeli,ale nikdo nezverejnil proc a jestli se tomu dalo predejit.Proc to informacni embargo?Proc nepoukazat na duvody nestesti?Vzdyt se to muze stat kazdemu z nas.

Takze kdybych se potreboval zviditelnit,tak bych asi udelal troche jine promo.

0

Odpovědět

Duke
12.09.2016 ID: 1267667

Poslední hodiny dovolené v Norsku se snažíme s Ivankou trávit maximální relaxací a meditací, každý však máme odlišný způsob. Ivanka se obohacuje duchovně a já chlebem se slaným máslem, uzeným lososem a pivkem. Kdo asi dosáhne Nirvány dřív??? Sázím na sebe!

Moc děkuji Dedo145 za jeho absolutně ochotný přístup a snahu splnit každé naše přání. Jen díky němu jsme všechny naše cíle této dovolené splnili na 110% ať už šlo o lov makrel, polaků, nebo obecňaček nad metr. Zapomenout nesmím ani na předvedení pár skvělích kulinářských rad a typů. Děkujeme.

IMG_2332 IMG_2336
0

Odpovědět

Duke
12.09.2016 ID: 1267680

Na poslední den pobytu nám opravdu vyšlo letní počasí...

IMG_2343 IMG_2344 IMG_2342 IMG_2346
0

Odpovědět

zdena
12.09.2016 ID: 1267683

peto ,to jsi me asi spatne pochopil, ja jsem to myslel v dobrem.

0

Odpovědět

Dedo145
13.09.2016 ID: 1267701

Dnes nadherne pocasi,ryby v aktivite a ja jsem nemohl vyjet na more,protoze Benn je na dovolene v Recku a meli mi najet novi hoste.Nasi slovensti rybari vyjeli na Melstein a vratili se s nekolika pozoruhodnymi ulovky.Bohuzel tresky na e-mail neprosli ,ale aspon 12kghalik ano

FullSizeRender-1280x960
0

Odpovědět

Dedo145
13.09.2016 ID: 1267722

Dnes jsem se loucil s Danem a Ivankou a jak byva zvykem na Bakkan Wahlu,tak odmenu za nejvetsi rybu turnusu ziskala Ivanka.Super kamaradi a tesim se zase na pristi sezonu.

IMG_2079-1280x960 IMG_2080-1280x960 IMG_2084-1280x960
0

Odpovědět

Candat - Rosťa
13.09.2016 ID: 1267760

zdena napsal(a):

cau dedku, blahopreju, tak ses nam pekne zviditelnin, kam se na tebe hrabe Mič Bjukenen aj s Pamelou

Ahoj Zdeno.Myslim,ze jsi to trochu spatne pochopil.Uvazoval jsem jen chvilku,jestli mam zverejnit co se stalo.Ale vsichni by meli vedet,pokud se takova prihoda stane ,jak se maji zachovat a co maji delat.Myslim si,ze i pri vyberu destinaci by mel kazdy brat v potaz,jestli je tam nekde clovek,ktery jim muze pomoct v pripade nouze.Stat se muze cokoliv.V tomto roce jsem uz resil mnoho problemu rybaru,kteri se banalnimi chybami nebo selhanim techniky dostali do problemu.Uvedu par pripadu ke kterym jsem vyjizdel-chlapci se na Melsteinu udelalo spatne,tak jej odvezli nazpet do pristavu a bez dotankovani se vratili na loviste.Ani rezerva jim nestacila aby se vratili do pristavu a jel jsem za nimi s benzinem 7km od pobrezi.Dalsim vyzkratovala baterka a nedalo se jim nastartovat-bylo to asi 14km od pobrezi.Nedavno se podarilo klukum zalomi klic a nedalo se nastartovat ani nozem,ani sroubovakem,bylo to asi 5km od pobrezi atd.atd.Je mnoho pripadu,kdy stacilo poradit telefonicky/vypadnuta pojistka mrtveho muze,spatne nasazena hadice od nadrze ci zapadnuty odvetravaci ventil na nadrzi.Ale vzdy se meli na koho obratit a vsechny pripady dopadly dobre. Libil se mi prispevek Honzy Dufka,ktery ukazal mapu GPS kde bylo jasne ze lovci porusili vsechny pravidla bezpecne plavby.Proc tajit takove veci?z kazdeho pripadu si clovek musi vzit ponauceni.Kazdemu doporucuji at na dlouhe vyjezdy nejezdi jen s jednou lodi.Ne vsichni to vsak akceptuji. Mnoho starych vlku si mysli,ze uz se jim nemuze nic stat a nekteri z nich neovladaji ani zakladni znalosti jak pouzivat GPS a kdyz jim to vysvetluji,tak se divi co ten stroj vlastne dokaze. Na Titranu se prevratila tento rok lod.Vsichni to vedeli,ale nikdo nezverejnil proc a jestli se tomu dalo predejit.Proc to informacni embargo?Proc nepoukazat na duvody nestesti?Vzdyt se to muze stat kazdemu z nas. Takze kdybych se potreboval zviditelnit,tak bych asi udelal troche jine promo.

Dědo určitě je tvá pomoc neocenitelná, sám jsem se dostal do situace, kdy nám vysadil motor a neměl jsem se na koho obráti, majitel lodi neuměl česky a my Norsky, byli jsem odkázáni sami na sebe. Naštěstí se nám nic nestalo a vše nakonec dopadlo dobře, snad i díky větru který nás unášel na správnou stranu. Loď nakonec zůstala asi 8 km od kotviště, ale byli jsem rádi, že jsme přežily a těch pár km došli pěšky. Na Bakkanu jsem byl poučen coby kdyby, ale člověk nikdy neví co se může stát, a takový Děda na telefonu  ...... myslím, že nemá chybu.

Děkuji

0

Odpovědět

jeliman
13.09.2016 ID: 1267761

Ahoj lidi, pro ty což ještě pochybují.  S Dědem, Petrem se znám osobně již pár let, a opravdu je to člověk na svém místě, ať profesně, tak lidsky. Fakt je ten, že hodně lidí jede na otevřené moře aniž by věděli co je čeká. Klidně jim je dána loď bez většího zaškolení s vírou, že se snad nic nestane. A pokud není na místě v kempu člověk znalý a ochotný pomoci, a navíc hovořící řečí stejného kmene vždy to končí průserem. Já sám jezdím Norsko a hlavně otevřené moře sedm let a díky lidem jako je Dědo, Doršák, Křivan, jsem dostal nejlepší školu a zkušenosti, které mě naučili. A tyto se snažím zase předávat dál ostatním nováčkům, kteří chtějí pochopit krásu a hlavně nevypočitatelnost Norských vod. Letos jedeme na SULU, naproti Titranu, doufám Dědo, že se tam uvidíme a zarybaříme spolu. Děkuji všem. Roman - jeliman

0

Odpovědět

berny72
13.09.2016 ID: 1267805

Respekt k moři  by měl být v každém případě.. Když vše dopadne jen materiální ztrátou je to akceptovatelné. Bohužel, ne vždy je tomu tak... Každopádně Dedovi 145 hluboká poklona a pokora. Rád bych mu na některém z příštích srazů stiskl pravici.

 

0

Odpovědět

« Předchozí 1 … 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 Další »
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Přihlásit

Jsme tu pro Vás! Stačí vyplnit formulář nebo nám zavolat.

+420 776 845 524

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle GDPR.

Souhlasím se zasíláním marketingových a reklamních sdělení.

Rybářské sny se plní daleko na severu...

Menu

  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt
  • Články
  • Lokality
  • Půjčovna
  • Servis
  • Fotogalerie
  • Rekordy
  • Soutěže
  • Diskuze
  • Kontakt

Lokality

  • Nordkapp
  • Steinsvik
  • Lofoty Nappstraumen
  • Vingsand
  • Dyrsfjord
  • Bakkan Wahl
  • Soroya
  • Havoya
  • Tanzanie
  • Madagaskar
  • Maledivy
  • Chorvatsko
  • Honduras – Roatan

Partneři

Kontaktní informace

  • SIMCO CZ, s.r.o
  • IČ: 284 90 665
  • DIČ: CZ284 90 665
  • Dolní Lhota 11, 67801 Blansko
  • rybolovnorsko@gmail.com
  • +420 776 845 524
  • Zásady zpracování osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky

© 2025 Rybolov Norsko | Všechna práva vyhrazena.