Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
přeju úspěšnou výpravu. A něco óbr velkýho.
u Honzy Dufka jsou 4 lidi do lodi ok, ale 3 jsou super. Většinou se chytá jen na jedné straně a to je pro 3 lepší. Kabina nemá chybu, jak na věci, tak na nepřízeň počasí a za jízdy sedíš pěkně za větrem. A u Honzy je to celkově super. Dobrá volba.
5 je moc!:-S
to kulik: on se s ní i líbá:-D:-D:-D
kluci přijeďte, to je z léta u nás na Labi:-D:-D
6 ledna, 2014 v 21:10 odpověď na: Královská bonanza v Britské Kolumbii – komentáře ke článku #1077272to by ho po Vás museli znova vysvětit. :-D:-D:-D:-D
to pafka: jezdíme vlastně o den dřív, protože jinak odjíždíš ráno. Takhle najedeš noc a ryby nemáš půl dne v autě. Prostě si lehce předbalíme ve středu večer (hadry a tak), ve čtvrtek jdeme od rána na ryby se rozluočit s mořem, takže chyť a pusť, zbalíme ryby obleky, naložíme a jedem. Protože jinak by jsme se jenom vyspali, v pátek ráno vstát a balit a rychle na trajekt. Taklhle je pohoda. Samozřejmě se nám ještě nestalo, že bychom v tu dobu neměli limit, takže to by se jinak chytalo až do konce.
to vydra: my jezdíme v šesti, všichni řidiči. Dva vzhůru, jeden řídí druhý ho hlídá a udržuje ve střehu (2-3 hopdiny jízdy), jak se kdo cítí, žádný hrdinství. A pka jde další dvojice. Ostatní zatím spí. Nejrychlejší cesta je co nejvíc po ose. tam i zpět jenom trajek puuttgarten-Rogby a zpět.
to Pafka: my jsme odjížděli ze Soroya vždy tím kolem tuším 18,30 nebo tak. A pak Rogby – Puttgarten. Ten jede každých 30minut a po 22,00 hodině myslím každou hodinu, plavba trvá cca hodinu. Po ose je cesta nejrychlejší pokud se střídáte všichni. Jinak ten krátkej trajekt vynecháváme a jezdíme most. Jedinou nevýhodu to má, že celnici z norska do finska jedeš časně z rána, tudíš jedeš široko daleko sám a máš poměrně slušnou šanci, že tě zastaví. Ale my to máme v limitu, tak nám to nevadí.
to 007Krivanek a ostatní: nedalo mi to a našel jsem korespondenci s p. Dufkem. Podotýkám, že jsme u něho byli poprvé a osobně jsem ho do té doby nikdy neviděl. S jeho souhlasem si dovolji uveřejnit část odpovědi na můj dotaz zda a jak jsou lodě pojištěné?
odpověď:“……Každý kdo si přebírá u nás loď podepisuje při kontrole předávací protokol kde je vše napsané maximální spoluúčast 10.000.-nok (maximální!!!!!), vrtule je za 300e…oprava převodovky nebo uprásknutí spodku motoru vyjde na 27.000nok, nová loď stojí 285.000.- nok…….“ a přesně tak to bylo na místě při převzetí lodí.
Snad je to dostačující, jinak si myslím, že na požádání p. Dufek podmínky zašle komukoliv. Takže opravdu lze volit lokalitu podle toho, co nabízí. A pokud mi někdo odpoví, že pojištěný není, ok tedy se dopojistím. 😎
to 007krivanek: tak potom ti dlužím omluvu, sorry. O spoluúčasti jsem nepsal, přišlo mi to automatické, jako to je u havarijního pojištění(profesionální deformace). A vrtuli platíš celou, nevím cenu přesně, ale tusím neco okolo 300 euro. Na to pan Dufek upozorňuje.
No a k potopení lodi můžu dodat vlastní zkušenost z kvaenveru za Wohanky. Vyplivl nám motor a za dvě minuty jsme se váleli na skále, chybělo fakt málo, aby nám do lodi šplejchla větší vlna a byli jsme tam.Opravdu nechutná zkušenost.8-O8-O:-S
Co se týká pojištění zdraví, úraz a tak podobně, doporučuji nepodceňovat. Máme za sebou vrtulník a 5 týdnů péče v italské nemocnici a to jsou cenovky. Takže zapomeňte, že Vám to pokreje třeba pojištění z kreditní karty!!
to 007krivanek: asi jsem tě úplně nepochopil, respektive nerozumím tvojí reakci. Podle tvých předchozích dizkusí jsi mi přišel inteligentní, ale zdání asi klame., vrtuli platíš to je daný. Pokud by jsi poškodil loď, je pojištěná a je tam samozřejmě spoluúčast. NIkde jsem nepsal, že se nic neděje. Ale je sakra velkej rozdíl, jestli platím spoluúčast 10-20% nebo celej cirkus.
Když uděláš vrtuli, zaplatíš vrtuli a jezdíš dál. Je to podle mě naprosto jasně napsané.
To jirka66: pochopiíl jsi to správně
Nevím jak ostatní, ale já si vždy zjišťuji podmínky kempu kam jedu.8-)
to jirka66: abych to tedy upřesnil. Cestovně se dopojišťujeme na maximum, což činí cca 80,- Kč na den (úraz, léčení, transport letecky ap.), stejné pojištění využívám i do Alp na lyže. Co se týká lodí, tak majitel ti přece musí říct, jestli je pojištěný. Na jasnou otázku je jasná odpověď. Např. Honza Dufek má lodě pojištěný (dá to písemně) a upozorní tě, že se to nevztahuje na vrtuli. Ale kdyby jsi to potopil nebo jinak poškodil, tak je pojištěný.
Podle mě je základní chyba v tom, že nejsou žádný smlouvy na to zapůjčení lodi. Tam by byli jasně dané podmínky a tudíž i to, jestli to pojištěné je nebo ne! Pokud jedu někam, kde nevím o pojištění nic, tak se připojistím. Dobrá loď totiž stojí i mega, a tak by to bylo hodně nepříjemný.
to Dorsak: máš pravdu. Ale přece ti provozovatel kempu musí říct, nebo nejlépe napsat zda má lodě pojištěné. Podle toho si můžeš i vybírat, kam pojedeš a hlavně se tomu přizpůsobíš, případně se dopojistíš.
to All: Je super, že pojištění u ALLrisk funguje. Díky za podrobné infomrace, které dodala Květa90 a Peeta.
Honzo skoro se to povedlo. Pěkná ryba na závěr. Opatrně domů. Až se aklimatizuješ, tak se stavíme na kafe a přivezu ti tu hlavu osobně. Hodně na to vzpomínám a letošní Hitrou se chlubím jako nejlepším Norskem co jezdíme. Byla to paráda pod tvým dozorem. Díky!! 😀
to fj: odkud jsi?
to husky 19: je vidět, že to je na pohodu, super fotky duchem jsem tam s vámi, díky
to Honza dufek: teda ty si tě předcházejí;-) to budou určitě nějaký tajný místa, kam je pošleš8-)
-
AutorPříspěvky